• Nee, ik heb het niet over de film

    Wat vinden jullie van 'friends with benefits'
    Ook wel een seksrelatie genoemd.
    Dit is waarbij degene geen echte relatie hebben, maar alleen seks met elkaar.
    Ik was wel benieuwd naar jullie mening.


    <3

    Als zij zich daar goed bij voelen, dan moeten ze dat gewoon maar doen. Maar veelal gebeurt het dat het niet alleen bij friends with benefits zit, maar dat de een verliefd wordt. En dan komt het niet meer goed. Maar als mensen zo veel nood hebben aan seks, dat ze het doen met iemand waar ze niet van houden. Hun probleem, maar het is niets voor mij


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb er geen problemen mee, zolang mensen wel hun gezonde verstand gebruiken.


    Some angels have no wings.

    Ik heb niets tegen gewoon sex met iemand hebben zonder vastigheid of relatie. Alleen bij friends with benefits ben je ook vrienden, toch? Dan lijkt t me niet gezond voor de vriendschap. Dan lijkt t me beter om of vrienden te zijn, of een vaste relatie te hebben. Niks daar tussenin


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb daar eigenlijk niks op tegen. Zelf heb ik het nog nooit gehad, maar als dat ooit wel komt, why not? Zolang er maar geen gevoelens in meespelen, dan gaan er harten gebroken worden...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb het bijna eens gedaan met mijn beste vriend. Maar ik haakte af. Beste beslissing ooit.


    Life is all about having a good time.

    Zolang je geen gevoelens krijgt voor elkaar, werkt het best, anders heb je echt een probleem :)
    Nuja, het is wel lastig als dan een van de twee een relatie begint met iemand anders. Want dan moet je bijna terug gewoon naar vrienden gaan, en geloof mij, jongens vinden dat precies niet zo fijn als je hen vertelt dat het nooit meer zal gebeuren.
    Al bij al heb ik er niet echt problemen mee. Maar ik raad het eigenlijk niemand aan :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik vind dat oppervlakkig en nep.


    26 - 02 - '16

    uchum...
    jammergoenoeg heb ik ervaring met dat fenomeen..
    en het is opzich in de 1e twee weken wel leuk, maar daarna begin je te twijfelen, en dan denk je fuck waar ben ik eigenglijk mee bezig. Dan kom je op een punt waar je denkt, en nou houd ik er mee op.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ik geloof niet dat ik er zelf ooit aan zou beginnen, maar ik heb er niets tegen als anderen wel een relatie hebben die enkel gebaseerd is op seks. Ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten wat hij of zij met zijn eigen lichaam doet.
    Nu moet ik hier wel even bij vermelden dat ik mensen die vrienden zijn en met elkaar tussen de lakens duiken niet zo heel verstandig vind. Daar komt volgens mij alleen maar gezeik van.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 18:12 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ken zo twee mensen. Ze zijn gewoon samen voor de seks, en dat geven ze ook openlijk toe. Achja, zolang zij zich amuseren kan het mij niet schelen.
    Maar zelf daaraan doen? Ik denk niet dat ik daar nu al op zou kunnen antwoorden aangezien mijn vriend en ik bijna twee jaar samen. Ik zie mezelf in de toekomst dus niet met een van mijn beste vrienden in bed duiken (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Of een relatie, of vriendschap. Niets daar tussenin voor mij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Huntelaar schreef:
    Geen ervaring mee, maar ik heb respect voor mijn lichaam en aangezien ik geen seks heb met mensen waar ik geen gevoelens voor heb, is dit echt een no-go voor mij.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sowieso vind ik dat iets dat áls je het dan toch doet, je het beter op latere leeftijd kunt doen. En zeker niet als de eerste persoon. Ik denk dat je wat ervaring moet hebben om er überhaupt mee om te kunnen gaan.
    Ik heb zeg maar ook wel eens een aanbod van een goede vriend van mij gekregen, maar ik ben daar niet op in gegaan. Ik ken mezelf. Ik ga daar gevoelens bij krijgen. Ik kan dat niet los van elkaar zien. Dus dat zit er sowieso niet in voor mij.
    Lijkt me mooi makkelijk als je dat wel kunt, trouwens c: Als je liefde en seks los van elkaar kunt zien, waarom niet toch?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zerefu schreef:
    Nuh, niks voor mij. I ain't dealing with my body like that.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als zij het willen, fine by me. Ik kan me best voorstellen dat je zo iets zou willen, we zijn ook maar mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall