• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Barnabas schreef:
    (...)
    Bij nader inzien...


    D: M-Maar (no_chears)
    Jij bent gemeen tegen me, Annabeth.

    Om on-topic te blijven: Nog 9 dagen tot de inzendingen sluiten. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Spannend?


    I am an idiot, I move.

    Haha, weet je wat ik me net afvroeg? Hoe zou het zijn als Jill en Hale hier mods waren? XD
    Chaoooooos! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben echt benieuwd wie het gaat worden. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    Ik ben echt benieuwd wie het gaat worden. (cat)

    Ik ook hoor. Voor ons is het ook best wel spannend wie zich allemaal gaan aanmelden en wie er dan misschien eventueel in het team komt.


    I am an idiot, I move.

    Barnabas schreef:
    Haha, weet je wat ik me net afvroeg? Hoe zou het zijn als Jill en Hale hier mods waren? XD
    Chaoooooos! *O*

    Dat zou echt helemaal verkeerd gaan, vooral als Hale het zou zijn. Iedereen die niet van rap houdt zou worden gebanned (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Trouwens...als je zeg maar nog een paar maanden GM hebt en je wordt tot mod gekozen, wat gebeurd er dan met de rest van je GM als je ooit uit de crew zou stappen? wordt je huidige GM ingevroren of gaat dat verloren?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    Trouwens...als je zeg maar nog een paar maanden GM hebt en je wordt tot mod gekozen, wat gebeurd er dan met de rest van je GM als je ooit uit de crew zou stappen? wordt je huidige GM ingevroren of gaat dat verloren?

    Dat gaat verloren.
    Waarom stellen jullie de hele tijd vragen over dat GM? Alsof dat belangrijk is ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Interpol schreef:
    (...)
    Ik ook hoor. Voor ons is het ook best wel spannend wie zich allemaal gaan aanmelden en wie er dan misschien eventueel in het team komt.

    Vast wel een paar leuke Leute. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Interpol schreef:
    (...)
    Ik ook hoor. Voor ons is het ook best wel spannend wie zich allemaal gaan aanmelden en wie er dan misschien eventueel in het team komt.

    Dit ook inderdaad :Y) Momenteel hebben we echt een leuk team -vinden we zelf- dus extra mensen toelaten is altijd spannend :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Dat gaat verloren.
    Waarom stellen jullie de hele tijd vragen over dat GM? Alsof dat belangrijk is ofzo :'D


    Ik was alleen nieuwsgierig (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Dat gaat verloren.
    Waarom stellen jullie de hele tijd vragen over dat GM? Alsof dat belangrijk is ofzo :'D


    Natuurlijk is dat het allerbelangrijkste! :'D Dat is toch te merken?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Natuurlijk is dat het allerbelangrijkste! :'D Dat is toch te merken?

    Ja ik merk het inderdaad :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je weet dat je als mod met GM wel gewoon nog reclame hebt?


    I am an idiot, I move.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Dat gaat verloren.
    Waarom stellen jullie de hele tijd vragen over dat GM? Alsof dat belangrijk is ofzo :'D

    ZEEEEEEEER belangrijk. Ik heb ook alleen maar gesolliciteerd voor de GM. (cat)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Well, well. Look who we've got here!"