• Aawh, ik ben dol op alle producenten van het merk Essence. Het is super goedkoop en de kwaliteit is geweldig :'D

    Wie is er nog meer zo fan? ;p

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wormtail schreef:
    Ik!
    Alleen gaat de nagellak er zo snel af(krul)


    Ja hè? Vind ik ook, toevallig heb ik er nu wel één die minder snel eraf gaat.



    Negligible schreef:
    (...)
    Het oogpotlood


    De long lasting eye pencils zijn ook vet fijn! [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haha, bij ons zie ik er nooit mensen staan, maar blijkbaar zijn er meer die het fijn vinden ^^ Ohja, voor de mensen die nog gezichtsreinigers of moisturizers zoeken, de Pure Skin en My Skin lijn zijn ook geweldig =D

    Heeft er iemand trouwens al de lippenstift getest?


    Ik nog niet, maar ik zat er wel eens over na te denken.
    Ik gebruik namelijk amper lipdingen ;p
    Af en toe een lipglosje ofzo, maar dat gaat er gauw af aangezien ik best vaak eventjes gauw met mijn tong erlangs ga xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Ik nog niet, maar ik zat er wel eens over na te denken.
    Ik gebruik namelijk amper lipdingen ;p
    Af en toe een lipglosje ofzo, maar dat gaat er gauw af aangezien ik best vaak eventjes gauw met mijn tong erlangs ga xd


    Lipgloss vind ik nooit fijn, plakt zo :p
    Lippenstift daarentegen vind ik wel gaaf, vooral voor in de zomer, een leuk vrolijk kleurtje ofzo ^^ Daarom wilde ik ook wel eens die van essence testen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Lipgloss vind ik nooit fijn, plakt zo :p
    Lippenstift daarentegen vind ik wel gaaf, vooral voor in de zomer, een leuk vrolijk kleurtje ofzo ^^ Daarom wilde ik ook wel eens die van essence testen.


    Lippgloss doe ik meestal omdat het lekker ruikt ;$
    Heb een doorzichtige, één die beetje beige is.. Vind hem alleen niet meer leuk, dus gebruik ik hem telkens bij mijn zusjes.
    En een rooie kersending, zo'n tubetje is het. Die geeft wel een leuk licht rood kleurtje ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind de kwaliteit van Essence eerlijk gezegd niet zo geweldig. Alhoewel hun nagellakjes wel coole kleurtjes hebben! (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:05 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind de nagellak superieur ! :D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Me ! Ik heb 5 potjes nagellak van hen (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gabumon schreef:
    Ik half...

    Ik ben niet zo heel fan van de nagellak en van de oogschaduw..
    Nagellak is heel lastig egaal te krijgen -vind ik-
    De oogschaduw word al gauw lelijk ):

    Verder vind ik het wel leuk ;d
    De lipgloss & parfum ben ik wel zeer te vrede over.
    Net zoals de oogschaduw basis & de mascara.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik gebruik hun nagellak, maar mascara en oogpotlood koop ik liever van een ander merk.


    26 - 02 - '16

    Jaa ik hou heeeel veel van essence. Het is echt goedkoop en het zijn fijne producten. (: Vooral die mascara met die huuuge borstel. Ik like die. Herinnerd me eraan dat ie bijna op is, en gouw nieuwe moet halen..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    De prijzen van de producten van Essence zijn mooi, maar daar blijft het voor mij ook bij. Ik vind de kwaliteit niet zo goed.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bijna alles komt van essence bij mij :')


    Life is all about having a good time.

    Ik! Ik koop het echt vaak, alleen de nagellak is niet zo supergoed maar toch heb ik er al een hele verzameling van :p. De make-up is echt wel goed :)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Smalth schreef:
    Ik!

    Smalth schreef:
    Ik!


    Shit happens but pee happens a lot more.