• Hey...

    Ik heb een maand of twee geleden, twee leuke jongens ontmoet op internet.
    Ik kem ze ook niet in het echt ofzo.
    Maar ik weet dat ze te vertrouwen zijn enzo.
    Maar sinds de vakantie (vorige week) heb ik steeds ruzie met een van die 2 jongens.
    Nu is dat weer opgelost en gister hadden we weer ruzie dus heb ik hem op blok staan.
    Maar het probleem zit nu dus bij die andere jongen.
    Ik had dus alcohol op en toen zaten we te chatten.
    Toen heb ik een screenshot gemaakt en doorgestuurd naar een jongen.
    Ik zei ook nog dat hij het niet moest door vertellen, maar de volgende dag was die jongen (waar ik later ruzie mee had) online en hij was niet bepaald vrolijk.
    En vandaag hadden we weer ruzie gekregen enzo.
    Maar ik houd van hem.
    Het klinkt belachelijk maar ik houd echt van hem...
    Ik wil hem nu dus niet meer kwijt....

    Help, wat moet ik in godsnaam doen.
    Op het gebied van liefde ben ik echt rampzalig.

    Xx
    Alvast bedankt


    Stay strong

    Tja, wat moet ik hiervan zeggen..
    Misschien niet zo slim van je dat je die screenshot hebt doorgestuurd. Maar ja, ik zou gewoon proberen om met die persoon te gaan praten en het goed te maken.


    26 - 02 - '16

    Ik snap de uitleg niet helemaal?
    Waarvan heb je een screenshot gemaakt? En wie is nou wie?


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Ik had alcohol op en we zaten dus te chatten."
    Gurl, je bent twaalf. Hoe kom jij aan alcohol (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zo'n dessert die ik samen met mijn vader heb gekocht, daar zit alcohol in xD


    Stay strong

    Maar die jongen (die heet trouwens vincent) geloofd me dus niet.
    En vandaag zei hij dat we beter vrienden konden blijven terwijl we amper verder waren gegaan....
    Dus ik begrijp hem nu echt niet...


    Stay strong

    Je bent twaalf en je had alcohol op? :x

    En waar heb je nou eigenlijk precies een screenshot van gemaakt? Een gesprek met die andere jongen, die ene waar je ruzie mee had? Als die jongen naar wie je dat had gestuurd aan die ander heeft laten weten dat je een screenshot van het gesprek naar hem had gestuurd en die jongen waar je ruzie mee had daar weer kwaad over is, is dat een nogal rare actie van de jongen die dat screenshot heeft doorgestuurd, en ik zou hem daar ook echt eens op aanspreken. Hij is dan duidelijk niet zo goed te vertrouwen als je dacht. Maar sowieso vind ik dit verhaal een beetje onduidelijk, om eerlijk te zijn - welke van deze twee vind je nou leuk?

    Misschien zou je (zelfverzonnen) namen kunnen gebruiken in je verhaal zodat het wat gemakkelijker is ze van elkaar te onderscheiden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mooimike schreef:
    Zo'n dessert die ik samen met mijn vader heb gekocht, daar zit alcohol in xD


    Van een klein beetje alcohol merk je niks?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat Square zegt, misschien is het handiger om de jongens namen (of voor mijn part letters) te geven zodat we begrijpen wie wie is, want ik wil je best helpen, maar op deze manier begrijp ik vrij weinig van je verhaal.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    220912 schreef:
    (...)

    Van een klein beetje alcohol merk je niks?


    Haha, nou echt wel hoor. Nou ja, ik wel in ieder geval. XD


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    220912 schreef:
    (...)

    Van een klein beetje alcohol merk je niks?


    Indeed.


    26 - 02 - '16

    Einmana schreef:
    (...)

    Haha, nou echt wel hoor. Nou ja, ik wel in ieder geval. XD


    Niet als het in een dessert zit. Daar merk je namelijk echt niks van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Okay,
    Ik vond dus 2 jongens leuk:

    Vincent en lars
    Met lars had ik in de vakantie al ruzie en hij staat nu dus op blok
    En vincent was die gene van die screenshot.
    De gene die het heeft doorgestuurd was jimmy


    Stay strong

    mooimike schreef:
    Okay,
    Ik vond dus 2 jongens leuk:

    Vincent en lars
    Met lars had ik in de vakantie al ruzie en hij staat nu dus op blok
    En vincent was die gene van die screenshot.
    De gene die het heeft doorgestuurd was jimmy


    Er was nog een derde jongen? Oké. :'D

    Maar wat is nou precies het probleem? Wil je dat het weer goedkomt met Lars of met Vincent? Of kun je niet kiezen? Ik weet het niet hoor, maar als je al een tijdje ruzie hebt met de ene en de andere heeft een screenshot dat je hem in vertrouwen hebt gegeven zomaar doorgestuurd naar iemand anders (want ik neem aan dat dat is hoe die Jimmy iets kon doorsturen, toch?) klinkt het eigenlijk alsof je misschien het beste af bent als je ze allebei even met rust laat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind vincent het leukst en ik vertrouw he, ook enzo.
    Als er ooit iets is vertel ik het altijd aan hem.
    Maar ik wil dus dat het goed komt tussen mij en vincent.


    Stay strong

    Misschien hem even met rust laten en nooit meer chatten als je alcohol achterover hebt geslagen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife