• Ja, ik heb het dus helemaal niet op de personen op quizlet die telkens van die nutteloze topics openen of heel druk zijn etc. Maar het gekke is: Ik ken Nicol aka. Fighter al heel lang op quizlet en ze is dus net zo'n persoon als waar ik me eigenlijk dood aan zou irriteren. Maar bij haar doe ik dat niet. Wat ik dus best wel enigzins raar vind. Want ik heb toch een hele sterke band met haar.
    Hebben jullie ook zoiets?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, ik heb niet echt een sterke band met mensen.
    Alleen voor 1 persoon.
    Maar voor de rest probeer ik mij niet teveel te hechten aan mensen. Als ze dan doodgaan dat je dan niet gaat huilen of het niet meer ziet zitten.
    Zo een situatie wil ik vermijden.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ja, ik ben vanaf groep 3 al vrienden met jou. Das echt een regelrechte ramp!

    Joke, houvanjou.

    ja ik haat hyperende kinders, maar sommige zoals Sas <3 ja dan accepteer je het sneller^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb dat nu ook met iemand. Ik ken haar nog maar een week ofzo en praat er nu al heel veel mee. En kan ook vanalles tegen haar zeggen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    OP quizlet niet echt.
    Hoewel, misschien een beetje.
    Maar ergens anders, een andere site dan, eigenlijk wel. ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb op school wel vriendinnen waar ik me dan soms heel eff aan erger maar daar heb ik eigenlijk nooit ruzie mee..of dat is binnen 5 min. al over...maar hier op Q heb ik niet zullke hechte banden...maja..
    x

    Ik kon vroeger Ivy en Charissa niet af, maar nu ik ze ken zijn ze gaaf man x_x dus ik vind niet dat je op hun mag oordelen als je ze niet kent ? n_n
    niet dar jij dat doet, maar sommige andere mensen hier wel en daar kan ik niet tegen xd'


    All was well.

    x'D Ik ben ook vrienden met personen die ik normaal niet uit kan staan om wat ze doen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee, degene die hier het meest voor me betekent, is geen hyper kind.
    Ze is rustig.
    En ik irriteer me totaal niet aan haar.

    Ik heb met niemand van Q een vriendschapsband :p Heb wel paar op msn maar daar praat ik nauwelijks mee dus dat noem ik geen vriendschap dan (:

    (andere account is DISORDER)


    x

    Nee, ik heb niet echt een sterke band met mensen.
    Alleen voor 1 persoon.
    Maar voor de rest probeer ik mij niet teveel te hechten aan mensen. Als ze dan doodgaan dat je dan niet gaat huilen of het niet meer ziet zitten.
    Zo een situatie wil ik vermijden.

    niet aanvallend bedoelt, gewoon mijn mening.
    Je zegt dat je je niet al te veel hecht aan mensen. Sorry maar als ik zie hoe je altijd over Skitt praat, en alles van haar nogal ophemelt, heb ik er bij jou mijn twijfels over.
    Als je je niet vlug hecht zou je zoiets niet echt doen ,zou je je er eerder buiten houden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb hier iemand leren kenne,
    toen ik net dit acc had, het was exaam, en we poste elkaar onder onze pauze vol met berichte,
    ik heb met haar afgesproken, en het was super gezellig, maar de laaste maanden heeft ze bijna geen tijd meer om op Quizlet of gwn op de computer te zitte,
    ik mis haar verrschrikkelijk hard hier op Q. en op Msn..
    gelukkig stuur ik haar regelmatig een bericht,
    Maar hier wast zo leuk :S
    ik mis haar Dood, Hannah <3, Kmis je :'(


    Your Butt is Mine!

    Ja, ik ben vanaf groep 3 al vrienden met jou. Das echt een regelrechte ramp!
    Joke, houvanjou.
    Ik wist wel dat je me stiekem niet kon uitstaan! Ik beodle maar wie wil er nu vrienden wezen met mij!? Nee, hou ook van jou hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OP quizlet niet echt.
    Hoewel, misschien een beetje.
    Maar ergens anders, een andere site dan, eigenlijk wel. ^^

    I LOVE YOU! <3


    Your Butt is Mine!

    Er zijn een aantal mensen op Q die het zelf weten (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.