• Hahahahah okee, ik hoef vast niet te vertellen hoe geweldig het was, daar worden jullie vandaag mee doodgegooid.
    Maar ik moet even me hart luchten, aangezien het voor de rest niemand interreseert.

    Goed, ik had hele goede zitplaatsen, aan de kant van Georg, en like, alle 3 kwamen ze de heletijd naar onze kant, enenen, toen gingen we eerst allemaal zwaaien naar Bill, en hij zwaaide terug!! En dat deed hij niet bij de andere kant, dus ik was nog gelukkiger dan ik al was, en toen kwam Tom en die zwaaide ook terug, en Georg ook, maar echt toen Tom zwaaide, Ik dacht dat ik dood ging.


    Ohw, en hoe dom en niet waar het ook klink, ik weet bijna zeker dat Bill en Tom een paar keer mijn kant op hebben gekeken, maar dan niet zo zeer naar mij maar maar me vader naast me, serieus die was de enigste die zat, en die had een lach op zn gezicht, daar werd je serieus bang van.


    En toen we weg gingen, kwam ik 2 vriendinnen tegen die ook op het concert waren en ik moest natuurlijk even vertellen hoe gelukkig ik was en toen gingen we gillen komen er popo's lauw doen op hun scooter, dat we op moeten houden met gillen, ander gaf hij ons een bon voor geluidoverlast dus mijn papa boos op die popo x'D

    Ben ik trouwens de enigste die door had dat Bill Humanoid in het engels begon, en ik het refein over ging in het duits. -oeps foutje-

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 1:06 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Enenen, hoe vonden jullie Bills nieuwe sexy danspasjes?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    BILL ZWAAIDE! -dood-

    Jij zat vlak bij mij, haha. Tom moest lachen om het bordje van mijn vriendin. En ik begon zo te zwaaien, Bill zwaait terug, ineens heel het vak aan het zwaaien XD

    En nee hij begon Humaniod wel gewoon in het duits ;]


    -

    Ik gooi hier even een slotje op, aangezien ik een algemeen topic heb voor verhalen over het concert. Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=55963


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg