• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    'Ailith kun jij mijn wond verzorgen?' vraag ik. Mijn hoofd voelt licht aan en mijn been doet verschrikkelijk pijn. Ik neem een slok water en giet een beetje in mijn gezicht. 'H..heeft iemand nog wat eten?' vraag ik met een rilling in mijn stem.


    ~

    Ailith Fleta

    Ik spring uit een boom van waaruit ik de arena aan het bestuderen was. Als ik op de grond kom, zie ik gelijk wat het probleem is. Amelia is aardig gewond en ik heb zo het idee dat als we niks doen ze zo flauw gaat vallen. Ik rommel wat door mijn spullen.
    'Jayson, zorg dat ze ergens stabiel kan liggen.'

    (Wat heeft ze precies?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ze is door een mes in haar bovenbeen geraakt en die heeft een diepe snee achter gelaten door het stof van haar broek]


    ~

    (Is het mes er al uit?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Is het mes er al uit?)


    [Ja dat heeft ze zelf al gedaan;). Sorry voor de late reactie maar was ff naar de buren]


    ~

    Jayson "Zero" Carver - District 3

    Het is inmiddels al nacht en Ailith en ik zullen het met het kleine beetje licht van het vuurtje moeten doen. Voorzichtig leg ik Amelia goed neer. 'Zo?' vraag ik en kijk naar Ailith die in haar tas rommelt. Normaal was ik helemaal niet zo en eigenlijk kon het me ook niet veel schelen wat er met Amelia zou gebeuren maar toch hield ik me fatsoenlijk.


    ~

    Ailith Fleta

    'Perfect,' zeg ik knikkend. Aangezien het nacht is, zet ik mijn nachtbril op en vind dan eindelijk wat kruiden die zouden kunnen helpen. Ik kniel bij Amelia neer en bestudeer de wond.
    'Ik heb wel klaprozen om de pijn te stillen en witte dovenetels werken ontstekingsremmend, maar veel meer kan ik niet doen. Eigenlijk heb ik hechting spullen nodig.'


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik lig stil en hoor wat Ailith zegt. 'Doe wat je moet doen, alsjeblieft' zeg ik zacht en heb moeite om niet weg te zakken. 'Hechtings spullen zullen we toch niet krijgen I guess.' Ik sluit mijn ogen even en denk aan leuke dingen van vroeger om de pijn te verbijten.


    ~

    Ailith Fleta

    Ik bewerk de planten zo, dat ik ze kan gebruiken. Vervolgens verzorg ik de diepe wond zo goed mogelijk. Ik staar nog even hoopvol naar de lucht, er moeten toch sponsors zijn die Amelia willen helpen, maar als er nog steeds niks komt, wikkel ik een van plantenbladeren gemaakt verband om haar been. Misschien dat ze niet zo snel zijn en dat er in de loop van de nacht een pakketje komt.


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Het voelt meteen al beter en minder pijn. 'Bedankt' zeg ik en open langzaam mijn ogen weer. Ik ga rustig recht op zitten en leun tegen een steen aan zodat ik niet omval. 'Is er misschien nog wat eten?' vraag ik. 'Ik voel me nog een beetje licht in mijn hoofd.'


    ~

    Ailith Fleta

    Ik overhandig Amelia de laatste stukken vlees van een konijn en geef haar wat bessen. 'Dit is alles wat ik nog heb. Ik denk dat er zo maar weer gezocht moet worden naar eten. Ik wil sowieso nog weten wat er aan de andere kant van de arena is.' Ik sta op en klop mijn kleren af. Vervolgens rommel ik wat door mijn tasje en orden alles even. 'Jij moet wel eerst rusten, dus als jullie hier in de buurt blijven, ga ik wel op pad voor nieuw eten.'


    Happy Birthday my Potter!

    Elena - District 11

    Ik zit hoog in een boom en kijk wat rond. Verder op zie ik opeens een meisje lopen. Vanuit hier herken ik haar niet zo goed. Ik grijns even gemeen en klim weer uit de boom. Dit was mijn kans. Ik sluip geluidloos naar het meisje toe en spring voor haar op. 'Hallo' sis ik. 'Elena uit District 11.' Ze kijkt me met kille ogen aan en grijpt een van haar bijlen. 'Cindelyne uit 7' zegt ze en zwaait even met haar bijl. Ik lach hard.'Klaar om te sterven?' vraag ik met een scheef hoofd en laat mijn sterren schitteren in het maanlicht. Voor ze iets kan doen schiet ik achter een boom en werp een ster in haar richting die een stuk haar af scheert en dan beland in een boom. 'Shit' sis ik. Cindelyne geeft een gil en slaat met de bijl rakelings langs mijn hand die op de boom lag. Een lap boomschors krult om en blijft halvewege hangen. 'Ik kom achter de boom vandaan en smijt een ster hard in haar richting die een diepe snee ik haar hals achter laat. Happend naar adem en terwijl het bloed uit haar mond loopt zakt ze neer. 'Sleepwell' zeg ik en pak mijn sterren en het bruikbare spul van haar en loop dan weg.


    I Love The Vampire Diaries

    Amelia Rivers - District 3

    'Bedankt' zeg ik en begint gulzig te eten van het konijn en als laatste de bessen. Ik kijk even naar Ailith. 'Zodra ik weer kan, ga ik ook zorgen voor eten.' Ik ga even wat beter zitten en voel me meteen al iets beter. 'In de tijd dat jij gaat jagen zal ik met Jayson een plan bedenken om te overleven oke?'


    ~

    [Ik moet gaan people:) Tot morgen<3]


    ~

    Ailith Fleta

    Overleven gaat mij tot nu toe aardig goed af. Ik kijk naar het been van Amelia. 'Hoe is het eigenlijk gekomen?' Ik span ondertussen mijn boog en kijk dan weer vragend naar Amelia.


    Happy Birthday my Potter!