• Ik vraag me af wie van jullie er dit jaar overgaat en wie er blijft zitten.
    Ik blijf zitten, niet echt een grote verassing voor mij, maar wel balen. Misschien krijg ik mijn ouders zover dat ik een niveau mag zakken.
    So here is the question
    Ga je over?
    Of blijf je zitten?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:50 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als ik voor het proefwerk van wiskunde uit de SE-week hoger dan een 3,5 heb gehaald, ga ik over (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga gewoon over (: Of ik moet het heel tragisch verbruien in de toetsweek :')

    Voor mijn zusje blijft het nog even spannend want die is sinds twee weken pas echt gas gaan geven omdat ze toch heel graag over wilt... Dit is al het derde jaar dat het zo gaat :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga naar 5 vwo/IB :D


    Obviously.

    nou, ik sta een 7.4 gemiddeld voor alle vakken. dit gemiddelde wordt berekend op hele getallen dus als je een 6.5 staat is dit een 7 en zo wordt je gemiddelde berekend.
    ik sta voor een vak een 7.5 dus ik moet een 7.5 of hoger halen om een 8 te staan.
    maar voor een aantal vakken dit:
    nl: 7.46
    ges: 7.48
    nat: 7.42
    muz: 7.43

    das toch lullig:Y)
    maar al haal ik overal enen voor ik ga over:9~ naar 4vwo

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:55 ]


    Miep

    Zoals het er nu naar uit ziet ga ik over (;


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Nouu, ik ben geslaagt dus ik ga over. x] Volgendjaar mbo. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Normaal ga ik wel over, nu alleen nog hopen dat ik mijn richting mag blijven doen. :s


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volgens mij krijg ik een B-attest. Dat wil zeggen dat ik over mag, maar in een lagere richting. Laat ons hopen van niet. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ga sowieso over, of mijn leraren moeten ineens veranderen in een soort duivels en al mijn cijfers veranderen aangezien ik geen enkele onvoldoende heb.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:59 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga over :3


    Shoganai i ne~

    Ligt aan mijn toetsweek, zoals ik er nu voor sta, ga ik gewoon over, maar het kan best zijn dat ik alles nu even ga lopen verneuken. Hopelijk niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Byeb, bye 2 Havo en hallo 3 Havo :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga hopelijk over. Ik sta een 5 en de rest allemaal een 6 en hoger. Voor bio en Spaans sta ik net een 6, dus daar moet ik een goed punt voor halen tijdens mijn toetsweek en ik sta voor wiskunde een 5. Maar ik denk dat ik overga naar 3vwo :Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    ik krijg pas 27 juli te horen
    maar ja ik doe ook pas volgende week zaterdag examen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Waarschijnlijk ga ik gewoon naar Vwo 6 (:

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:02 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself