• GADVER, ik ben zoooo boos. Ik ben vandaag bij de kapper geweest, en ik had heeeel duidelijk gezegd wat ik met mijn haar wou. Doet die kapper iets verschrikkelijk lelijks! :'(
    Ik baal echt verschrikkelijk, en het is ook niet weg te krijgen met haarspulletjes and stuff.

    hebben jullie ook wel eens dat de kapper je haar totaaal verprutst?

    Yayde schreef:
    (...)

    Het groeit wel weer aan. Pony's groeien altijd heel snel. En je kan je scheiding ook verplaatsen, waardoor je pony ook langer lijkt. ^.^
    *doet een poging tot opvrolijken*


    haha, ik zal het eens proberen :') Thankyou ;)

    Oh, het heeft me zo lang geduurd voordat ik mijn pony zo kreeg zoals jij het wilde :/ ik wil je nu geen angsten aanspreken of zo, dat het lang gaat duren, maar mijn pony groeit heel langzaam en mijn kapster knipt hem nog wel eens iets té schuin :') voor de rest knipt ze prima.

    Maar je kunt inderdaad je scheiding iets anders doen, dan lijkt hij langer. (:


    Destroy what destroys you.

    Yayde schreef:
    (...)

    Het groeit wel weer aan. Pony's groeien altijd heel snel. En je kan je scheiding ook verplaatsen, waardoor je pony ook langer lijkt. ^.^
    *doet een poging tot opvrolijken*

    Net zo snel als de rest van je haar, hoor :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, ik zei dat ik een schuine pony wilde, wilde ze het niet doen omdat "m'n haar er niet op gemaakt is". I mean, het is mijn haar >< Dus toen was ze klaar, zei ik dat ik het nog wat korter en schuiner wilde. deed ze er een millimeter af en deed ze er allemaal vage brut in :/ nu moet ik al m'n haar van achteren halen om een soort van schuine pony te krijgen.

    De vorige keer knipte ze het ook al niet zoals ik het wilde en mama vindt 'r echt geweldig dus ging ik nog maar een keer. MAAR NU NOOIT WEER.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Ja, ik zei dat ik een schuine pony wilde, wilde ze het niet doen omdat "m'n haar er niet op gemaakt is". I mean, het is mijn haar >< Dus toen was ze klaar, zei ik dat ik het nog wat korter en schuiner wilde. deed ze er een millimeter af en deed ze er allemaal vage brut in :/ nu moet ik al m'n haar van achteren halen om een soort van schuine pony te krijgen.

    De vorige keer knipte ze het ook al niet zoals ik het wilde en mama vindt 'r echt geweldig dus ging ik nog maar een keer. MAAR NU NOOIT WEER.


    Oh, ontslaan met die kapster. Het is wel heel eerlijk om dat soort dingen te zeggen, maar om het dan ook nog eens niet te doen. :ó .

    Ik heb een goede kapster.. maar dan ook echt alleen voor dooie puntjes! Ze heeft mijn schuine pony ooit verpest en nu wil ik nooit meer een schuine pony :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ga naar een andere [GOEDE] kapper?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh ja, nog niet zo heel lang geleden.
    Ik ga normaal altijd naar een hele goede vriend van ons, van de hele familie. Hij weet precies hoe hij het moet doen en ik heb eigenlijk nooit te klagen bij hem. Maar goed, omdat hij geen tijd had ging ik dus bij mijn oma naar de kapper. Ik zeg dat er zo'n 5 cm. af mocht, doet hij godverdomme zo'n 12 cm. er af. Ook moest hij mijn pony bijknippen, die was ook te lang. (Ik heb een schuine.) Knipt hij die ook veel te kort.