• GADVER, ik ben zoooo boos. Ik ben vandaag bij de kapper geweest, en ik had heeeel duidelijk gezegd wat ik met mijn haar wou. Doet die kapper iets verschrikkelijk lelijks! :'(
    Ik baal echt verschrikkelijk, en het is ook niet weg te krijgen met haarspulletjes and stuff.

    hebben jullie ook wel eens dat de kapper je haar totaaal verprutst?

    Oh zwijg me er van. Ik ben letterlijk eens jankend de kapper uitgewandeld. En dan durven ze nog vragen of het goed is. Oh god. Ik had een carré gevraagd en ik weet niet met wat ik ben buiten gewandeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Er is dus geen enkele kapper die mijn pony goed kan knippen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb het vroeger gehad ze het zo kort knipten dat ik net een jongen was. Gelukkig zit ik nu bij een kapper die heel goed is in korte kapsels (ik heb altijd kort haar). Het is wel duur, maar ze knippen het altijd perfect. Dat is de enige kapper waarbij ik durf te zeggen van: 'Probeer maar iets.'


    The truth is out there.

    Jeps
    Ze zouden een mix doen van bruine verf en rode verf
    Maar ik vermoed dat ze de bruine verf zijn vergeten want ik heb nu rood haar
    En dat was niet mijn plan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volgens mij gaat heel quizlet naar een half opgeleide kapper...
    Heb ik nooit voor, ik ga naar een goeie kapper!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Yep. Toen ik elf was ging ik een keer naar een kapper in de buurt om gewoon de dode puntjes eraf te laten knippen. Alleen ze knipten er echt vet veel af, waardoor mijn lange haar opeens kort was. Toen heb ik echt een hele tijd gehuild en die kapper dacht ook serieus dat ik terug zou komen. Echt wtf? ><
    Gelukkig heb ik nu een goede kapper gevonden. ^^


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Tssk, doen kappers altijd hé. Als je zegt 1 cm eraf, aub. Doen ze er, overdreven gezegd, één meter af.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sorry guys, foto gaat hem niet worden, heb geen camera :')

    Oh ja.
    "Gewoon de puntjes eraf knippen, ik wil nog lang haar."
    En toen kwam ik buiten met een jongenskapsel. D:

    dit ging er dus mis:
    Ik had om zo'n pony gevraagd:


    krijg ik zo'n pony:


    & nee, ik vind zulke pony's niet lelijk, maar het staat mij dus gewoon echt niet.

    ik heb het weleens gehad, ik zei duidellijk hoe ze mijn haar moest knippen, knipte ze het gewoon korter en in de verkeerde vorm.


    -


    El Diablo.

    prejudices schreef:
    dit ging er dus mis:
    Ik had om zo'n pony gevraagd:


    krijg ik zo'n pony:


    & nee, ik vind zulke pony's niet lelijk, maar het staat mij dus gewoon echt niet.


    Het groeit wel weer aan. Pony's groeien altijd heel snel. En je kan je scheiding ook verplaatsen, waardoor je pony ook langer lijkt. ^.^
    *doet een poging tot opvrolijken*


    | Reality is for people that lack imagination |

    Als ik zeg dat ik er 2 cm vanaf wil doen ze er 5 cm vanaf -.-
    Ze luisteren niet eens naar me xD


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Als ik zeg dat ik er 2 cm vanaf wil doen ze er 5 cm vanaf -.-
    Ze luisteren niet eens naar me xD



    El Diablo.