• Gewoon, omdat ik nieuwsgierig ben.;)

    Het liefst niet zo kort, dan is het voor anderen ook leuk om te lezen_O_


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    J.K. Rowling:
    amazing writer, inspirational person.

    Chris Colfer:
    inspirational, amazing writer, perfect actor, beautiful voice


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jennifer Fucking Lawrence, spreekt voor zich.





    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eros Ramazzotti, geweldige zanger.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Justin Bieber, Austin Mahone en One Direction zijn m'n favoriete celebs. Ze betekenen gewoon veel voor me. c:


    The universal language of art.

    Ik heb er veel verschillenden, maar als ik iemand moet kiezen, is het Miley Cyrus, obviously.

    Omdat ik haar boek heb gelezen, ze een zware jeugd heeft gehad, die vergelijkbaar is met een periode waar ik nu ook doorga, en ik gun haar al het geluk in de wereld, omdat het me onwaarschijnlijk lijkt het zelf ooit te hebben. Ze is een fantastische actrische, heeft een prachtige stem en een lichaam om jaloers op te zijn. Haar personaliteit lijkt me ook echt geweldig, een down-to-earth meisje, die gewoon geluk heeft gehad dat haar droom is uitgekomen. Veel mensen denken dat ze bekend is geworden dankzij haar vader, in tegendeel. Het was haar moeder die haar op het idee bracht auditie te doen voor Hannah Montana, en ik denk dat we Tish daar dankbaar voor mogen zijn.



    Just love her.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De zanger van Will & The People, hihi! ;D
    Gewoon omdat hij zich niks van anderen aantrekt en lekker zichzelf is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Miyavi, Heidi., The GazettE, GACKT, Tokio Hotel en nog wel wat. :P

    Ik ga voor een groep mensen, als dat mag. En een lang verhaal, omdat je erom vroeg :Y)
    De K-pop groep INFINITE.


    Een groep met zeven erg hardwerkende leden met elk een geweldig karakter. Ze trainen zo hard, dat als ze dansen (en ook bij andere dingen) vaak zo synchroon zijn dat het bijna eng is. Hun choreografiën zijn geweldig en vocaal zijn ze natuurlijk ook erg sterk. Playbacken komt dan ook nauwelijk voor. Zelfs niet als ze meerdere liedjes met choreografie achter elkaar doen. Bij kpop groepen is het vaak zo dat de rapper op zang gebied niet zo geweldig is, maar in INFINITE kunnen de rappers zeker zingen.
    Ze hebben een aantal reality shows gehad, ook eentje waar ze voor honden moesten zorgen, leuk om te zien. En sommige leden komen in k-drama's (tv-series) voor. Ook zijn er leden in het programma Immortal Song geweest, waar de beste zangers van Zuid-Korea tegen elkaar 'strijden'.

    In Zuid-Korea hebben ze een aantal wekelijkse muziekprogramma's waar steeds een artiest wint als hij/zij/zij op nummer een staat/staan. Dit is heel belangrijk voor de artiesten daar. Omdat INFINITE bij hun debuut, 9 juni 2010, een beetje overschaduwd werd door de artiesten die daar al wat groter zijn, kregen ze, ookal hadden ze goede nummers, later pas meer herkenning. Op 1 september 2011 wonnen ze voor het eerst :]

    Nja, het komt erop neer dat ik ze erg respecteer~



    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    One Direction !!
    eigenlijk Niall het meest, Wacht, ik mijn even een lijstje van wie ik het leukst vind;

    1 Niall
    2 Liam
    3 Harry
    4 Louis
    5 Zayn

    ...

    -XXX-



    Just because she's just such an inspirational person.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 11:21 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Johnny Depp, want hij is een awesome acteur.


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Johnny Depp, want hij is een awesome acteur.

    Niet te vergeten dat hij een sexy badass is. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Momentum schreef:
    Johnny Depp, want hij is een awesome acteur.


    jeeeej! vooral hoe hij acteert enzo xD is gewoon grappig

    Emile Rosales-Birou (:
    Hij is nog jong maar hij heeft al zo veel gedaan op Youtube. Hij is ontzettend grappig, slim en gewoon lief & cute :3


    Destroy what destroys you.

    Jessie J: Ze is als klein kind gepest en uit dat nu in liedjes waar ik maar al te graag naar luister. Ook haalt ze alles uit de kast nu het nog kan want ze heeft een hartziekte, maar dat is ook als voorbeeld voor mij dat je gewoon alles uit de kast moet halen (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~