• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Sophie.

    Nep boos kijk ik Nathan aan. 'You bad ass. Dat krijg je terug!' gil ik en ren op hem af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:39 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Daphne
    Ik neem een duik in het water en het verbaast me dat het helemaal niet zo koud is, maarja het is hier ook zo warm!


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward Adam Daniels
    Ik lach naar haar "Dan zie ik je zo" ik loop Nathan achterna en ga snel naar de kamer om mijn donkerblauwe zwembroek aan te doen. Als ik klaar ben loop ik snel naar de andere die al bij het strand zijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Ik maak alvast een 2e topic aan voor als hij vol is en ik ben weg!)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan

    Sophie loopt achter me aan. 'Helluuuuuuup roep ik naar Edward'. Edward lacht en zegt dat het mijn verdiende loon is. Ineens struikel ik over iets dat uitsteekt in het zand. 'F*ck, mijn voet!' jammer ik


    Allting handlar om relativitet

    [hayden/b]

    Ik lig in mijn witte bikini op het strand lekker te zonnen terwijl ik naar de rest kijk

    Sophie.


    Bezorgd hurk ik neer bij Nathan. 'Moet ik wat voor je halen? Gaat het? Doet het pijn?' ratel ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward Adam Daniels
    Ik laat Nathan en Sophie maar allen en loop naar Hayden toe, ik ga naast haar liggen "Ga je me zwemmen" vraag ik haar "Zonnen is saai" zeg ik er nog achteraan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Daphne
    Lachend zie ik Edward aan komen. Ik trek aan zijn arm en duw hem lachend het zwembad in. "Dan ben je alvast nat."zeg ik. En ik spring het water in.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (Haha, hier boven klopt niet meer)


    Pretty is just a pretty word.

    Nate

    'Mijn voet staat dik en mijn teen bloedt, maar het zal wel gaan denk ik, dankje.' Ik probeer recht te staan maar de pijn is zo hard dat ik terug neerval. Bezorgd kijkt Sophie me aan, nu komen ook de anderen.


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    'Het gaat niet. Doe niet zo koppig' mompel ik bezorgd. Ik laat Nathan op mij steunen zodat hij een beetje kan opstaan.


    Pretty is just a pretty word.

    Nate

    'Bedankt' zeg ik gemeend tegen Sophie. Ik voel me wel een beetje belachelijk, ik ben hier nog geen uur en ik loop al te manken tegen een meisje aan.


    Allting handlar om relativitet

    *haha idd het klopt niet meer*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alexys

    Verveeld kijk ik wat rond, en zon tegelijk.
    Het is wel duidelijk dat we weer genegeerd worden..
    Whatever, ik praat toch amper met ze..


    El Diablo.