• Ik vind het eigenlijk schandalig dat zoveel mensen een story maken in de vorm van een quiz om zo in de top te komen. Met die 7 minutes in heaven kan ik nog leven omdat je eerst een heleboel vragen moet beantwoorden, maar als de quiz 1 vraag bevat en dan nog 2 vragen over kudo's en reacties gaat het er over. Halloo er zijn speciaal stories aangemaakt zodat je dat niet meer in een quiz moet doen, dus doe het dan ook niet.

    Persoonlijk vind ik dat dat bestraft moet worden, want als je bij quizen kijkt staan er soms meer verhalen dat echte quizzen. Je schrijft toch ook geen verhaal in een column of in een gedicht. Waarom dan wel in een quiz. Persoonlijk denk dat jullie gewoon om kudo's gazen om zo in de top te komen.

    Kan daar echt niet een naar gekeken worden of een regel worden, want ik erger me er uitermate aan. Naar de story top kijk ik al niet, maar naar die van quizzen wel omdat ik graag eens een quiz maak en als daar dan nog een allemaal verhalen gaan staan, kunnen we net zo goed terug naar vroeger gaan.

    Sorry voor mijn ergernis

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Waarom niet, quizzen zijn quizzen, stories zijn stories. Niet andersom.


    Aan de ene kant is dat waar, aan de andere kant zijn de mensen hier vrij om zich creatief uit te drukken. als je dit gaat 'verbieden', vind ik het.. Tsjah, een beetje te veel regels. Laatz e gewoon doen, klik het weg als je er één ziet en klaar is kees.
    Je te veel ergeren is slecht voor je hart. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Quizen zijn voor quizen, stories zijn voor stories. Very simple (bloos)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik vind het zelf ook wel jammer, omdat daarmee de quizzen toch een beetje verdwijnen.

    Momentum schreef:
    I totally agree with you


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Errin schreef:
    (...)Waarom niet, quizzen zijn quizzen, stories zijn stories. Niet andersom.

    Waarom wel? En wat noem story-quizzen? Dan moet er wel een duidelijke defenitie komen van wat een quiz-story zou zijn...
    En nog steeds vind ik het onzin om dit soort dingen te gaan verbieden... Kom op zeg: we ergeren ons aan iets, dus het moet weg. Logic much? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Quizen zijn voor quizen, stories zijn voor stories. Very simple (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Stoppable schreef:
    (...)
    Waarom wel? En wat noem story-quizzen? Dan moet er wel een duidelijke defenitie komen van wat een quiz-story zou zijn...
    En nog steeds vind ik het onzin om dit soort dingen te gaan verbieden... Kom op zeg: we ergeren ons aan iets, dus het moet weg. Logic much? :W
    Geloof met ik erger me aan veel, maar daarom moet het niet allemaal weg. Het is gewoon dom dat mensen stories schrijven in quizen. Het is niet dat het er bepaald mooier uitziet. Ik vind het gewoon ontzettend vervelend. Moet je eens bij nieuwe quizen kijken. De eerste pagina stond bijna helemaal vol met verhalen ipv quizen. Ik zet toch ook mijn verhaal niet gewoon in een topic, want dat hoort ook niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Geloof met ik erger me aan veel, maar daarom moet het niet allemaal weg. Het is gewoon dom dat mensen stories schrijven in quizen. Het is niet dat het er bepaald mooier uitziet. Ik vind het gewoon ontzettend vervelend. Moet je eens bij nieuwe quizen kijken. De eerste pagina stond bijna helemaal vol met verhalen ipv quizen. Ik zet toch ook mijn verhaal niet gewoon in een topic, want dat hoort ook niet.

    Je haalt me de woorden uit mijn mond.

    Errin schreef:
    (...)Geloof met ik erger me aan veel, maar daarom moet het niet allemaal weg. Het is gewoon dom dat mensen stories schrijven in quizen. Het is niet dat het er bepaald mooier uitziet. Ik vind het gewoon ontzettend vervelend. Moet je eens bij nieuwe quizen kijken. De eerste pagina stond bijna helemaal vol met verhalen ipv quizen. Ik zet toch ook mijn verhaal niet gewoon in een topic, want dat hoort ook niet.

    Ik moet trouwens wel zeggen dat ik vandaag helemaal niet bij de quizzen heb gekeken tot net. En ik zie die twee eerste, en volgens mij kun je dat daar wel uit opmaken wat daarmee bedoeld wordt. :Y)

    Maar wat hier ook een beetje zo is, is als er één iemand iets leuks/creatiefs/geniaals bedenkt, dan volgt er niet veel later een hele meute met bijna hetzelfde idee. Dus het is eigenlijk een domino-effect.
    Maar ik doe eigenlijk gewoon vrij weinig quizzen en ik erger me er dus ook gewoon niet echt aan.
    En ik snap je idee, maar zoiets kun je gewoon niet maken om te verbieden. Tenminste, het past niet in mijn logica, aangezien ik dan een half dictatuurgevoel krijg. Beetje grootst uitgedrukt, maar ik kan het niet anders verwoorden.


    Deep inside, I've never felt alive