• Ik vind het eigenlijk schandalig dat zoveel mensen een story maken in de vorm van een quiz om zo in de top te komen. Met die 7 minutes in heaven kan ik nog leven omdat je eerst een heleboel vragen moet beantwoorden, maar als de quiz 1 vraag bevat en dan nog 2 vragen over kudo's en reacties gaat het er over. Halloo er zijn speciaal stories aangemaakt zodat je dat niet meer in een quiz moet doen, dus doe het dan ook niet.

    Persoonlijk vind ik dat dat bestraft moet worden, want als je bij quizen kijkt staan er soms meer verhalen dat echte quizzen. Je schrijft toch ook geen verhaal in een column of in een gedicht. Waarom dan wel in een quiz. Persoonlijk denk dat jullie gewoon om kudo's gazen om zo in de top te komen.

    Kan daar echt niet een naar gekeken worden of een regel worden, want ik erger me er uitermate aan. Naar de story top kijk ik al niet, maar naar die van quizzen wel omdat ik graag eens een quiz maak en als daar dan nog een allemaal verhalen gaan staan, kunnen we net zo goed terug naar vroeger gaan.

    Sorry voor mijn ergernis

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Het grootste voorbeel: http://www.quizlet.nl/quiz/377277/gewoon-een-klein-verhaaltje-over-one-direction/results.php (deze staat nu toevallig in de top, vandaar)
    + ze overtreed al volgende regel:
    (...)


    + wat je zegt klopt niet eens. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit verhaal op tumblr gevonden heb, en als jij dat wilt kan ik er best een link bijzetten naar het originele verhaal. Tenslotte heb ik het niet letterlijk vertaald. In de tekst die ik heb gelezen was er niet eens een flashback, en eigenlijk heb ik alleen een beetje dezelfde verhaallijn aangenomen. Niets heb ik letterlijk overgenomen dus ik begrijp niet waar je nu zo moeilijk over doet.


    The universal language of art.

    MAHONECREW schreef:
    (...)

    + wat je zegt klopt niet eens. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit verhaal op tumblr gevonden heb, en als jij dat wilt kan ik er best een link bijzetten naar het originele verhaal. Tenslotte heb ik het niet letterlijk vertaald. In de tekst die ik heb gelezen was er niet eens een flashback, en eigenlijk heb ik alleen een beetje dezelfde verhaallijn aangenomen. Niets heb ik letterlijk overgenomen dus ik begrijp niet waar je nu zo moeilijk over doet.
    Ik wil niet moeilijk doen, maar dat is plagiaat hoor meisje. Maar dat irrelevant voor dit topic nu.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Momentum schreef:
    I totally agree with you


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Leannan schreef:
    (...)
    +1


    +2 (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het zelf ook wel jammer, omdat daarmee de quizzen toch een beetje verdwijnen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    MAHONECREW schreef:
    (...)

    + wat je zegt klopt niet eens. Ik heb duidelijk gezegd dat ik dit verhaal op tumblr gevonden heb, en als jij dat wilt kan ik er best een link bijzetten naar het originele verhaal. Tenslotte heb ik het niet letterlijk vertaald. In de tekst die ik heb gelezen was er niet eens een flashback, en eigenlijk heb ik alleen een beetje dezelfde verhaallijn aangenomen. Niets heb ik letterlijk overgenomen dus ik begrijp niet waar je nu zo moeilijk over doet.

    Je hebt toestemming nodig van de originele schrijver. Heb je dat?

    Welja, ik kijk de laatste tijd ook al minder naar de quizzen, omdat hij zo vol staat met 1D.
    En nu je het zegt: idd. 3 van de 5 stories uit de top van vandaag, zijn eerder verhaal.
    Da's idd niet tof D: Dan heb ik nog liever van die nutteloze quizzen in de top.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:09 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik weet wat, laten we alles omdraaien! We maken van quizzen stories en van stories quizzen! *sarcastme*
    Nee, even serieus, het is vervelend, dat vind ik ook. Maar het zou vrees ik erg moeilijk zijn om het verboden te maken. Mensen die iets verpesten zijn er altijd wel, al gaat het om ove- fanfiction of het vergeerde gebruik van de dingen. Ze zitten er altijd tussen. We moeten anders gewoon het goede voorbeeld geven en er massaal mee stoppen.

    Tsjah, je kan moeilijk alles wat jij niet leuk vind laten verbieden. Yes it sucks, but there ain't anything you can do about it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap het, en het is ook wel vervelend, maar een straf is misschien een beetje overdreven. Dan zouden nu ook een heleboel mensen gematst worden.


    Food.

    Ach, ze moeten doen wat goed voelt. En anders klik je er gewoon niet op en lees je ze niet. Maar het is wel waar, quizzen voor quizzen, stories voor stories.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Scharry schreef:
    Ik snap het, en het is ook wel vervelend, maar een straf is misschien een beetje overdreven. Dan zouden nu ook een heleboel mensen gematst worden.
    Maja dat het een regel wordt dat het niet mag ofzo en mss een waarschuwing al het blijft gebeuren. Die mensen moeten nu ook geen ban ofzo krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Musicbox schreef:
    Ach, ze moeten doen wat goed voelt. En anders klik je er gewoon niet op en lees je ze niet. Maar het is wel waar, quizzen voor quizzen, stories voor stories.
    Ik kan op voorhand niet weten hoeveel vragen een quiz zal bevatten hé.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wowie, verbieden? Dat vind ik wel een beetje te ver gaan. :W

    Ja, ik vind dat soort quizzen niet leuk, maar de laatste tijd kijk ik er nog nauwelijks naar, vooral omdat het toch alleen maar volstaat met One Direction.


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Wowie, verbieden? Dat vind ik wel een beetje te ver gaan. :W

    Ja, ik vind dat soort quizzen niet leuk, maar de laatste tijd kijk ik er nog nauwelijks naar, vooral omdat het toch alleen maar volstaat met One Direction.
    Waarom niet, quizzen zijn quizzen, stories zijn stories. Niet andersom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    Quizen zijn voor quizen, stories zijn voor stories. Very simple (bloos)

    Precies! Dat gedoe met verhalen in quizzen proppen vind ik flauwekul.