• Ik vind het eigenlijk schandalig dat zoveel mensen een story maken in de vorm van een quiz om zo in de top te komen. Met die 7 minutes in heaven kan ik nog leven omdat je eerst een heleboel vragen moet beantwoorden, maar als de quiz 1 vraag bevat en dan nog 2 vragen over kudo's en reacties gaat het er over. Halloo er zijn speciaal stories aangemaakt zodat je dat niet meer in een quiz moet doen, dus doe het dan ook niet.

    Persoonlijk vind ik dat dat bestraft moet worden, want als je bij quizen kijkt staan er soms meer verhalen dat echte quizzen. Je schrijft toch ook geen verhaal in een column of in een gedicht. Waarom dan wel in een quiz. Persoonlijk denk dat jullie gewoon om kudo's gazen om zo in de top te komen.

    Kan daar echt niet een naar gekeken worden of een regel worden, want ik erger me er uitermate aan. Naar de story top kijk ik al niet, maar naar die van quizzen wel omdat ik graag eens een quiz maak en als daar dan nog een allemaal verhalen gaan staan, kunnen we net zo goed terug naar vroeger gaan.

    Sorry voor mijn ergernis

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap je wel.
    Ik maak zelf ook wel eens quizzen voor stories, maar die zijn dan puur voor mijn lezers om bijv. uit te zoeken op welk personage je lijkt of bij wie je past en voor mensen die de story niet kennen probeer ik 't dan nog leuk te maken met veel uitgebreide vragen en uitkomsten enzo. Die 7 Minutes in Heaven quizzen vind ik soms ook nog wel leuk, maar als ik dan soms van die quizzen zie met alleen "Hou je van One Direction?" "Ga je de story lezen?" dan vind ik dat inderdaad toch te overdreven, dat is geen quiz meer, dat is puur reclame.
    Misschien zou 't een idee zijn als je zulke quizzen inderdaad bij de mods kan melden, die dan een waarschuwing geven?


    “Love is a contradiction.”

    Flair schreef:
    Ik snap je wel.
    Ik maak zelf ook wel eens quizzen voor stories, maar die zijn dan puur voor mijn lezers om bijv. uit te zoeken op welk personage je lijkt of bij wie je past en voor mensen die de story niet kennen probeer ik 't dan nog leuk te maken met veel uitgebreide vragen en uitkomsten enzo. Die 7 Minutes in Heaven quizzen vind ik soms ook nog wel leuk, maar als ik dan soms van die quizzen zie met alleen "Hou je van One Direction?" "Ga je de story lezen?" dan vind ik dat inderdaad toch te overdreven, dat is geen quiz meer, dat is puur reclame.
    Misschien zou 't een idee zijn als je zulke quizzen inderdaad bij de mods kan melden, die dan een waarschuwing geven?
    Nouja zo'n quiz over je story zelf begrijp ik nog, want dat kan nog leuk worden, maar gewoon een story maken van je quiz gaat er over vind ik. Daarvoor zijn er speciaal stories ontworpen en toch doen mensen het nog, waarom? Om kudo's.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I totally agree with you


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    I totally agree with you

    +1


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Momentum schreef:
    I totally agree with you

    Quizen zijn voor quizen, stories zijn voor stories. Very simple (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zelf was het me nog niet opgevallen omdat ik zelden een quiz maak, maar ik snap je ergernis.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Momentum schreef:
    I totally agree with you


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het grootste voorbeel: http://www.quizlet.nl/quiz/377277/gewoon-een-klein-verhaaltje-over-one-direction/results.php (deze staat nu toevallig in de top, vandaar)
    + ze overtreed al volgende regel:

    Plagiaat
    Plagiaat plegen is bij de wet verboden en op Quizlet dus ook. Op Quizlet.nl valt het volgende onder plagiaat;

    - Het letterlijk overnemen van verhalen uit boeken (dit mag ook niet als erbij vermeld staat om welk boek het gaat. Alleen met toestemming van de schrijver zelf.)
    - Het letterlijk overnemen van verhalen die door andere mensen op het internet zijn geplaatst.
    - Het vertalen van verhalen uit een andere taal.
    - Het verder schrijven aan het verhaal van een echte schrijver > tenzij erbij vermeld wordt om welk boek het gaat.
    - Het verder schrijven aan een verhaal van een user op Quizlet/Fanfic/THfansite etc. > tenzij diegene toestemming heeft van de originele schrijver.
    - Een verhaal van een user op Quizlet/Fanfic/THfansite etc. herschrijven vanuit een ander persoon > tenzij diegene toestemming van de originele schrijver;
    - Het verhaal van een echte schrijver herschrijven vanuit een ander persoon;
    - Het veranderen van een aantal zinnen, woorden en/of namen van het originele verhaal.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:52 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap je wel ja. Zelf heb ik eerlijk gezegd wel een aantal van dat soort quizzen, maar ik heb vooral échte quizzen gemaakt. Maar dat daar een straf voor gegeven moet worden? Nah, vind ik een beetje overdreven.


    The universal language of art.

    Tempesta schreef:
    Zelf was het me nog niet opgevallen omdat ik zelden een quiz maak, maar ik snap je ergernis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volledig mee eens. Ik irriteer me er mateloos aan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Quizen zijn voor quizen, stories zijn voor stories. Very simple (bloos)

    Exactly this.

    Errin schreef:
    Het grootste voorbeel: http://www.quizlet.nl/quiz/377277/gewoon-een-klein-verhaaltje-over-one-direction/results.php (deze staat nu toevallig in de top, vandaar)
    + ze overtreed al volgende regel:
    (...)


    Hey bedankt voor deze gratis reclame. -.-


    The universal language of art.

    MAHONECREW schreef:
    Ik snap je wel ja. Zelf heb ik eerlijk gezegd wel een aantal van dat soort quizzen, maar ik heb vooral échte quizzen gemaakt. Maar dat daar een straf voor gegeven moet worden? Nah, vind ik een beetje overdreven.
    Maar zolang er geen waarschuwing wordt gegeven gaat er soms gewoon niet in bij sommige mensen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MAHONECREW schreef:
    Ik snap je wel ja. Zelf heb ik eerlijk gezegd wel een aantal van dat soort quizzen, maar ik heb vooral échte quizzen gemaakt. Maar dat daar een straf voor gegeven moet worden? Nah, vind ik een beetje overdreven.

    Zet gewoon je stories in je stories en quizen in quizen. Dit is alleen maar verveeld voor mensen die echte quizen maken. Die krijgen geen kans.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.