• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Rustig, maar met wat moeite laat ik me op de grond van de grot zakken. Mijn been ligt recht voor me uit en om mijn enkel nog wat meer rust te geven, trek ik mijn dikke vest uit en leg hem onder mijn voet, zodat hij hoger komt te liggen en er geen druk op staat.
    "Luca" Mompelt iemand. Ik kijk op als Noëmi aan mijn mouw trekt en zie dat haar gezicht wit weggetrokken is. "Wat is er?" Vraag ik verward, maar wanneer er een luide grom uit de bosjes komt, zie ik al mijn kansen van overleven voorbij vliegen. Dit word niets en zéker niet met mijn gekneusde enkel. Mijn hart gaat tekeer. Het liefst zou ik willen dat er een wonder gebeurd en mijn enkel weer genezen was, maar dat kan nou eenmaal niet. Een wens die ónmogelijk waar kan worden.
    Snel haal ik mijn vest onder mijn voet vandaan en trek ik hem aan. "Kun je me omhoog helpen?" Vraag ik aan Noëmi. Ik ben niet graag iemand die geholpen wilt worden, maar nu kan het niet anders.
    "Wat moeten we doen?" Vraagt Lisa, nadat een kort gilletje uit haar mond is gekomen. "Bij elkaar blijven. Als je nu wegrent ga je er sowieso aan" Antwoord ik, niet echt geruststellend, maar het kan niet anders.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:43 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik moest onmiddellijk aan Fred denken. Hij was met de verzwakte Alex en Jonathan, waarvan ik wist dat hij geen wapen had.
    'Kun je me omhoog helpen?' hoorde ik Luca vragen.
    'Natuurlijk!' antwoordde ik. Koortsachtig trok ik hem overeind.
    Uit het niets sprong het beest op ons af. Met een gil duwde ik Luca uit zijn sprongveld, dook zelf aan de kant en ik priemde de pijl in zijn rug.
    Het beest huilde even, maar kwam met zijn tanden gevaarlijk dichtbij. Ik sprong met een ruk overeind en trok daarbij de pijl mee. De bloederige pijl legde ik op mijn boog, terwijl ik Luca opnieuw overeind holp.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:44 ]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Natuurlijk!" Antwoord ze, waarna ze me overeind trekt.
    Met een gil duwt Noëmi mij aan de kant, waardoor ik weer op de grond trecht kom. Zelf duikt Noëmi weg, als het beest onze kant op springt. Ze steekt de pijl in zijn rug, waardoor hij even huilt, maar hij geeft niet op.
    Noëmi springt met een ruk overeind en trekt daarbij haar pijl mee uit zijn rug, waarna ze de met bloed besmeerde pijl weer op haar boog legt. Opnieuw helpt ze me overeind. Met één korte, maar snelle beweging haal ik de mes, die in mijn mouw zat verborgen, tevoorschijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik heb een regel,' riep ik verwoed naar Luca en ik keek toe hoe het mes uit zijn mouw gleed.
    'Blijf leven.' Mijn ogen bleven voor een moment in zijn blik haken, bezorgd en met een zwakke glimlach, voordat ik tot actie overging.
    Ik spande mijn boog razendsnel aan en liet los. Opnieuw doorboorde de pijl het lichaam van de roetzwarte panter en opnieuw huilde het, maar zonder op te geven.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:51 ]

    xFreedom schreef:
    [Nu ben ik hyper x'D.]


    [Hier nog één x'D]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik heb een regel" Roept Noëmi verwoed naar me, terwijl ik mijn mes tevoorschijn haal. "Blijf leven" Vervolgt ze, terwijl we elkaar voor een moment recht in de ogen aankijken. Haar ogen kijken bezorgd, maar toch staat er een zwakke glimlach op haar gezicht. Ik schenk haar een bemoedigend knikje en kijk dan toe hoe ze haar boog razendsnel spant en hem los laat, waardoor de pijl opnieuw het lichaam van de zwarte panter doorboord. "Rowan en Steef, hou op met vechten en werk voor één keer samen, zodat we er niet allemaal aangaan." Roep ik naar ze, terwijl ik mijn mes in de aanslag houd. Mij lijkt het verstandiger dat ik pas toesla, als hij toeslaat, aangezien ik geen wapen meer heb als ik hem nu al gooi en rennen is nu ook geen optie. Niet dat ik dat ooit zou doen. Niet dat ik hun in de steek zou laten. Rowan en Steef konden van mij inderdaad wel stikken, maar de rest niet. Dat doe ik ze niet aan. "Lisa, heb jij nog wapens?" Vraag ik aan haar, terwijl ik half voor haar blijf staan, zodat ik mezelf en haar kan verdedigen als het nodig is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    Hij schonk me een bemoedigend knikje, voordat hij Rowan en Steef bij zinnen probeerde te brengen en aan Lisa vroeg of ze nog wapens had.
    Ondertussen dook ik naar het beest toe: ik wilde mijn pijl terug. Ik had er niet veel, ik moest zuinig aan doen.
    Met een brul hapte het beest naar me en opnieuw mistte hij me op een haar.
    Het mes dat aan mijn broekriem bungelde liet ik ook tussen mijn vingers doorglijden.
    'Ik kan wel wat hulp gebruiken!' schreeuwde ik naar de anderen toen het beest zich opnieuw brullend op mij stortte. Ik stak hem en hij zette zijn nagels in mijn been.
    Ik schreeuwde het uit van de pijn, maar wist bij de panter vandaan te rollen.
    Ik trok mezelf aan een boom overeind. Even duwde ik met mijn vingers tegen de wond aan, maar toen vermandde ik mezelf.
    Ik weigerde dood te gaan.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:08 ]

    [Niet zo snel posten! Ik ga snel reageren! HYPER! :D]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik kan wel wat hulp gebruiken!" Schreeuwt Noëmi naar ons, waarna het beest zich opnieuw op Noëmi stortte en zijn nagels in haar been steekt. Ze schreeuwt het uit van de pijn, maar weet zich bij de panter vandaan te rollen. Voordat de panter haar weer aan wilt vallen, sluit ik een oog en kijk met mijn andere oog langs mijn mes. Direct daarna, vliegt mijn mes razendsnel de lucht in. Even denk ik dat hij te vroeg naar beneden gaat en mijn mes het beest dus niet raakt. Dan heb ik hem niet alleen gemist, maar dan ben ik ook mijn mes kwijt. Uiteindelijk beland mijn mes bij de plek waar bij ons onze scheenbeen zit. Ondertussen heeft Noëmi zich via een boom omhoog getrokken. De panter duikt even in elkaar, maar staat al snel weer op met een mes door zijn poot. Met zijn bek probeert hij hem eruit te krijgen, waardoor ik even de tijd krijg om naar Noëmi te hinkelen. "Hier" Zeg ik snel, waarna ik mijn tanden even in mijn mouw zet en er snel een stuk vanaf scheur. Met een eenvoudige, maar strakke knoop bind ik hem om haar been heen. Ondertussen heeft het beest het mes al uit zijn been en zoekt hij zijn volgende slachtoffer.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:15 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [NEE NEE NEE! IK MOET NAAR DE WINKEL! CRAP! BRB!]

    Jessiiicaa schreef:
    [NEE NEE NEE! IK MOET NAAR DE WINKEL! CRAP! BRB!]


    [OMG omg omg. Ik moet eigenlijk leren >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    Rowan ramt op zijn beurt in mijn buik, maar plotseling hoor ik geritsel in de bosjes en ik draai me om, waardoor Rowan op mijn hoofd ramt.
    "Kappen!" Schreeuw ik naar hem en zet een hand boven mijn hoofd. Plotseling zie ik twee rode ogen. "Mutilanten." Prevel ik tegen Rowan en ontwijk nog een klap. Opeens stopt Rowan ook.
    "Rowan en Steef, hou op met vechten en werk voor één keer samen, zodat we er niet allemaal aangaan."
    Ik werp een blik op Luca. "Hoe kan ik samenwerken met een gozer die me in elkaar wil slaan? Ik wil enkel met jullie samenwerken, omdat ik iedereen liever levend dan dood zie, maar hem-" Ik wijs naar Rowan. "Zie ik liever dood." Maak ik mijn zin af en raap een stok van de grond.
    Wanneer ik naar Noëmi kijk, zie ik dat een mutilant op haar afspringt. Het beest zet zijn nagels in Noëmi's been en Luca gooit een mes naar hem. Na een paar minuten heeft de mutilant het mes uit zijn poot getrokken. Er sijpelt wat bloed uit de wond van het beest, maar aan zijn ogen gaan langs ons. Waarschijnlijk is hij opzoek naar een nieuw slachtoffer.
    Laat ik even de situatie op een rijtje zetten. Luca heeft een gekeusde enkel, Noëmi heeft een wond op haar been. Die twee kunnen niet snel lopen. Freya zit verbrauwereerd toe te kijken en dat geld ook voor Lisa. Ann is niet te bekennen en ook Rowan verroert zich niet. Ik sta er dus alleen voor.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:32 ]

    [Godver. Nu kan Steef niet de reddende engel zijn. Ik verander mijn post wel weer.. >.<]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    Ik trek razendsnel mijn mes als ik zie dat het niet lukt. Ik ren naar het beest toe en probeer het mes in zijn nek te douwen. Het mislukt en het beest pakt mijn arm vast. Ik gil van de pijn en probeer hem los te trekken. 'kan iemand helpen?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ehm.. Steef heeft het beest al afgeleid, maar ik zal mijn post wel weer veranderen.. :/]