• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..

Inschrijvingen

WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.

HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG

DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

[en Luca gooit een mens naar hem. LOLOL. Maartje, jij bent wel erg 100% vandaag he x'D.
    Noëmi heeft een wond op hun been.
    Sinds wanneer deelt Noëmi haar lichaam? x'D.

Nu ga ik dus douchen >.< I'm sorry.]

[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:30 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Steef Philippe Rogers || District 2.
    Het beest haalt uit naar Lisa, die op haar beurt een mes in zijn nek probeert te steken. Maar tevergeefs, de mutilant heeft haar arm al beet en ze gilt van de pijn. "Kan iemand helpen?" Piept ze.
    Ik storm op het beest af en ram met de stok op zijn hoofd, een stok die zeker anderhalve meter lang is. Blijkbaar deert het hem niet veel. "Lisa blijf rustig!" Schreeuw ik naar haar in de hoop dat ze stopt met gillen.
    Opnieuw deel ik een paar raken klappen uit en dan heb ik hem afgeleid. Ik deinst achteruit en hij komt dreigend op me afgelopen. Plotseling voel ik dat ik niet verder kan. Ik sta met mijn rug tegen de grotwand aan. De stok steek ik voor me uit. Alsjeblieft, alsjeblieft, laat hem niet naar mijn benen uithalen, denk ik en steek de stok dan naar hem toe. Hij deinst achteruit en dat geeft mij de tijd om naar buiten te rennen en hem daarheen te lokken.

xFreedom schreef:
    [en Luca gooit een mens naar hem. LOLOL. Maartje, jij bent wel erg 100% vandaag he x'D.
    Noëmi heeft een wond op hun been.
    Sinds wanneer deelt Noëmi haar lichaam? x'D.

Nu ga ik dus douchen >.< I'm sorry.]

[Ik ben niet helemaal lekker.. Sorry voor mijn debiele post.. S:]

Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik draai me om, om in een paar vlammende rode ogen te kijken. Een fractie van een seconde verstijf ik, maar die fout Maak ik niet nog een keer. Het is een pikzwart beest, dat ik herken als panter, maar toch nooit eerder hebt gezien, en ik begrijp dat dit een streek van de spelmakers is- iets meer dan een streek. Ik hoor de trillende stem van Jonah. Ik ruk de boog van mijn rug, en heel even ben ik bang dat ik hem stuk getrokken heb, maar hij is stevig, en blijft heel. Ik grijp een pijl en schiet het beest. Hij raakt hem vol in zijn borst, een kort moment ben ik blij, maar dat moment is heel kort, als ik zie dat het het beest niet deert. Ik voel een korte stroom paniek door mijn buik vloeien, en ik kan niet anders dan bedenken wat we kúnnen doen. Wegrennen? De bomen inklimmen? Panthers zijn snel, en ik twijfel er niet aan dat ze kunnen klimmen. Zou dit het einde zijn? Ik schud mijn hoofd, om de gedachte als het ware van me af te schudden. Ik weiger me over te geven, en vuur nog een pijl af, die niets uithaalt. Ik wil keihard schreeuwen, gewoon om mensen te roepen, die eventueel kunnen helpen, maar ik bedenk me dat ik de anderen niet in gevaar wil brengen. Ik kijk naar Fred.

Tijd voor koffie.

Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

Ik adem even diep uit, waarna ik me probeer te concentreren en mijn afgescheurde mouw opnieuw, maar nu zorgvuldig en strak om haar been bind.
    Ik draai me razendsnel om, als ik een maar al te bekende gil hoor. Lisa! Zijn tweede slachtoffer is Lisa geworden. "Lisa blijf rustig!" Schreeuwt Steef naar haar, waarna hij een gevecht met het beest aangaat, terwijl ik moeizaam mijn met bloed besmeerde mes beetpak. Het handvat maak ik snel schoon aan mijn broek, waardoor het mes niet meer zo glad is. Mijn gezicht vertrekt, als ik op mijn gekneusde voet ga staan, zodat ik een beter evenwicht heb. Wanneer Steef tegen de grot wand aanstaat en dus niet meer verder kan, is het mijn beurt om weer te gooien. Ik denk even snel en besef dat als ik gooi, ik ook Steef kan raken. "Steef, als ik gooi spring je oké?!" Roep ik naar hem zonder op antwoord te wachten, adem ik diep in en uit en gooi ik mijn mes richting het beest. Ik bijt op mijn lip door de pijn van mijn enkel, maar grijp een tak vast, als mijn enkel het toch niet meer red. Ruw veeg ik de verdwaalde traan van mijn wang af. Ik moest en zou niet voor niets sterven. Ik moest en zou Lisa en Freya hier beschermen. En Noëmi en de rest kan ik om eerlijk te zijn ook niet dood laten gaan.

[Haha, dat laatste zinnetje. "Ik kijk naar Fred."
    Tam, tam, tam, taaammm... XD]

[Net was Dorus aan het douchen nu kan ik >.<]

Blanche schreef:
    (...)

[Steef is gewoon hartstikke stoer. En Rowan is twee keer zo stoer. XD]

[Haha vind je :'P Okay sorry xD Ik ga ff reageren]

Rowan James Biggerstaff || District 4
    De eerste slag komt tegen mijn kaak aan die ik pijnlijk voel, maar ik besteed er niet veel aandacht aan, zoals ik het geleerd had. Zelf geef ik hem een stoot in zijn buik en een op zijn hoofd, voor hij keihard "Kappen!" roept. 'Geef je jezelf nu al weer over?' grinnik ik, tot ik zie waar hij naar kijkt, een paar rode ogen. 'Mutilanten,' hoor ik mijn tegenstander zachtjes mompelen.
    'Rowan en Steef, hou op met vechten en werk voor één keer samen, zodat we er niet allemaal aangaan.' Voor ik een antwoord kan teruggeven of zelfs maar bedenken wat ik ga doen, komt Steef al. 'Hoe kan ik samenwerken met een gozer die me in elkaar wil slaan? Ik wil enkel met jullie samenwerken, omdat ik iedereen liever levend dan dood zie, maar hem zie ik liever dood.' Ik maak even een minachtend geluidje. 'Pfff, jij was hier zo ongeveer 5 minuten geleden de enige die iedereen dood wilde hebben om deze Spelen te winnen. Imbeciel.' Geen idee of hij het nog hoorde want hij stort zich al in het gevecht met de panterbeestding. Het enige wat ik kon bedenken was of Destiny in veiligheid was. De rest boeide me geen enkele zak.
    Ik zag hoe Steef, met een stok in zijn hand, achteruit liep de grot in. Shit, wat was die klootzak aan het doen, daar was Des. Hij ging zo dood als haar wat overkwam.
    Luca gooit een mes, precies in het achterhoofd van het beest. Hierdoor kon Steef de grot weer uit komen en was het beest enigzins verzwakt. Omdat de jongen naar de gewonde achter me loopt ontferm ik me maar over de panter. Voor ik me kon bedenken gooi ik mijn schouders, kracht en gewicht in de strijd en beuk het beest hard tegen de rotswand. Dit zorgt dat het beest even blijft liggen, maar ik had al snel door dat hij niet opgaf en weer bezig was met opstaan. Ik liep achteruit, het bos weer in, terwijl de panter langzaam volgde. 3 van de 4 andere die buiten waren, konden niet snel wegkomen. Alleen Steef kon me helpen. Ik moest me dus over mijn kwaadheid heen zetten en met hem samenwerken. Later ging ik mezelf hier voor haten, maar het kon niet anders.
    'Steef, laten we dit samen doen!' Naar de andere 2 wenkte ik dat ze naar de grot moesten gaan en zorgen dat ze niet gepakt werden.

[Zo aangepast. Btw volgens mij schrijf ik tt en vt door elkaar x'D]

[ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:02 ]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Steef, als ik gooi spring je oké?!" Roept Luca naar me.
    Ik wil knikken, maar het mes vliegt al op me af. Ik ben bang dat het mes me gaat raken, maar het mes schiet in het achterhoofd van het beest. Wacht eens even. Katten en panters, aangezien deze beesten op een panter lijken, kunnen níet op hun achterhoofd krabben. Daar komen ze met hun poten niet bij.
    Het beest worstelt met zichzelf en ik ren vlug naar Lisa toe. Ik scheur ik lap stof van mijn shirt en druk dat op de wond waar bloed uit komt. "Hou dit erop." Zeg ik tegen haar. Als ze het bloedden niet stopt, kan ze flauw vallen.
    "Een panter kan niet met zijn poten bij zijn achterhoofd komen. Dan mes kan hij er zelf niet uit trekken." Meldt ik aan de rest. "Blijven we hier of rennen we weg?" Vraag ik aan Luca, aangezien die een gekneusde enkel heeft.

[@Y0L0; Wie veranderd zijn post? Luca gooide namelijk een mes. Ow, wacht, anders kan je nog steeds tegen hem vechten, maar dan heeft dat beest gewoon een mes in zijn achterhoofd.]

[YOLO, je post klopt niet helemaal ^^.]

[Zelfde gedachte. ;p]

[Ik heb het net al aangepast, maar wacht ff ik pas het nog wel ff een keer aan, maar ik laat het voor het grootste gedeelte wel zo, Goed?]

Y0L0 schreef:
    [Ik heb het net al aangepast, maar wacht ff ik pas het nog wel ff een keer aan, maar ik laat het voor het grootste gedeelte wel zo, Goed?]

[Dat mes van Luca komt in zn achterhoofd terecht, volgens Maartje x'D. Dus ik denk wel dat het veel nut heeft en vooral omdat hij er niet bij kan komen, daardoor is hij verzwakt wanneer je tegen hem vecht :Y)]

xFreedom schreef:
    (...)

[Dat mes van Luca komt in zn achterhoofd terecht, volgens Maartje x'D. Dus ik denk wel dat het veel nut heeft en vooral omdat hij er niet bij kan komen, daardoor is hij verzwakt wanneer je tegen hem vecht :Y)]

[Ja dat zag ik, ik heb het weer aangepast ;D
    Btw ik blijf wel de hele tijf even kijken, maar morgen begint mijn proefwerkweek dus ik ga ook leren, kan dus trager reageren ;S]