• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    Met een sceptische blik sloeg ik alles gade, ik probeerde inzicht te krijgen in hun karakters, ze waren toch vergeten dat ik hier nog zat, men vergat mij nogal snel...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Hij staarde me aan, met een lichtelijk, hooghartig gezicht die hij blijkbaar als emotieloos voorhield.
    'Ik heb Lisa ontvoerd, maar toch wil je me niet vermoorden, omdat je me mag, maar ook weer niet," herhaalde hij mompelend. 'En je houdt er niet van om mensen uit te moorden. Hoe moet ik je nu nog begrijpen?'
    Gefrustreerd gooide ik mijn armen in de lucht. 'Heb jij nooit iemand aardig gevonden die er andere princies op nahield?' bitste ik nijdig. 'Of anders was dan jij? Fred en ik zijn als water en vuur, maar toch zijn we de beste vrienden! Waarschijnlijk zou ik met Destiny ook een ijzersterk team vormen - 't is alleen jammer dat ze me al de gehele Hongerspelen probbeert uit te moorden.'
    Ik wierp haar - Destiny - een vlugge, zijdelingse blik, niet wetende hoe zij op mijn woorden zou reageren. Toen richtte ik me weer tot Steef.
    'Wat valt hier nou niet aan te begrijpen!?'

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Schat, dit is mijn eigen tijd,' bracht ik sarcastisch tussendoor. 'Dat jij nou alleen maar wil jammeren over het feit dat je niet weet of je nou voor of tegen moet zijn.' Steef en ik gingen zulke goede vrienden worden, elkaar alleen maar dwars zitten. Maar om eerlijk naar mezelf toe te wezen, vond ik hem toch ook wel een coole gast. Mijn "vrienden" thuis waren veel anders, die deden gewoon alles wat ik van ze vroeg en verwachtte, deze jongen was meer... als mij.

    [Okay die sarcastische "schat" zeg ik dus de hele tijd (op school is het nogal beschamend, want heb zeg maar al 3 leraren zo genoemd en bijna iedere jongen uit de klas -.-), maar volgens mij komt het nogal verwijfd over als Rowan het zegt x'D Maar jaah ik kan niet echt helemaal denken/doen/schrijven als een jongen :'D
    Btw, deze conclusie van Rowan klopt toch wel een beetje?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [HAHAH lol x'D schat tegen je leraar, faaail x'D. Klopt trouwens niet helemaal :P Noëmi is absoluut tegen de onderdrukking van het Capitool, maar worstelt met het feit dat ze Steef gewoon aardig vindt.]



    Noëmi Crowe || District 12

    Met een ruk draaide ik mijn hoofd naar Rowan. 'Dit gaat niet om jou,' zei ik nijdig en ik keek hem boos aan. Het was niet dat ik boos op hém was.
    Ik was kwaad op Steef. Ik was een rebel, een opstandeling. Ook ik was onderdrukt geweest en had ervoor moeten vechten. Steef was een voorstander van het Capitool, de grootste onderdrukker van allen.
    Ik kon het gewoon niet hebben. De onderdrukking, de honger, de pijn, het verdriet en het eeuwigdurende gevecht had Steef niet gevoeld zoals wij van de armere Districten dat wel voelden en meemaakten. Dat wilde ik stoppen: ik wilde gelijkheid, veiligheid, gezondheid en wederzijds respect in ons land en daarvoor vocht ik. Daarvoor wilde ik de Opstand gráág door laten gaan. Ik wilde die verrotte Spelen uit onze maatschappij verwijderen.
    Dat vertelde ik aan Rowan. En aan Steef. En aan iedereen in Panem die wilde luisteren, ook al wist ik dat mijn woorden levens- en levensgevaarlijk waren.
    De woorden rolden moeiteloos een beetje opstandig mijn mond uit. Hopelijk begrepen ze nu mijn standpunt.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:52 ]

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    Dramatisch gooit ze haar handen in de lucht. "Heb jij nooit iemand aardig gevonden die er andere princies op nahield?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Of anders was dan jij? Fred en ik zijn als water en vuur, maar toch zijn we de beste vrienden! Waarschijnlijk zou ik met Destiny ook een ijzersterk team vormen - 't is alleen jammer dat ze me al de gehele Hongerspelen probbeert uit te moorden,"
    Ik kan me niet inhouden en grinnik zachtjes.
    "Wat valt hier nou niet aan te begrijpen!?"
    "Oké," Zeg ik droog. "Ik begrijp je," Zeg ik uiteindelijk.
    "Dat jij nou alleen maar wil jammeren over het feit dat je niet weet of je nou voor of tegen moet zijn,"
    Ik kijk verbeten naar Rowan. "Een kleuter jammert, zie je mij aan voor een kleuter?" Vraag ik verontwaardigd.
    "En als je zo graag kusjes wilt geven," Voeg ik er met een grijns aan toe. "Is hier nog een wang die wel aandacht wilt," Zeg ik en wijs naar mijn gewonde wang. "Trouwens, deze wond heeft je vriendinnetje veroorzaakt," Voeg ik er aan toe.

    [Sorry voor dat laatste stuk, ik vond dat dit serieuze gedoe wel wat humor nodig had. ;D]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:07 ]

    [whahah geweldig :P maar aan wie vraag je om een kusje? :P ik ga trouwens slapen, ik reageer morgen. DOEI xxx]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ik kan er een klap opgeven, als ie zo nodig aandacht wil,' grijnzde ik, waarna ik even blij in Destiny's hand kneep, aangezien die wond haar schuld was. Daarna concentreerde ik me op het meisje uit 12.
    'Rustig maar, ik wilde je niet boos maken.' Misschien een andere keer wel, maar dit keer was het niet eens echt mijn bedoeling geweest. 'En weer twee dingen. Weet dat ik ook onderdrukt ben in vier én herriner je dat alleen District 2 gevochten heeft aan de zijde van het Capitool.' Zo die kreeg Steef nog ff terug.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Noëmi Crowe || District 12

    'Weet dat ik ook onderdrukt ben in vier en herinner je dat alleen District 2 gevochen heeft aan de zijde van het Capitool,' zei Rowan.
    'Dan heb ik de oplossing,' kwam ik vlug tussenbeide, voordat er een nieuwe discussie losbarstte en ik keek Rowan aan. Voor het eerst keek ik hem écht aan.
    'Doe mee aan de Opstand. Jij weet tenslotte ook hoe het voelt om onderdrukt te worden.' Toen glimlachte ik.



    [hoe ziet Rowan er ook alweer uit?]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:04 ]

    Jessiiicaa schreef:
    [whahah geweldig :P maar aan wie vraag je om een kusje? :P ik ga trouwens slapen, ik reageer morgen. DOEI xxx]


    [Rowan, omdat hij Destiny kuste. ;P]

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Ik kan er een klap opgeven, als ie zo nodig aandacht wil," Kaatst hij terug met een grote grijns.
    "Nu ik er zo over denk.. laat ook maar zitten," Zeg ik tegen hem en kijk van Rowan, naar Destiny en dan weer naar Noëmi.
    "Rustig maar, ik wilde je niet boos maken. En weer twee dingen. Weet dat ik ook onderdrukt ben in vier én herriner je dat alleen District 2 gevochten heeft aan de zijde van het Capitool,"
    Ik kijk Rowan woedend aan. "Tuurlijk! Laat de mensen me nog meer haten!" Schreeuw ik naar hem. "Als het aan de rest ligt was ik allang dood geweest!" Roep ik er achter aan.
    "Dan heb ik de oplossing," Zegt Noëmi.
    Hou je mond, ik wil hier en nu een gevecht met die klootzak van 'n Rowan. Grr..
    "Doe mee aan de Opstand. Jij weet tenslotte ook hoe het voelt om onderdrukt te worden," Zegt Noëmi.
    "Hmm.." Brom ik en denk dan na. Wat zal ik gaan doen?

    [haha, lol. Noëmi had het tegen Rowan x'D]

    [

    Tadaa dit is Rowan ;'D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Tuurlijk! Laat de mensen me nog meer haten!' schreeuwt de jongen naar me. 'Als het aan de rest ligt was ik allang dood geweest!'
    'En ik snap dus niet waarom dat nog niet gebeurd is,' grom ik terug. Ik laat Destiny's hand los en negeer volkomen de woorden van Noëmi, terwijl ik de mouwen van mijn shirt begin op te stropen. Daarna gaat mijn vinger priemend naar hem. 'Jij. Ik. Buiten. Nu. Zonder wapens. Dan zullen we nog wel eens zien wie hier het hoogste woord mag voeren.' Ik was klaar om die smoel van hem even helemaal in elkaar te timmeren.

    [Haha bitchfight ='D]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:58 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ohjaa, ik dacht al dat het die foto was met die kat :P stond nog vaag in m herinneringen gegrift x'D die bitchfight is btw wel leuk(a) love to see 2 hot man fighting, oehlala.]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Rowan!' Verontwaardigd trok ik aan zijn arm, zodat ik oog in oog met hem kwam te staan. Even liet ik mijn blik in die van hem haken, voordat ik weer tegen hem begon te praten.
    'Dit heeft toch geen zin? Laat hem lekker praten.' Ik wierp Steef een nijdige blik.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:20 ]

    [Haha, geef mij ook maar 2 hot mans like that ^.^]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Mijn ogen vestigde in haar donkere kijkers. 'Dit heeft toch geen zin? Laat hem lekker praten.' Ik keek haar niet begrijpend aan.
    'Je wilt dat die Opstand doorgaat, en vervolgens mag ik niet ff de enige tegenstander in elkaar knokken? Hij toont maar dat ie geen watje is.' Nijdig spuugte ik even op de grond vlak voor Steef's voeten. 'Kom je nog?!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Reageer al! ;D;D]

    FIGHT. FIGHT. FIGHT. (yeah)