• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik kom naast Eleanor staan en glimlach naar haar. We hadden net even staan praten met Camargue erbij en ik mocht haar wel. 'Een cola'tje voor mij, wat willen jullie?' Vraagt ze dan. 'Voor mij hetzelfde maar ik weet niet of de rest ook cola wilt ofzo.' ik kijk vragend rond en wacht op antwoord.

    Atreyu

    "Laat maar, ik trakteer wel."
    Ik kijk even naar Fedea terwijl ik mompelend mijn portefeuille weer weg steek. Ik luister hoe Eleanor en Liam een cola bestellen en besluit met heel wat tegenzin hetzelfde te doen.
    Ik laat mezelf op een barkruk zakken en doe mijn uiterste best niet te gaan zitten mokken. Ik zucht even, kijk om me heen en negeer de bekende gezichten anders dan degene waarmee ik hier afgesproken had.

    Camargue

    Ik frons mijn wenkbrauwen en wil doorvragen, maar Rey is me te slim af door te zeggen dat hij trakteert. Ik bestel een watertje en ga even aan de bar staan. Omdat ik te klein ben echt de aandacht te trekken, hijs ik mezelf wat overeind aan de toog.
    Ik laat één van de barmeisjes weten dat ze, zodra onze drankjes op zijn, een fles champagne ons richting mag sturen. Ik betaal deze alvast, want Rey is in staat deze ook voor zijn rekening te nemen. Deze is van mij en Liam, we hebben namelijk wat te vieren.
    Zodra ik hiermee klaar ben, besluit ik me nog even in de armen van mijn verloofde te vleien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Lekker volwassen als ik ben, bestel ik een Ice Tea en kijk naar Trey die zich mokkend op een krukje zet. Ik neem het drankje aan van het barmeisje en loop naar hem toe.
    "He, mopperkont," zeg ik zacht en kijk hem glimlachend aan.
    "Welk beest heeft jou gebeten?"
    Ik neem een slok van mijn drinken en wacht rustig af op een antwoord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "He, mopperkont. Welk beest heeft jou gebeten?"
    Ik lach schamper en schud mijn hoofd even. Mijn vingers krullen zich om haar vrije pols zodat ik haar zachtjes dichter naar me toe kan trekken. Ik verberg mijn gezicht in haar hals en zucht nog een keer.
    "Geen idee, waarin verandert Rey nou weer?" mompel ik.
    Ik weet dat het belachelijk en kinderachtig is, maar ik heb even geen zin de grote jongen te zijn nu.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Geen idee, waarin verandert Rey nou weer?"
    Ik zet mijn glas op de toog en leg mijn armen om hem heen. Ik druk een zacht kusje op zijn voorhoofd.
    "Een hert," zeg ik stil.
    "Waarom wil je dat weten?"
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan, en verstrengel mijn vingers met de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Een hert," zegt Fedea nadat ze haar armen om me heen geslagen heeft. "Waarom wil je dat weten?"
    Ik moet zachtjes lachen, echt dit keer als ik merk dat ze me niet snapt. Ik knijp even in haar hand als ik haar vingers tussen de mijne voel glijden en druk een klein kusje op haar lippen.
    "Je vroeg welk beest me gebeten had," verklaar ik nader.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Je vroeg welk beest me gebeten had."
    Ik grinnik even en kus hem zachtjes terug.
    "Waarom nu weer?" vraag ik met een lachje.
    "Of is je ego gekrenkt omdat hij wilde trakteren? Trey toch..."
    Ik schud mijn hoofd even en druk nog een kus op zijn lippen.
    Mijn hand rust op zijn wang en ik kijk hem lachend in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Waarom nu weer? Of is je ego gekrenkt omdat hij wilde trakteren? Trey toch..."
    Voor ik kan antwoorden, drukt ze haar lippen op de mijne. Als ze me in de ogen kijkt, voel ik dat ik bloos omdat ik me ietwat betrapt voel.
    "Dat is een mannending," probeer ik mezelf te verdedigen. "Territorium enzo," mompel ik er haast onverstaanbaar achteraan. Ik zucht even en twijfel of ik het haar moet vertellen, maar ik zou me schuldig voelen mocht ik weten dat ik iets verzwijg voor Fedea. "En we hadden een meningsverschil over Faye," voeg ik er nog zachtjes aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat is een mannending. Territorium enzo."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Echt? Wauw..."
    Ik probeer niet te hard te lachen.
    "En we hadden een meningsverschil over Faye."
    Ik frons even en kijk over mijn schouder naar het meisje in kwestie.
    "Over Faye? Wat dan?"
    Ik kijk weer naar Trey.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik kan even door de grond zakken als Fedea haar aankijkt.
    "Over Faye? Wat dan?"
    Ik ga wat rechter zitten en haal mijn schouders even op.
    "Liam en ik waren hem aan het plagen toen Liam met de vraag kwam of Faye niks voor hem zou zijn. Hij antwoordde dat ze nog steeds een Floraat blijft. Ik was het er niet mee eens, niet nadat ze ons geholpen heeft. Hij zei wel het niet zo te bedoelen, maar toch," zeg ik zachtjes.
    Ik weet niet goed waarom ik me precies zo hard aan ergerde, gezien ik best kan begrijpen dat het er een beetje verkeerd uit kwam, maar dan nog zou ik voor Faye niet meer het woord Floraat in de mond nemen. Waarom die grens nog trekken?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Liam en ik waren hem aan het plagen toen Liam met de vraag kwam of Faye niks voor hem zou zijn. Hij antwoordde dat ze nog steeds een Floraat blijft. Ik was het er niet mee eens, niet nadat ze ons geholpen heeft. Hij zei wel het niet zo te bedoelen, maar toch."
    Ik knik begrijpend.
    "Faye deed ook al zo raar toen ik haar plaagde en zei dat ik haar zou koppelen aan Rey."
    Ik grinnik even.
    "Vraag maar niets."
    Ik kijk hem weer serieus aan.
    "Zou er iets zijn, denk je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Nadat ik mijn glas cola had aangenomen liet ik me op een barkruk zakken en mijn blik om me heen glijden. Een voor een bestudeerde ik even met een kleine glimlach mijn vrienden voordat ik me weer recht zette en wat afwezig voor me uit begon te staren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Camargue komt bij me en nesteld zich in mijn armen. Ik laat mijn kin zachtjes op haar kruin rusten en aai over haar rug. 'Ik ben erg benieuwd wanneer ze de ringen zullen opmerken.' Fluister ik voor ik haar wang kus.

    Atreyu

    "Faye deed ook al zo raar toen ik haar plaagde en zei dat ik haar zou koppelen aan Rey. Vraag maar niets. Zou er iets zijn, denk je?"
    Ik haal mijn schouders even op terwijl ik nadenk over haar vraag. Het was nog niet echt in me opgekomen, het idee dat er iets zou spelen tussen die twee. Het zou wel verklaren waarom Rey zo naar haar keek.
    "Nou, als het zou is, dan moeten we er ons misschien maar niet mee moeien," zeg ik rustig. "Maar ik zou het wel gek vinden. Ik zou het nooit kunnen verstoppen dat jij mijn meisje bent," voeg ik er nog aan toe.
    Ik frons even en kijk dan Fedea met een zachte glimlach aan.

    Camargue

    "Ik ben erg benieuwd wanneer ze de ringen zullen opmerken."
    Ik giechel even en ga nog wat dichter tegen hem staan.
    "Nou," zeg ik een beetje lacherig. "Ik heb voor straks een fles champagne besteld dus dan zou er al iets moeten beginnen dagen," voeg ik er met een kleine grijns aan toe. "En als dat niet helpt, kan ik subtiel een paar handgebaren maken," lach ik.
    Ik hoor dat de muziek stopt en als ik zie dat er niemand aanstalten maakt naar het podium te gaan, besluit ik het zelf maar te doen. Ik maak me los uit Liam's omhelzing en klim het podium op, waar ik een liedje selecteer. Zonder mijn blik van Liam af te halen, begin ik te zingen


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nou, als het zou is, dan moeten we er ons misschien maar niet mee moeien. Maar ik zou het wel gek vinden. Ik zou het nooit kunnen verstoppen dat jij mijn meisje bent."
    Ik giechel zachtjes en druk een kusje op zijn lippen.
    "Nou ja, ik zou het wel schattig vinden."
    Ik vlei me tegen hem aan en kijk naar Cam die begint te zingen. Ik leg zijn armen om mijn middel, en laat mijn handen op de zijne rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.