• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Jawel, kapitein."
    Ik glimlach als ik haar armen steviger om me heen voel. Alleen al daarvoor zou ik met de motor willen gaan. Ik vertrek en let voor een keer niet als een bezetene op mijn snelheid. Dit heb ik gemist, mijn motor. En het feit dat Fedea achterop zit maakt het alleen maar beter. Veel te snel zijn we op de afgesproken plek, en omdat ik nog niemand zie staan, besluit ik nog een blokje om te rijden. Uiteindelijk komen we toch tot stilstand naast de bios. Ik stap af en help Fé ook een handje.

    Camargue

    "Een liedje is toch wel genoeg? Ik zing een liedje voor je, meer niet. Ik luister veel liever naar de rest."
    Ik kijk Liam gespeeld verontwaardigt aan en steek mijn neus in de lucht.
    "Nou best, dan zing ik toch een romantisch duet met Eleanor?"
    Ik laat zijn hand los en haak mijn arm in die van haar.
    Ik moet mijn uiterste best doen niet in barsten uit te lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Nou best, dan zing ik toch een romantisch duet met Eleanor?" Ik schiet in de lach. 'Ohh van mij mag je best met haar zingen zolang je maar de mijne blijft.' Ik glimlach en knijp speels in haar hand. 'Of is Eleanor nu ineens leuker dan ik ben?' knipoog ik.

    Eleanor

    'Ahhh, das gemeen,' reageer ik met een gespeeld pruillipje als Cam zegt niet te vertellen welk nummer ze gaat zingen. 'Ik kom er wel achter,' grinnik ik en luister half mee naar wat Liam tegen haar zegt.
    'Nou best, dan zing ik toch een romantisch duet met Eleanor?' Pik ik op en richt mijn verdwaalde aandacht dan weer op de twee naast me terwijl Cam haar arm in de mijne haakt. 'Ohh van mij mag je best met haar zingen zolang je maar de mijne blijft.Of is Eleanor nu ineens leuker dan ik ben?' Met een brede grijns knik ik hevig van wel. 'Natuurlijk, ik ben de leukste,' reageer ik plagend en steek met een speelse uitdrukking verwaand mijn neus in de lucht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Wanneer we er zijn, ben ik even in de war aangezien hij eerst nog even rondrijdt. Uiteindelijk stopt hij toch, en terwijl hij me van de motor afhelpt, zet ik de helm af.
    "Waarom stopte je niet, de eerste keer?" vraag ik grinnikend.
    Ik haal een hand door mijn haren en kijk rond of er nog al iemand is. Niemand dus. Ik zucht even en kijk weer naar Trey.
    "Helemaal alleen."
    Licht grijnzend neem ik de helm van zijn hoofd om zacht mijn lippen op de zijne te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [BeIIisario --> Nayade]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Ik moet lachen als Eleanor besluit Liam ook te plagen. Ik kijk hem triomfantelijk aan en grinnik. Ik steek nog snel een keer mijn tong uit, dan wacht ik even tot ik naast hem kan lopen, zonder Eleanor los te laten.
    "Jullie zijn beiden geweldig," zeg ik diplomatisch.
    Als ik eerlijk ben, dan zie ik mezelf nooit met Eleanor trouwen, of überhaupt met een meisje. Maar voel voor beiden liefde, ook al is het dan van een heel ander soort.
    In de verte zie ik de bioscoop al opdoemen.
    Atreyu

    "Waarom stopte je niet, de eerste keer? Helemaal alleen."
    Ik glimlach breed als Fedea me de helm af het hoofd neemt en haar lippen op de mijne drukt. Ik kus haar liefdevol terug en haar ondertussen de haarborstel uit mijn binnenzak om die in haar handen te stoppen.
    "Omdat we nog even tijd hadden en ik het leuk vond op de motor," antwoord ik eerlijk. "Maar dit is ook leuk," voeg ik er aan toe terwijl ik haar in de ogen kijk.
    Ik druk nog een kusje op haar lippen om mijn woorden kracht bij te zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Omdat we nog even tijd hadden en ik het leuk vond op de motor. Maar dit is ook leuk."
    Ik knik even en kus hem liefdevol terug. Wanneer ik de kus afgebroken heb, kijk ik naar de borstel die hij in mijn handen gestopt heeft.
    "Echt? Meen je het?"
    Ik grinnik even, en kijk hem dan zielig aan.
    "Zie ik er zo slecht uit?"
    Ik zet een pruillipje op en kijk hem met grote ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Echt? Meen je het? Zie ik er zo slecht uit?"
    Ik barst in lachen uit en schudt mijn hoofd, maar hou al snel op als ik haar zielige gezichtje zie. Ik stop een lokje haar achter haar oor en kijk haar dolverliefd aan.
    "Hé, ik ben niet degene die aan het zeuren was dat mijn haar er niet goed uit zou zien. Stop hem in je tasje en ga straks even in de spiegel kijken. Wat mij betreft zie je er altijd geweldig uit, ook als je net uit bed komt," zeg ik zachtjes. Ik pauzeer even terwijl er een grijns op mijn lippen kruipt. "Vooral dan, verbeter ik mezelf."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hé, ik ben niet degene die aan het zeuren was dat mijn haar er niet goed uit zou zien. Stop hem in je tasje en ga straks even in de spiegel kijken. Wat mij betreft zie je er altijd geweldig uit, ook als je net uit bed komt. Vooral dan."
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem speels aan.
    "Oke dan."
    Ik stop de haarborstel in mijn tas en kijk hem weer grijnzend aan.
    "Jij ziet er vooral goed uit wanneer je in bed ligt," fluister ik zacht en kijk hem met fonkelende ogen aan.
    Plagerig druk ik een kusje op zijn lippen en verander mijn blik dan naar eentje vol onschuld.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oke dan. Jij ziet er vooral goed uit wanneer je in bed ligt," fluistert Fedea met glinsterende ogen. Ze kust me en kijkt me dan vol onschuld aan.
    "Ik denk dat ik vanavond wel in bed zal liggen, dus volgens mij heb je geluk," lach ik.
    Ik leg mijn armen om haar middel en ga steeds dichter tegen haar aan staan. De vlinders in mijn buik zijn net kamikazepiloten. Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare en kus haar langzaam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Jullie zijn beiden geweldig,' reageert Cam waarop ik weer breed grijns. 'We zijn er bijna,' zeg ik dan, als ook ik de bioscoop zie. 'Ik heb er zin in!' pruttel ik nogmaals enthousiast en begin iets sneller te lopen.
    'Ik ben benieuwd wie er al zijn, of dat we juist een van de eerste zijn,' mompel ik en kijk naar wat mensen die bij de ingang van de bioscoop staan. Tot nu toe zag ik nog geen bekend gezicht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    "Ik denk dat ik vanavond wel in bed zal liggen, dus volgens mij heb je geluk."
    Ik giechel zachtjes en kus hem teder terug. Mijn armen liggen om zijn lichaam heen, en ik ben niet van plan hem snel los te laten.
    "Sinds ik jou ken, heb ik alleen maar geluk."
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "Of toch bijna dan," verbeter ik mezelf. Ik ga weer op mijn tenen staan om kleine kusjes op zijn lippen te kunnen plaatsen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "We zijn er bijna. Ik heb er zin in! Ik ben benieuwd wie er al zijn, of dat we juist een van de eerste zijn," ratelt Eleanor.
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. Ik probeer een bekend gezicht te vinden, maar we zijn nog net iets te ver af. Hoewel, misschien...
    "Heeft Atreyu geen motor?" vraag ik dan.
    Ik zie toch duidelijk een koppeltje bij zo'n ding staan. Mij krijg je er met geen stokken op, dat staat vast.

    Atreyu

    "Sinds ik jou ken, heb ik alleen maar geluk. Of toch bijna dan," zegt Fé voor ze me kust. Ik kus haar terug, maar frons mijn wenkbrauwen even.
    "Hoezo bijna?" vraag ik een beetje verbaasd.
    Ik kan het niet laten haar kleine kusjes te blijven geven. Mijn ene hand rust in haar nek en de andere op haar onderrug. Ik wil mijn duim onder haar shirt laten glijden tot ik besef dat ze een jurkje aan heeft. Jammer aan de ene kant, beter aan de andere. Ik kan namelijk eeuwig naar haar benen staren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hoezo bijna?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Wel, dat hele ontvoer-gedoe..."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem dan verliefd aan.
    "Maar gelukkig is dat allemaal voorbij."
    Ik laat mijn hand in de zijne glijden en mijn blik verkent de omgeving even, op zoek naar bekende gezichten.
    "Camargue is er, met Eleanor en Liam," zeg ik zacht, en kijk weer naar Trey, met een glimlachje op mijn gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wel, dat hele ontvoer-gedoe... Maar gelukkig is dat allemaal voorbij. Camargue is er, met Eleanor en Liam."
    Ik mompel even, ik had best nog wel een paar minuutjes met Fé alleen willen hebben. Eigenlijk zou ik haar liefst de hele dag alleen voor mezelf hebben maar ik moet niet egoïstisch zijn. Ik neem haar gezicht in mijn handen en druk nog een flinke kus op haar lippen.
    Dan neem ik de helmen en berg ze in de koffers die aan mijn motor hangen op. Handig, die dingen. Ik heb er namelijk geen zin in de hele avond mijn helm in de gaten te houden, of hem achter de bar te dumpen en vol bier terug te krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.