• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik heb voor straks een fles champagne besteld dus dan zou er al iets moeten beginnen dagen. En als dat niet helpt, kan ik subtiel een paar handgebaren maken," Dan laat ze me los en klimt het podium op. Ik glimlach en luister naar haar stem. Ze was zo goed en het lied was prachtig. Nu maar hopen dat ze mijn verassing ook leuk vond. Ik had mijn best gedaan meer dan dat kon ik toch niet. Het gitaar spelen zou ik nog wel kunnen ik maakte me alleen zorgen om het zingen.

    Eleanor

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik Cam het podium opklimmen. Nieuwsgierig naar het liedje en vol interesse draai ik me wat om zodat ik wat meer haar richting in kon kijken. Zingen kon ze echt als een van de beste. Even keek ik een keer snel naar de rest, benieuwd wat hun reacties waren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Nou ja, ik zou het wel schattig vinden."
    Ik lach zachtjes en laat haar zonder tegenspartelen mijn armen om haar heen leggen. Ik heb haar maar al te graag vast. Echt luisteren naar Camargue doe ik niet. Mijn kin rust op Fedea's schouder en de zoete geur van haar haren leidt me af. Ik heb er geen idee van hoe ik iedereen moet bedanken voor de hulp die ze me gaven bij het zoeken naar haar. Alleen had ik het niet gekund.
    Ik druk zachtjes mijn lippen op haar wang.

    Camargue

    Wanneer ik klaar ben, spring ik meteen van het podium en baan me weer een weg naar Liam. Met een brede glimlach kijk ik hem aan.
    Ik druk een kusje op zijn lippen en geef hem speels een mep op zijn kont.
    "Hup hup, jouw beurt," zeg ik zacht.
    Ik geef hem nog een kusje om hem te overtuigen en kijk hem liefjes aan terwijl ik me naast Eleanor vlei.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Glimlachend sluit ik mijn ogen wanneer ik zijn lippen op mijn wang voel. Ik applaudiseer luid wanneer Cam's liedje gedaan is en kijk haar lachend aan. Even worstel ik me uit Trey's greep om wat te drinken. Ik zet het glas weer neer, en kruip weer tussen zijn armen, waar ik me veilig voel.
    Ik draai me half om om een kusje op zijn lippen te drukken en kijk hem verliefd aan.
    "Ga jij seffens?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue is weer bij me en slaat speels op mijn kont. "Hup hup, jouw beurt," Ik zucht en kus haar zachtjes terug. 'Alleen omdat jij het bent.' zucht ik en loop naar het podium. Een jongen in een rode trui geeft me een gitaar en zet de microfoon op de goede hoogte. Ik kijk naar Camargue en begin dan te spelen en te zingen

    Atreyu

    Ik laat Fedea, met tegenzin, een beetje los als ik merk dat ze iets probeert te doen. Al snel merk ik dat ze even wilde drinken en tot mijn opluchting komt ze gewoon weer bij me staan.
    Ik grinnik als ze een kusje op mijn lippen drukt en ben net te laat om haar te bijten.
    "Ga jij seffens?"
    Ik trek een bedenkelijk gezicht en blijf enkele seconden in stilte zitten om haar te plagen. Dan knik ik zachtjes en wil nog iets zeggen tot ik Liam hoor zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kijk hem aan wanneer hij eerst nog lijkt na te denken, voor hij knikt.
    Net wanneer hij iets wil zeggen, begint Liam te zingen. Wel lief, weer zo'n klef liedje dat alleen voor Cam bedoeld is.
    "Wat wilde je zeggen?" vraag ik aan Trey.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Wat wilde je zeggen?" vraagt Fedea.
    Er verschijnt een ondeugende lach op mijn gezicht en ik schud mijn hoofd even. Nee, het idee dat ik heb, ga ik niet verklappen.
    "Dat zul je straks wel merken," zeg ik plagerig.
    Ik druk een kusje op haar neus en glimlach breed.


    Camargue

    Vol bewondering sta ik naar Liam te staren, en ik moet moeite doen geen traantje weg te pinken. Het is geen droevig liedje, maar ik vind het gewoon zo lief. Ik zucht verliefd en glimlach naar hem. Ik heb nooit geweten dat hij zo goed gitaar kon spelen.
    Met mijn duim draai ik aan de ring om mijn vinger, terwijl mijn hart opnieuw sneller gaat slaan. Dit is het, dit is wat ze in de boeken beschrijven, of toch proberen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Een beetje onwennig geef ik de gitaar terug en loop vlug terug naar Camargue die in het publiek staat. Ik trek haar in mijn armen en kus haar zachtjes. 'Tevreden?' fluister ik half lachend.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:01 ]

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137328]Even reclame maken (A)[/url


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat zul je straks wel merken."
    Ik zet een pruillipje op en kijk hem zielig aan.
    "Toe nou?"
    Ik druk een kusje op zijn lachende mond.
    "Je weet dat ik nieuwsgierig ben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Als Liam terug is en me in zijn armen heeft, voel ik me nog steeds in de zevende hemel. Ik kus hem liefdevol terug en kijk hem met een brede glimlach aan.
    "Tevreden?" lacht hij.
    Ik knik zachtjes en druk als beloning nog een flinke kus op zijn lippen.
    "Meer dan dat," zeg ik zacht.

    Atreyu

    "Toe nou? Je weet dat ik nieuwsgierig ben."
    Ik doe mijn best niet te lachen, en slaag er nog redelijk in ook.
    "Hmm, dat weet ik," zeg ik met een kleine grijns.
    Ik druk een klein kusje op haar lippen.
    "Net daarom dat ik het niet zeg," plaag ik verder.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en als ik zie dat Liam klaar is, kijk ik even naar Eleanor.
    "Dames eerst, Eleanor?" vraag ik beleefd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hmm, dat weet ik. Net daarom dat ik het niet zeg. Dames eerst, Eleanor?"
    Met open mond kijk ik hem aan.
    "Pestkop."
    Ik werk me weer uit zijn greep en drink de rest van mijn drinken op. Om hem te laten merken dat ik niet opgeef, ga ik zelf op een kruk zitten, in plaats van weer bij hem te staan en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ergens waar ik in kan springen?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Rey zit alleen :'3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.