• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik grijns naar beide. 'Ja en ik laat mijn meisje nooit meer gaan.' Grinnik ik en trek haar vlug naar me toe voor een korte kus. 'En ik weet zeker dat er iemand is voor Eleanor.' Ik glimlach naar haar.

    Faye
    "Tuurlijk kunnen we het. Ze zullen je wel leuk vinden. Volgens mij weegt het feit dat jij Fedea geholpen hebt, zwaarder door dan dat je een Floraat was. Was, want nu niet meer." Ik knik enkel om deze woorden, wetend dat we nu misschien te dichtbij komen, zo dichtbij, dat de andere ons kunnen verstaan. Ik denk even na en glimlach onschuldig.
    "Misschien wel ja," Mijn armen houd ik voor mijn lichaam, mijn hakken hoor ik klikken op de grond. Dan kan ik net het onderscheid maken tussen de groep en zie de fauniel met wie ik nog ruzie had gehad. Nerveus bijt ik op mijn onderlip. Het ging goed komen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    "Oh, dus dan zou je het voor mij niet eens vragen? Ik zal het onthouden..."
    Ik lach even en geef haar een klein elleboogstoot als ze me een duwtje geeft.
    "Ach, Ellie. Ik weet dat jij je mannetje kan staan, anders had je me zelf wel al om hulp gevraagd," antwoord ik goedlachs, maar wel gemeend.
    Ik heb het volste vertrouwen in Eleanor, ze is één van de sterkste personen die ik ken. Ik kijk Liam verliefd aan als ik hoor wat hij zegt en druk een kusje op zijn wang. Ik zou voor geen geld ter wereld nog een ander willen.
    "Hé kan het zo'n beetje?" zeg ik gespeeld geïrriteerd tegen Fedea en Atreyu als we bij hen zijn. "Ik heb ook zo mijn gevoelens hoor," grinnik ik.

    Atreyu

    "Misschien. Ik ontken niet dat ik al een paar ideetjes heb. Je zult het wel zien."
    Ik grinnik even en druk dit keer een kusje op haar neus. Ik schrik me dan ook rot als ik een stem hoor en kijk achter Fedea vandaan om te zien dat de anderen bij ons zijn. Ik rol lachend even met mijn ogen en trek Fedea nog een keer extra dicht tegen me aan, al is het maar om Camargue te plagen. Mijn lippen laten een spoort van kleine kusjes op Fé's wang na.
    "Oké, nu ben ik klaar," lach ik.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:47 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hé kan het zo'n beetje? Ik heb ook zo mijn gevoelens hoor."
    Ik draai me om en kijk lachend naar Cam. Net wanneer ik wil antwoorden, voel ik Trey's armen steviger om me heen en zijn lippen op mijn wang. Zachtjes giechelend laat ik hem doen.
    "Oké, nu ben ik klaar," lacht hij.
    Ik draai me volledig om naar Cam en de anderen.
    "Voor deze ene keer dat wij het zijn," zeg ik plagerig.
    Ik wuif naar Rey en Faye, die achter Cam en de anderen ook aankomen. Ik laat Trey's hand los, en loop naar Faye toe. Spontaan geef ik haar een knuffel. Nog steeds kan ik haar niet hard genoeg bedanken.


    Rey

    Wanneer we bij de rest aankomen, zie ik hoe Fedea meteen op Faye afloopt en haar een knuffel geeft. Glimlachend kijk ik naar de rest.
    "Jullie zijn lekker vroeg," zeg ik.
    Dan kijk ik naar de motor achter Trey en ga naast hem staan.
    "Wow, hoe oud is dit prachtbeest?" vraag ik geinteresseerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Ach, Ellie. Ik weet dat jij je mannetje kan staan, anders had je me zelf wel al om hulp gevraagd.'
    Een voldane glimlach verschijn op mijn gezicht terwijl ik kort knik. 'Dat zeker,' reageer ik op Liam's woorden. 'Hé kan het zo'n beetje?' zegt Cam als we bij Fedea en Atreyu aankomen. Ik kan het niet laten even te grinniken als ik zie dat Atrey verschiet. Stilletjes kijk ik de hele begroeting toe en zie dan schuin vanuit mijn ooghoeken Rey en Faye ook aankomen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    Ik zie Fedea zwaaien naar ons, ik glimlach even en het verrast me als ze me omhelst. Ik frons mijn wenkbrauwen even, maar sla dan toch mijn armen voor kort om haar heen.
    "Waar is dat goed voor?" vraag ik grinnikend en kijk haar dan glimlachend aan. Ik trek mijn jurkje even strak, kijk subtiel kort naar Rey die zich in een conversatie met Trey mengt.
    "Hebben jullie het leuk gehad?" vraag ik, wetende hoeveel ze Trey gemist had.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik vraag me even af waar Fedea heen is als ik haar hand niet meer in de mijne voel, maar al snel zie ik hoe ze Faye om de hals vliegt. Met een glimlach kijk ik toe.
    "Wow, hoe oud is dit prachtbeest?"
    Ik wip een eind in de lucht en kijk Rey als een geschrokken konijn aan.
    "Dude, wat ben je? Een ninja?"
    Nooit hoor ik die jongen aan komen, zelfs als hij praat. Ik schud mijn hoofd even en kijk dan naar mijn motor.
    "Vijf jaar oud, twee jaar geleden volledig opgeknapt," zeg ik trots. "Wil je een ritje maken?" vraag ik terwijl ik mijn sleutels voor zijn neus houdt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Waar is dat goed voor?"
    Ik grinnik even.
    "Omdat ik je niet hard genoeg kan bedanken, voor wat je gedaan hebt."
    Glimlachend kijk ik haar aan en volg haar blik naar Trey en Rey die aan het praten zijn.
    "Hebben jullie het leuk gehad?"
    Een ondeugende grijns verschijnt op mijn gezicht.
    "Uiteraard."
    Giechelend kijk ik haar aan.
    "En, valt Rey een beetje mee?"


    Rey

    "Dude, wat ben je? Een ninja?"
    Ik zet een spijtig gezicht op.
    "Damn, je hebt me door."
    "Vijf jaar oud, twee jaar geleden volledig opgeknapt. Wil je een ritje maken?"
    "Klinkt aanlokkelijk, maar ik ga toch passen, denk ik."
    Ik laat mijn blik even naar Faye en Fedea glijden.
    "Het voelt goed haar terug te hebben, zeker?" vraag ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Omdat ik je niet hard genoeg kan bedanken, voor wat je gedaan hebt." Ik haal nonchalant mijn schouders op, alsof het niet veel voorstelt.
    "Uiteraard." beantwoord ze op mijn tweede vraag, een speelse grijns siert haar lippen.
    Ik moet er om lachen om haar zo blij te zien, heel wat anders dan de droevige Fedea in de kelder.
    "En, valt Rey een beetje mee?" Ik bijt op mijn lip als ze dit zegt, denk na over het juiste antwoord dat ik kan geven.
    "Mwah, gaat wel. Beter dan dat mijn ouders gezegd hadden, dat wel." besluit ik te zeggen en kijk even naar de hemel boven ons. God, wat haat ik het om te liegen. Vraag me ook deels af of het geloofwaardig overkomt.
    "We hebben in ieder geval geen discussie meer gehad na gisterenmiddag." zeg ik dan eerlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Mwah, gaat wel. Beter dan dat mijn ouders gezegd hadden, dat wel. We hebben in ieder geval geen discussie meer gehad na gisterenmiddag."
    Ik knik goedkeurend.
    "Super!"
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Als jullie zo goed overeenkomen, en je verblijft nu toch een tijdje bij hem..."
    Ondeugend wrijf ik in mijn handen.
    "Nou, dan vind je het zeker niet erg als ik jullie probeer te koppelen?"
    Ik giechel even en kijk haar onschuldig aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Super! Als jullie zo goed overeenkomen, en je verblijft nu toch een tijdje bij hem.. Nou, dan vind je het zeker niet erg als ik jullie probeer te koppelen?" Ze heeft me door. Ik slik moeizaam, nogal verward, maar herstel me dan en schud mijn hoofd. Ik probeer zo kalm mogelijk te blijven, in de hoop dat ik niet al te rood kleur.
    "Oh nee, ugh, Fé, doe normaal." zeg ik streng, misschien een tikkeltje overdreven, maar ik hoop dat ze er intrapt en niet de enige is.
    "Alsjeblieft niet zeg. Echt, als je het ook maar waagt."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Oh nee, ugh, Fé, doe normaal. Alsjeblieft niet zeg. Echt, als je het ook maar waagt."
    Ik grinnik even en kijk naar Rey.
    "Waarom nou niet? Hij is niet meteen mijn type, maar hij heeft de perfecte hoogte voor jou."
    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes, alsof ik berekeningen in mijn hoofd maak.
    "Jullie zouden prachtig zijn samen."
    Met een serieuze blik kijk ik haar aan, maar barst dan in lachen uit.
    "Lieverd, ik plaag je maar," grinnik ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Waarom nou niet? Hij is niet meteen mijn type, maar hij heeft de perfecte hoogte voor jou." Ik vraag me even af welke hoogte ze bedoeld en schud nog steeds koppig mijn hoofd. Ik moet lachen als ik zie dat ze haar ogen tot spleetjes knijpt.
    "Jullie zouden prachtig zijn samen. Lieverd, ik plaag je maar," Ik rol overdreven met mijn ogen en por haar met een zucht van opluchting.
    "Dat is je geraden," zeg ik glimlachend en sla mijn armen over elkaar.
    "Laat ik niet merken dat je er werkelijk over na gaat denken dat te doen, anders stuur ik je zo terug naar die kelder." zeg ik plagend, ze weet heus wel dat ik een grapje maak en dat nooit zou doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Dat is je geraden. Laat ik niet merken dat je er werkelijk over na gaat denken dat te doen, anders stuur ik je zo terug naar die kelder."
    Grinnikend geef ik haar een speelse mep.
    "Serieus, dan sleur ik je mee. En hem ook. Kan ik mijn duivelse plan nog uitvoeren."
    Lachend kijk ik haar aan en neem haar hand vast om haar meer naar de groep te trekken.
    "Kom, je hoort er bij nu," zeg ik glimlachend.

    [Ik ga slapen ^^ <3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Serieus, dan sleur ik je mee. En hem ook. Kan ik mijn duivelse plan nog uitvoeren." Ik houd me stil, niet wetend wat te zeggen, want echt, ik zou het totaal niet erg vinden. Alleen is dat niet iets dat ik Fedea ga zeggen.
    "Dan sleur je ons beide mee? Ik wens je succes." zeg ik grinnikend, ontwijk hiermee de andere woorden.
    Ik kijk even op als ze mijn hand beetpakt en me mee naar de anderen sleurt.
    Over Fedea heb ik me geen seconde zorgen gemaakt, dat zeker niet.
    "Kom, je hoort er bij nu," voegt ze er glimlachend aan toe.
    "Als jij het zegt, Fé." zeg ik zachtjes en volg haar blindelings.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.