• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Nadat Cam langs me was komen zitten en ik haar complimenteerde voor haar zang, richtte ik me op het zingen van Liam. Ook hem moest ik nageven dat hij goed kon zingen. Als hij klaar is en direct op Cam afgaat grinnik ik even en neem dan een slok van mijn Cola.
    'Dames eerst, Eleanor?' hoor ik Atreyu zeggen en ik knik even. 'Ik kan het maar gedaan hebben,' glimlach ik en sta op van mijn barkruk om naar het podium te lopen. Aangezien het niet iets was wat ik vaak deed kreeg ik er lichtelijk de zenuwen van. Even werp ik een vlugge blik door de ruimte heen voordat ik dan ook begin te zingen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Pestkop," zegt Fedea, waarop ze uit mijn armen ontsnapt.
    Ze drinkt nog een keer en gaat dan op een barkruk zitten. Ik moet lachen, als ik haar blik zie en schud mijn hoofd.
    "Wat doe je daar nou?" grinnik ik, waarop ik recht ga staan om naar haar toe te lopen. Pas wanneer ik vlak voor haar neus ben, stop ik.
    "Kan je niet tegen een plagerijtje, prinses?" fluister ik in haar oor.
    Ik grijns even en druk een klein kusje op haar lippen.

    Camargue

    Zodra Eleanor begint te zingen, schiet er een soort energie doorheen de bar. Ik merk dat het me niet lukt om stil te blijven staan, en zodra ik dat besef vraag ik me af waarom dat ook zou moeten. Ik neem Liam bij de hand en trek hem mee om te dansen.
    Ik kan die grote glimlach maar niet van mijn gezicht krijgen, al zou je me er een miljoen voor geven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat doe je daar nou? Kan je niet tegen een plagerijtje, prinses?"
    Met een serieus gezicht schud ik mijn hoofd.
    "Nee."
    Ik grinnik en trek hem tegen me aan om mijn lippen op de zijne te drukken. Ik laat hem even los om nog een Ice Tea te bestellen.
    Nog snel druk ik een klein kusje op zijn lippen en kijk dan naar Eleanor die aan het zingen is. Zonder eerst te vragen, trek ik hem mee om te dansen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Besluiteloos laat ik me naast Rey neerzakken. Ik roer met het kleine staafje door het glas Ice Tea, blijf kijken naar het kleine stukje citroen.
    "Denk je dat ze iets doorhebben?" Ik vraag het net hard genoeg zodat hij me kan horen, tenminste, dat is iets dat ik hoop. Ik kijk hem kort glimlachend aan, waarna mijn ogen weer naar mijn glas glijden. Dan kijk ik naar Eleanor die opstaat en begint te zingen, mijn vingers tikken ritmisch mee op het liedje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Denk je dat ze iets doorhebben?"
    Ik draai me om en kijk recht in de mooie ogen van Faye. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Geen idee," zucht ik.
    "Ze vroegen er wel achter, maar zou dat niet iets normaal zijn? Ik weet het niet."
    Ik kijk haar recht aan.
    "Vroegen ze jou iets?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee."
    Net wanneer ik haar wil terug kussen, houdt ze op en bestelt een Ice Tea. Ik grinnik even en wil een opmerking maken, maar ze drukt alweer haar lippen op de mijne, wat ik ook prima vind.
    Voor ik het goed en wel besef, trekt Fedea zich achter me aan en het duurt nog eens twee seconden voor ik doorheb dat we gaan dansen. Het is inderdaad wel een aanstekelijk liedje.
    Eenmaal ver genoeg, trek ik Fedea helemaal tegen me aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik wanneer hij me tegen zich aantrekt en kijk hem lachend aan.
    "Je bent zo stil, liefje. Is er iets?" vraag ik toch een tikkeltje bezorgd.
    Ik ga met mijn hand op zoek naar de zijne en laat mezelf een rondje draaien. Hierna laat ik zijn hand niet los, maar verstrengel onze vingers. Ik dans zachtjes verder op het liedje. Nooit geweten dat Eleanor zo mooi kon zingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Je bent zo stil, liefje. Is er iets?"
    Ik kijk glimlachend hoe ze zichzelf een rondje laat draaien en dan verder danst. Ik schud zachtjes mijn hoofd. Ik zou niet weten wat er is. Op Rey ben ik al lang niet boos meer.
    Met hongerige ogen kijk ik naar de bewegingen die Fedea maakt. Ze zijn niet in het minst uitdagend, maar daarom niet onaantrekkelijk. Ik laat haar even los en fluit een keer op mijn vingers als aanmoediging voor Eleanor en neem dan lachend Fedea weer in mijn armen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik zie zijn blik en moet even lachen.
    "Waar denk je nu weer aan?"
    Ik leg mijn armen om zijn middel en kijk hem aan.
    "Je bent echt ongelooflijk stil. Dat ben ik niet van je gewoon."
    Zachtjes dans ik verder op het liedje, terwijl ik op een antwoord wacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Waar denk je nu weer aan? Je bent echt ongelooflijk stil. Dat ben ik niet van je gewoon."
    Ik lach even en haal mijn schouders op terwijl ik met haar mee beweeg.
    "Wat wil je dan dat ik zeg?" vraag ik lachend.
    Ik ben perfect tevreden om gewoon met haar te dansen, maar als zij wil praten dan maak ik haar daar ook graag blij mee.
    Ik kijk haar vragend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat wil je dan dat ik zeg?"
    "Er komt klank uit!"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Ehm, je kan me vertellen wat je gaat zingen."
    Ik denk even na.
    "Of waarom je net zo keek.'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Mijn zenuwen zakte redelijk snel toen ik zag dat mijn lied keuze, en waarschijnlijk ook mijn zang, in de smaak viel. Er kwam beweging in de bar en ik zag steeds meer mensen naar de dansvloer trekken. Een grijns siert even mijn gezicht als er een aanmoedigende fluit klinkt en vol trots zing ik het laatste stukje. Zodra het nummer is afgelopen klim ik met een voldane blik weer van het podium af.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Er komt klank uit!"
    Ik barst in lachen uit en rol even met mijn ogen.
    "Ehm, je kan me vertellen wat je gaat zingen. Of waarom je net zo keek."
    Ik denk even na en grinnik een keer.
    "Ik bedacht me dat ik je eigenlijk nog nooit zien dansen heb," antwoord ik. "En dat je dat wel vaker mag doen."
    Ik wiebel veelbetekenend met mijn wenkbrauwen en laat haar nog een rondje draaien. Als Eleanor passeert, grijp ik haar bij de hand en laat haar ook een rondje draaien.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik bedacht me dat ik je eigenlijk nog nooit zien dansen heb. En dat je dat wel vaker mag doen."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Dan zal ik dansen. Als jij op dat podium kruipt."
    Ik geef hem een tikje op zijn kont en applaudiseer voor Eleanor.
    "Toe, voor mij?"
    Ik kijk hem lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Dan zal ik dansen. Als jij op dat podium kruipt. Toe, voor mij?"
    Ik lik even over mijn lippen terwijl ik twijfel. Dan grinnik ik en haal mijn schouders op. Nu weet ik zeker welk liedje ik ga zingen.
    "Best," lach ik met een mysterieuze grijns.
    Ik loop naar het podium en spring er behendig op. Ik ga achter het drumstel zitten en wijs overduidelijk naar Fedea voor ik begin te spelen. Even later begin ik ook te zingen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.