• Hallo allemaal,
    aangezien de meeste meetings voor mij zo ver weg zijn, kwam ik op het idee om er eentje in mijn geliefde stad Groningen te doen.
    Maar (oh, ik hou van dat woord - het heeft iets mysterieus haha) dan moet ik wel weten of er überhaupt wel mensen zijn die dat leuk lijken - want om nu in mijn uppie op het station te zitten vind ik ook zo wat.
    Dus, zijn er mensen die dat leuk vinden en zouden komen? Zo ja, wanneer in de zomervakantie? Want eerder gaat het niet lukken niet a,
    X

    Wat: meeting in Groningen
    Waar: Centraal Station Groningen, bij de AH to go
    Wanneer: zaterdag 14 juli 12:00
    Wie: Davis, Kleinekoerd, Aurorae, Beansprout, Speransa, Aegypte, Jieber
    Misschien: Catnipp, FlootjeO, Intan, Timor, xTOMMOUGHS, ShallNotPass, Hiddlesworth

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:08 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Davis schreef:
    (...)
    AH to go is idd het handigst. Dat kan ook ja ;3
    Ikzelf was ook van plan om wat eerder te komen, rond half 12 ofzoo..


    Ah, oké. Ik kan dus ook heel makkelijk wat eerder komen om je te vergezellen of wat dan ook, je moet het maar zeggen. Daar heb ik écht geen problemen mee :')

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    oke, zie jullie daar dan wel bij de AH. tot 14 juli!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Ah, oké. Ik kan dus ook heel makkelijk wat eerder komen om je te vergezellen of wat dan ook, je moet het maar zeggen. Daar heb ik écht geen problemen mee :')

    Ik laat het je nog wel weten als dat nodig is, maar dat denk ik niet.. :3
    Maar bedankt voor het aanbod


    I solemny swear I'm up to no good.

    wwowowow leeuwarden groningen is maar 40 minuten ofzo in de trein en 0 keer overstappen (vraag me niet waarom ik overstappen haat.. oke het gaat gewoon vaak mis, zo zat ik eens in s-hertogenbosch terwijl ik in groningen moest zijn /pokerface)

    dus.. dat verhoogt de kans op dat ik ga op 10%.. maar dan ben ik de enige jongen, dan voel ik me zo alleen, hahaha.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hiddlesworth schreef:
    wwowowow leeuwarden groningen is maar 40 minuten ofzo in de trein en 0 keer overstappen (vraag me niet waarom ik overstappen haat.. oke het gaat gewoon vaak mis, zo zat ik eens in s-hertogenbosch terwijl ik in groningen moest zijn /pokerface)

    dus.. dat verhoogt de kans op dat ik ga op 10%.. maar dan ben ik de enige jongen, dan voel ik me zo alleen, hahaha.


    Haha, nee joh, dat maakt toch niet uit :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hiddlesworth schreef:
    wwowowow leeuwarden groningen is maar 40 minuten ofzo in de trein en 0 keer overstappen (vraag me niet waarom ik overstappen haat.. oke het gaat gewoon vaak mis, zo zat ik eens in s-hertogenbosch terwijl ik in groningen moest zijn /pokerface)

    dus.. dat verhoogt de kans op dat ik ga op 10%.. maar dan ben ik de enige jongen, dan voel ik me zo alleen, hahaha.

    Nawh. Dat maakt niet uit. Dat is juist gezellig haha (:


    I solemny swear I'm up to no good.

    een jongen die naar de meeting komt? gezellig! moeten we de accitviteiten dan voor je aanpassen?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Je mag trouwens Aegypte ook bij "wie" zetten :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Speransa schreef:
    een jongen die naar de meeting komt? gezellig! moeten we de accitviteiten dan voor je aanpassen?

    Hahaha, ligt eraan wat we gaan doen :'D Ik vind alles leuk, dus maakt mij niet zoveel uit :')


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ZomerElf schreef:
    Je mag trouwens Aegypte ook bij "wie" zetten :3

    okaaay :3

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 12:06 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Hiddlesworth schreef:
    (...)
    Hahaha, ligt eraan wat we gaan doen :'D Ik vind alles leuk, dus maakt mij niet zoveel uit :')


    we gaan gezellig winkelen ofzo... ik weet niet precies. maar als je komt zie ik je daar wel.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Speransa schreef:
    (...)

    we gaan gezellig winkelen ofzo... ik weet niet precies. maar als je komt zie ik je daar wel.

    Winkelen? I'm so in! (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hiddlesworth schreef:
    (...)
    Winkelen? I'm so in! (cat)

    Yeah, hehe :Y)


    I solemny swear I'm up to no good.

    't Kan heel misschien zijn dat ik die dag naar de stad ga.... (krul)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ZomerElf --> Beansprout


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.