• Hallo allemaal,
    aangezien de meeste meetings voor mij zo ver weg zijn, kwam ik op het idee om er eentje in mijn geliefde stad Groningen te doen.
    Maar (oh, ik hou van dat woord - het heeft iets mysterieus haha) dan moet ik wel weten of er überhaupt wel mensen zijn die dat leuk lijken - want om nu in mijn uppie op het station te zitten vind ik ook zo wat.
    Dus, zijn er mensen die dat leuk vinden en zouden komen? Zo ja, wanneer in de zomervakantie? Want eerder gaat het niet lukken niet a,
    X

    Wat: meeting in Groningen
    Waar: Centraal Station Groningen, bij de AH to go
    Wanneer: zaterdag 14 juli 12:00
    Wie: Davis, Kleinekoerd, Aurorae, Beansprout, Speransa, Aegypte, Jieber
    Misschien: Catnipp, FlootjeO, Intan, Timor, xTOMMOUGHS, ShallNotPass, Hiddlesworth

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:08 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Aurorae schreef:
    Mwihh, nu begin ik het toch wel spannend te gaan vinden hoe raar het ook klinkt, haha. het is mijn eerste groepsmeeting :')

    Ik heb al een keer een meeting gehad in groningen van q.
    Eerst zouden er heel veel komen, maar op het laatste moment had iedereen afgezegd, wat ik wel jammer vond. ;(
    dus toen waren we maar met zijn 4en.
    Ik hoop echt dat het leuk word morgen. =)

    btw. Ja ik kom. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    (...)
    Ik heb al een keer een meeting gehad in groningen van q.
    Eerst zouden er heel veel komen, maar op het laatste moment had iedereen afgezegd, wat ik wel jammer vond. ;(
    dus toen waren we maar met zijn 4en.
    Ik hoop echt dat het leuk word morgen. =)

    btw. Ja ik kom. :Y)


    Was het dan wel gewoon nog gewoon leuk met 4 mensen?
    Ahjaa, kijk ik wilde al heel graag maar het kwam er continu niet van. Dus toen ik zag dat er een in Groningen georganiseerd werd dacht ik echt van: 'dit is mijn kans!' ^.^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ik heb ook nog nooit een meeting gehad. en ik ga niet naar de meetings van me zusje en haar vriendinnen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Was het dan wel gewoon nog gewoon leuk met 4 mensen?
    Ahjaa, kijk ik wilde al heel graag maar het kwam er continu niet van. Dus toen ik zag dat er een in Groningen georganiseerd werd dacht ik echt van: 'dit is mijn kans!' ^.^

    Ja het was best wel leuk hoor, we gingen gewoon beetje rond lopen en naar de mc donalds en gewoon veel praten. :')
    En ik ben ook een keer wezen meeten wat echt heel raar was.
    Er was iemand jarig, en ik zou naar haar verjaardag, maar ik had haar nog nooit gezien, en toen was er een ander meisje, die zou ook naar die verjaardag, en zij woonde vlakbij groningen, dus hebben mijn mama en ik haar van het station gehaald en zijn we naar die verjaardag gegaan, terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien. :')
    dat was ook wel gezellig, en dat was maar met zijn 3en, en persoonlijk vond ik dat leuker dan die meeting met zijn 4en haha. :')


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    (...)
    Ja het was best wel leuk hoor, we gingen gewoon beetje rond lopen en naar de mc donalds en gewoon veel praten. :')
    En ik ben ook een keer wezen meeten wat echt heel raar was.
    Er was iemand jarig, en ik zou naar haar verjaardag, maar ik had haar nog nooit gezien, en toen was er een ander meisje, die zou ook naar die verjaardag, en zij woonde vlakbij groningen, dus hebben mijn mama en ik haar van het station gehaald en zijn we naar die verjaardag gegaan, terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien. :')
    dat was ook wel gezellig, en dat was maar met zijn 3en, en persoonlijk vond ik dat leuker dan die meeting met zijn 4en haha. :')


    Ahh oke. Ik hoop echt dat het morgen niet awkward wordt of wat dan ook. Haha maar dat met zijn drieen klinkt wel heel erg vet inderdaad.
    Ja ik heb een keer met 1 persoon gemeet en daar heb ik toen een heel weekend geslapen. Dat was echt heel erg gezellig. Maar haar kende ik ook al heel erg lang via het internet. Maar verder has ik haar ook nog nooit gezien.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Maar hoe weten we nou wie allemaam van q zijn?


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Maar hoe weten we nou wie allemaam van q zijn?


    Bij dat afspreekpunt, dan zien we elkaar toch (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)
    Bij dat afspreekpunt, dan zien we elkaar toch (cat)

    ja maar misschien zijn erook wel anderen en datzou awkward zijn. Haha


    Life is a beautiful struggle

    Dat wordt dan echt wel duidelijk hoor. Ik bedoel je ziet duidelijk dat er mensen staan te wachten enzo. En het is niet zo dat er een hele horde mensen daar standaard voor de AH staat :'). Dat valt echt wel op.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Timor is nu Cousinzoned maar zij kan niet komen denk ik want ze gaat op vakantie, ze is gebant btw..:W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jieber schreef:
    (...)
    ja maar misschien zijn erook wel anderen en datzou awkward zijn. Haha

    Nou, je ziet mij vast wel staan (;
    ik ben 1.86, draag probably mijn zwarte vans, heb waarschijnlijk ook een bril op m'n neus en ik denk dat ik mijn rode broek aan ga doen. Maar ik laat morgen nog wel even weten wat ik aandoe, dan herkennen jullie me vast wel a,


    I solemny swear I'm up to no good.

    Haha okeoke is goed. Meestal herken je mij ook wel. Blond, druk en ik weet nog wat wat ik aan ga doen. Maar ik zie je vast wel haha.


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Haha okeoke is goed. Meestal herken je mij ook wel. Blond, druk en ik weet nog wat wat ik aan ga doen. Maar ik zie je vast wel haha.


    I think I know you. Was jij niet ook op die meeting in november 2010 in Groningen? Toen hebben we daar buiten de Mac nog een heel tijdje staan praten terwijl de rest torens van milkshakes aan het maken was ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    tot morgen iedereen!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Freerunner schreef:
    (...)

    I think I know you. Was jij niet ook op die meeting in november 2010 in Groningen? Toen hebben we daar buiten de Mac nog een heel tijdje staan praten terwijl de rest torens van milkshakes aan het maken was ^^

    omg jaaa!
    En toen moest ik eerder weg dus kwam ik niet meer op de foto. ;(


    Life is a beautiful struggle