• Hallo allemaal,
    aangezien de meeste meetings voor mij zo ver weg zijn, kwam ik op het idee om er eentje in mijn geliefde stad Groningen te doen.
    Maar (oh, ik hou van dat woord - het heeft iets mysterieus haha) dan moet ik wel weten of er überhaupt wel mensen zijn die dat leuk lijken - want om nu in mijn uppie op het station te zitten vind ik ook zo wat.
    Dus, zijn er mensen die dat leuk vinden en zouden komen? Zo ja, wanneer in de zomervakantie? Want eerder gaat het niet lukken niet a,
    X

    Wat: meeting in Groningen
    Waar: Centraal Station Groningen, bij de AH to go
    Wanneer: zaterdag 14 juli 12:00
    Wie: Davis, Kleinekoerd, Aurorae, Beansprout, Speransa, Aegypte, Jieber
    Misschien: Catnipp, FlootjeO, Intan, Timor, xTOMMOUGHS, ShallNotPass, Hiddlesworth

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:08 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    oke, mensen! de meeting is gedaan en er waren maar 6 mensen! waar was de rest die zou komen?! maar het was heel gezellig en leuk met z'n allen.
    er is een groepsfoto gemaakt alleen jammer dat er een iemand niet opstond omdat ze eerder weg moest.

    de foto komt zo!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


    groepsfoto

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:56 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nog een groepsfoto. =D


    V.l.n.r: Beansprout , Aurorae , Jieber , Davis & Speransa .
    Alleen Aegypte mist. =(


    Life is a beautiful struggle

    dankje voor die andere foto, heb hem opgeslagen:D


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Mwihh, het was echt gezellig :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Als ik had gekund was ik er geweest :')

    Aurorae schreef:
    Mwihh, het was echt gezellig :')

    echtwel ;D


    I solemny swear I'm up to no good.

    Aurorae schreef:
    Mwihh, het was echt gezellig :')


    Absoluut :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.