• Hallo allemaal,
    aangezien de meeste meetings voor mij zo ver weg zijn, kwam ik op het idee om er eentje in mijn geliefde stad Groningen te doen.
    Maar (oh, ik hou van dat woord - het heeft iets mysterieus haha) dan moet ik wel weten of er überhaupt wel mensen zijn die dat leuk lijken - want om nu in mijn uppie op het station te zitten vind ik ook zo wat.
    Dus, zijn er mensen die dat leuk vinden en zouden komen? Zo ja, wanneer in de zomervakantie? Want eerder gaat het niet lukken niet a,
    X

    Wat: meeting in Groningen
    Waar: Centraal Station Groningen, bij de AH to go
    Wanneer: zaterdag 14 juli 12:00
    Wie: Davis, Kleinekoerd, Aurorae, Beansprout, Speransa, Aegypte, Jieber
    Misschien: Catnipp, FlootjeO, Intan, Timor, xTOMMOUGHS, ShallNotPass, Hiddlesworth

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:08 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Trouwens....Kanda en ZomerElf zijn 1 en dezelfde persoon XD sorry :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ZomerElf schreef:
    Ik hoef pas om 16:30 te werken, dus ik kan lekker naar de meeting komen *O*

    Yesh :Y)


    I solemny swear I'm up to no good.

    aaw, eindelijk ergens in de buurt, ben ik op vakantieee. skrew it!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    -

    verkeerde account, zusjes leren ook nooit uit te loggen hè?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 18:03 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    goede account. ik kom zeker, heb toch niks beter te doen. hebben jullie al een idee wat we gaan doen?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Speransa schreef:
    goede account. ik kom zeker, heb toch niks beter te doen. hebben jullie al een idee wat we gaan doen?

    Okeoke, leuk!
    Gewoon een beetje de stad door struinen, denkik. Groningen heeft namelijk geweldige winkelstraten ;D


    I solemny swear I'm up to no good.

    oke, is leuk. gaan we na afloop ook nog wat eten ofzo? trouwens waar moeten we precies op jullie wachten? want het station is nogal groot.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Speransa schreef:
    oke, is leuk. gaan we na afloop ook nog wat eten ofzo? trouwens waar moeten we precies op jullie wachten? want het station is nogal groot.

    Ja kan, bij de Mac dan ofzo (: Ik zat te denken aan de Starbucks, maar tja, ik weet niet of dat de handigste plek is..


    I solemny swear I'm up to no good.

    is er niet ergens dan zo'n plaats waar je kunt verzamelen ofzo? ik namelijk bijna nooit daar, dus het zal anders wel effe zoeken worden. ik neem aan dat je niet ergens gaat staan en een groot bord omhoog houdt "van hier verzamelen, meeting Q!" ?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Davis schreef:
    (...)
    Ja kan, bij de Mac dan ofzo (: Ik zat te denken aan de Starbucks, maar tja, ik weet niet of dat de handigste plek is..


    Kan ook bij de AH to go, die is wel lekker duidelijk.

    En inderdaad, gewoon in de stad kun je je prima een dag vermaken. Ik vind Groningen persoonlijk echt een hele gezellige stad. En eten kunnen we daar ter plekke ook gewoon bepalen, ghehe.

    Als er trouwens ook mensen van verder weg komen is het dan ook handig dat 2/3 mensen wat eerder zijn, zodat die mensen ook gewoon opgevangen kunnen worden ofzo? Ik zou er geen problemen mee hebben om dat te doen, ik ben er toch zo namelijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ach ja, dat zien we daar wel waar we verzamelen. ik wil anders ook best eerder komen hoor, dan neem ik de trein van kwart over 11, dan ben ik er rond half 12.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als ik ga heb ik 12e een cosplay meeting, 13e een feest, 14e een quizlet meet, 15e een cosplay meeting, oh gosh dat word druk! D: maar ik zal proberen te komen!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Quiescent schreef:
    (...)

    Kan ook bij de AH to go, die is wel lekker duidelijk.

    En inderdaad, gewoon in de stad kun je je prima een dag vermaken. Ik vind Groningen persoonlijk echt een hele gezellige stad. En eten kunnen we daar ter plekke ook gewoon bepalen, ghehe.

    Als er trouwens ook mensen van verder weg komen is het dan ook handig dat 2/3 mensen wat eerder zijn, zodat die mensen ook gewoon opgevangen kunnen worden ofzo? Ik zou er geen problemen mee hebben om dat te doen, ik ben er toch zo namelijk.

    AH to go is idd het handigst. Dat kan ook ja ;3
    Ikzelf was ook van plan om wat eerder te komen, rond half 12 ofzoo..


    I solemny swear I'm up to no good.

    Hiddlesworth schreef:
    Als ik ga heb ik 12e een cosplay meeting, 13e een feest, 14e een quizlet meet, 15e een cosplay meeting, oh gosh dat word druk! D: maar ik zal proberen te komen!

    Hehe, maar okaay ;D


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik moet nog even kijken hoe ik dit fix met mijn werk (:


    I am an idiot, I move.