• Hallo allemaal,
    aangezien de meeste meetings voor mij zo ver weg zijn, kwam ik op het idee om er eentje in mijn geliefde stad Groningen te doen.
    Maar (oh, ik hou van dat woord - het heeft iets mysterieus haha) dan moet ik wel weten of er überhaupt wel mensen zijn die dat leuk lijken - want om nu in mijn uppie op het station te zitten vind ik ook zo wat.
    Dus, zijn er mensen die dat leuk vinden en zouden komen? Zo ja, wanneer in de zomervakantie? Want eerder gaat het niet lukken niet a,
    X

    Wat: meeting in Groningen
    Waar: Centraal Station Groningen, bij de AH to go
    Wanneer: zaterdag 14 juli 12:00
    Wie: Davis, Kleinekoerd, Aurorae, Beansprout, Speransa, Aegypte, Jieber
    Misschien: Catnipp, FlootjeO, Intan, Timor, xTOMMOUGHS, ShallNotPass, Hiddlesworth

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:08 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Djeez, en dan bedenken mijn ouders nu net even dat we vandaag met zn allen wat tuinen gaan bekijken en naar de bios gaan -.- en ik moet mee, buh. Zeggen ze eerst dat ik wel mag, nu niet meer D:
    Dus haal mij maar van de lijst ;(


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Djeez, en dan bedenken mijn ouders nu net even dat we vandaag met zn allen wat tuinen gaan bekijken en naar de bios gaan -.- en ik moet mee, buh. Zeggen ze eerst dat ik wel mag, nu niet meer D:
    Dus haal mij maar van de lijst ;(


    das balen, dat ze dat net vandaag bedenken. misschien als er weer een meeting komt probeer dan wel te komen.:)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Omg ik ben er al om half 12 hoor, want er gaat geen bus later of ik ben er pas om half 1. =(
    dus wie wil ook wat vroeger komen? (:


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Omg ik ben er al om half 12 hoor, want er gaat geen bus later of ik ben er pas om half 1. =(
    dus wie wil ook wat vroeger komen? (:

    Ik ben er ook om 11:41, want als ik een bus eerder neem dan ben ik er al om 11:00


    I solemny swear I'm up to no good.

    Freerunner schreef:
    Djeez, en dan bedenken mijn ouders nu net even dat we vandaag met zn allen wat tuinen gaan bekijken en naar de bios gaan -.- en ik moet mee, buh. Zeggen ze eerst dat ik wel mag, nu niet meer D:
    Dus haal mij maar van de lijst ;(

    meh ;(


    I solemny swear I'm up to no good.

    tot straks! zie jullie daarzo wel.(doeg)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Speransa schreef:
    tot straks! zie jullie daarzo wel.(doeg)

    Tot straks! ^^


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik kom redelijk precies om half 1. Ik heb trouwens een donkerrode broek aan, een spijkerjasje met een zwart hemdje met een ketting erop + zwarte laarzen. Ik zie jullie daar! Ik heb er zin in :')

    @Freerunner, awhh.. dat is echt jammer..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Ik kom redelijk precies om half 1. Ik heb trouwens een donkerrode broek aan, een spijkerjasje met een zwart hemdje met een ketting erop + zwarte laarzen. Ik zie jullie daar! Ik heb er zin in :')

    @Freerunner, awhh.. dat is echt jammer..

    Ik een rode broek, zwarte vans, wit/zwart hemdje met een grijze colbert en een bruine tas ;) Ohja, en ik heb een bril op en een vlechtje in mijn haar a,


    I solemny swear I'm up to no good.

    En als iemand heeft gezegd dat 'ie kwam maar uiteindelijk niet komt. Dan.. dan.. ben je - je leven niet meer zeker, mwhaha.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:08 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Davis schreef:
    (...)
    Ik een rode broek, zwarte vans, wit/zwart hemdje met een grijze colbert en een bruine tas ;) Ohja, en ik heb een bril op en een vlechtje in mijn haar a,


    Ahh, oké. Maar ik ben er dus wel pas om half 1. Ik kan er niet eerder zijn. Mijn moeder sleurt me eerst nog mee naar Assen en zet me dan om half 1 op het station af.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:09 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ahh, oké. Maar ik ben er dus wel pas om half 1. Ik kan er niet eerder zijn. Mijn moeder sleurt me eerst nog mee naar Assen en zet me dan om half 1 op het station af.

    Ooh, maakt niet uit joh, we wachten wel ;3


    I solemny swear I'm up to no good.

    Aurorae schreef:
    En als iemand heeft gezegd dat 'ie kwam maar uiteindelijk niet komt. Dan.. dan.. ben je - je leven niet meer zeker, mwhaha.

    Kleinekoerd komt waarschijnlijk niet meer. Ze mag volgens mij niet? Want ze reageert niet op me.
    Of ze heeft zich weer eens verslapen, maar eerst dacht ze dat het de 20e was ofso, en bij haar ouders moet je het meestal een week van te voren afspreken inplaats van een dag, dus ik weet niet of ze komt. =(


    Life is a beautiful struggle

    Ik ga nog proberen een andere bus te nemen, maar dan kom ik als het goed is pas om 5 over aan. :')
    En ik haat hem om te laat te komen, en dat is al later dan 12 uur. =( maar ik weet niet of die bus wel om dit uur rijd. Dus ik kijk gewoon welke bus ik neem haha.


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Ik ga nog proberen een andere bus te nemen, maar dan kom ik als het goed is pas om 5 over aan. :')
    En ik haat hem om te laat te komen, en dat is al later dan 12 uur. =( maar ik weet niet of die bus wel om dit uur rijd. Dus ik kijk gewoon welke bus ik neem haha.

    Hehe, is goed joh (;


    I solemny swear I'm up to no good.