• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Regels;

    ; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

    We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]


    how dare you speak of grace

    *Slaap lekker c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Ik benner weer (:}


    how dare you speak of grace

    [welkom terug xD]


    Happy girls are the prettiest !

    *le me too* (:


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    *Ik ook (: *


    The expert in anything, was once a beginner.

    *ik ook c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Whoehoe, het vervelende is, dat ik zo weg moet en waarschijnlijk pas vanavond weer thuis ben '-- *


    The expert in anything, was once a beginner.

    *Nooo :'c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Yesss, maar het goede is, is dat 'k gelukkig op mn blackberry kan. No worries (: *


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Ik ga nu 'ontbijten' ga straks wel stukje maken maar moet ook voor school ):}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    *c: maarja ik ga ook maar even ontbijten ben net wakker, maar zijn we nog steeds in het vliegtuig of gaan we even alvast naar het vliegveld in Thailand..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *c: maarja ik ga ook maar even ontbijten ben net wakker, maar zijn we nog steeds in het vliegtuig of gaan we even alvast naar het vliegveld in Thailand..??*


    {Laten we nu anders doen dat ze bijna gaan landen (:}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    *Is goed c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ja isgoed (:]


    how dare you speak of grace

    *c: ik heb zin om verder te gaan.!!*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.