• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

Meisjes:

1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

Jongens:

1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

Regels;

; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]

how dare you speak of grace

Madison Sophie Parker
    Ik lach "Gaaf hoor Dublin" zeg ik lachend, 'En jij?' vraagt hij "Engeland, London om precies te zijn" zeg ik en lach als ik opeens terug denk aan mijn hondje Sail. Ik vlecht mijn vingers ineen en kijk hem lachend aan.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Dion Moore

Dankbaar keek ik ze alle twee aan toen ze melde dat ze het zouden vergeten. Ik keek Amy dankbaar aan en pakte een snoepje uit haar zak en stak aarzelend mijn hand op en keek vluchtig om me heen. Vervolgens liet ik mijn hand snel weer vallen en stopte het snoepje in mijn mond en staarde weer uit het raampje en moest eerlijk toe geven dat ik thuis miste. Ik pakte een koekjes trommel uit mijn tas en opende die. Er zaten wat koekjes in die gelukkig op de lijst stonden van wat je wel niet niet mee mocht nemen. "Willen jullie er een?" Het waren van die Amerikaanse chocolade koeken, en ik was dan ook blij dat mijn moeder ze gemaakt had. Ik hield van die dingen. Ik keek Amy aan en glimlachte. "Ik hou van dieren," Mijn antwoord was simpel en eerlijk.

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 21:25 ]

Happy girls are the prettiest !

Luke Jones
    Ik stop mijn gele oordopjes weer in mijn oor en zet de muziek zo hard, dat ik niks meer kan horen behalve de muziek. Ik verdrink in mijn gedachten, en binnen een paar minuten slaap ik. Wacht, ik weet nog niet eens waarom Amy en Dion überhaupt meedoen aan dit project... dat vraag ik wel als ik wakker word. Mijn slaap gaat dieper en dieper, en uiteindelijk hoor ik zelfs niks meer van de keiharde muziek die nog in mijn oren zit.

Amy Winchester

Ik kijk met wat grote ogen naar de Amerikaanse choco koeken. 'Ja, ik ben dol op die koeken' Ik pakte er eentje en nam een hap. 'Hmm...ze zijn echt lekker. Zelf gemaakt?'. Ik neem nog een hap. 'Zeg Luke waarom neem jij geen-' Als ik me omdraai, zie ik een slapende en snurkende Luke en ik moet lachen. EIgenlijk is hij best cute, ik draai me weer om en grinnik. 'Kom je uit Amerika?'

The expert in anything, was once a beginner.

Jake Logan Smith

Ik glimlach terug naar haar en kijk dan weer naar mijn krantje. Ze leek echt een schatje maar ik schatte haar toch nog wat jong. Te jong voor mij waarschijnlijk. We waren nu helemaal opgestegen en de Fasten Seatbell lichtjes ging weer uit. Gelijk maakte ik hem los want het zat echt heel oncomfortabel.

Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

Dion Moore

Ik grinnikte om de reactie van Amy, ik was blij dat ze ze lekker vond. Ik kon ze moeilijk zelf allemaal op eten. "Ze zijn wel zelf gemaakt maar niet door mij." Ik keek toe hoe Amy genoot van haar koekje en zelf nam ik ook een hap. Ik keek naar Luke toen Amy midden in haar zin gestopt was en glimlachte licht. Het was altijd leuk om mensen te zien slapen. Het was trouwens een hobby van me die niemand mocht weten. Mensen zagen er gewoon zo onschuldig, vredig en schattig uit als ze sliepen. Ik keek weer naar Amy en knikte. "Ja ik kom inderdaad uit Amerika en jij?

Madison Sophie Parker
    Hij keerde zich weer terug naar zijn krant en ik deed hetzelfde bij mijn boek ik haalde het elastiekje uit mijn haar en schudde mijn haar los. Ik liet het elastiekje om mijn pols glijden en ik deed mijn riem af. Ik trok mijn witte all stars uit en trok mijn benen op de stoel voordat ik allebij mijn oortjes in deed en me totaal focussede op mijn boek.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Alexandra Bonita Lopez

Ik deed mijn mond open om iets te zeggen, maar besloot gelijk weer om maar even stil te zijn. Ik nam nog een slokje van mijn optimel en pakte daarna mijn iPod. Ik zette Starships op. Mijn favoriete nummer, maar wanneer ik verdrietig was kon ik het absoluut niet meer aanhoren. Dan martelde ik mezelf met depri-muziek zoals For Bitter Or Worse of zoiets. Ik begon zachtjes mee te zingen met de muziek en knipte op de beat met mijn vingers. Ik pakte mijn schrijf boekje en begon wat te schrijven. Meestal schreef ik een klein dagboekje, maar nu begon ik poppetjes te tekenen om mijn gedachten op een rijtje te zetten. Ik tekende iedereen waarvan ik wist die meegingen en tekende ze op de manier waarop ik dacht dat ze waren. Ik nam me voor om dat aan het einde van de reis nog een keer te doen, dat is grappig want dat kon ik het verschil zien.

[moet naar beneden, bye! Pleaase, post niet te snel ^^ ]

Amy Winchester

Ik nam nog een hap van mijn koek. 'Engeland, maar ik ben half Engels. Mijn moeder is Nederlands, mijn vader Engels. Ik woon ook in Engeland en kom eigenlijk nooit meer in Nederland, alleen voor familie.' Ik glimlachte. 'Dan kan je moeder heerlijk bakken' ik ging er vanuit dat haar moeder ze had gemaakt, ookal had het ook haar vader kunnen zijn. 'Ik...weet eigenlijk niet of mijn moeder kan koken, aangezien ik meestal altijd diepvries maaltijden eet. Mijn ouders zijn namelijk, nogal vaak weg voor hun werk'. Ik keek even achterom naar de slapende Luke. 'Hm...ik heb een veer.'Ik keek Dion even ondeugend aan, en deed mijn oorbel, waar een klein veertje aan zat, uit, en wreef daarmee onder Luke zijn neus.

Dion Moore

Ik knikte toen ze vertelde waar ze vandaan kwam. Eigenlijk leek het me best naar als mijn familie van mijn moeders, of vaders kant ergens anders zou wonen. "Dat kan ze zeker" Mijn moeder zou haast als kok kunnen beginnen maar helaas deed ze dat niet. Ze vond dat de vrouw thuis hoorde te zitten voor de kinderen en dat de man het geld maar binnen moest halen. "Dat lijkt me niet echt fijn" Ik nam de laatste hap van het koekje en keek toe hoe Amy Luke plaagde. "Niet doen dat is zielig.", riep ik haast uit en trok zachtjes aan de arm van Amy zodat de veer uit de buurt van Luke was. "Laat hem slapen." Ik beet op mijn lip en liet haar arm snel los en keek voor me uit. "S-sorry ik had je niet aan mogen raken.", stamelde ik.

Amy Winchester

Ik grinnikte zachtjes. 'Het geeft niet, misschien had je wel gelijk en moeten we hem laten slapen.' Ik glimlachte en stopte de oorbel terug in mijn oor. En haalde mijn schouders op. 'Ik ben het gewend, ik weet eigenlijk niet beter.'Ik glimlachte, en at de koek op en keek even naar Luke. 'Jongens...lief als ze slapen...maar anders-'. IK stopte mijn zin, omdat dit me weer terug deed denken aan vroeger, waardoor ik even op mijn onderlip beet.

Alexandra Bonita Lopez

Ik gleed uit mijn schoenen en trok mijn benen op. Gelijk voelde ik mijn broek een beetje strakker zitten. Ik had ook gewoon makkelijkere kleren aan moeten doen. Gelukkig had ik die wel bij me, ik zou het straks wel warm hebben met deze kleren in Thailand. Zo snel mogelijk naar het hotel en omkleden, nam ik me voor. Ik leunde met mijn hoofd tegen het raam aan en staarde naar buiten. Het begon zelfs al een beetje donker te worden.

Madison Sophie Parker
    Ik zuchte en legde mijn boek weer terug in mijn tas ik was zo blij dat ik lekkere losse kleren aan had getrokken. Ik pak mijn roze deken met allemaal snorren en trek hem over mij heen terwijl ik mijn stoel waqt naar achter zet, ik nestel mezelf in de stoel en sluit mijn ogen terwijl mijn Ipod rustige Piano muziek afspeelt.

Jake Logan Smith

Ik deed mijn ogen dicht en ging wat comfortabeler zitten. Ik deed mijn iPod aan en zette een beetje zachte Eminem op, omdat ik wist dat ik zometeen sowieso in slaap ging vallen. Een beetje verlangend keek ik naar het dekentje van Madison, maar toen bedacht ik me dat dit een nachtvlucht was. Ik haalde het vliegtuigdekentje uit het plastic zakje, legde het kussentje in mijn nek en trok mijn benen op om me vervolgens lekker in te nestelen met de deken over me heen. Het duurde niet lang voordat ik in slaap viel.

Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.