• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Regels;

    ; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

    We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]


    how dare you speak of grace

    Alexandra Bonita Lopez

    Ik streek over mijn kleren, veel beter. 'Klaar?' vroeg ik aan Madison. 'Je zult het vast leuk vinden.' zei ik aarzelend. We liepen naar het 'busje' toe. Oftewel een pickup met in de achterbak aan de zijkant kleine bankjes. 'Leuk toch? Dan zie je nog eens wat van Chiang Mai.' zei ik glimlachend en ik ging op een bankje zitten. 'Je moet wel uitkijken dat je er niet van af valt.' waarschuwde ik nog.


    how dare you speak of grace

    Jake Logan Smith

    'Geweldig.' mompelde ik en ik ging naast Alex zitten. 'Je hebt dit wel vaker gedaan zie ik?' vroeg ik terwijl ik over het kapotte leer van de bank streek. 'Zeg, weet je hoe lang het ongeveer is naar het hotel?'


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Madison Sophie Parker
    Ik lachte om Alex haar opmerking en ging tegenover Alex zitten, ik pakte snel even mijn Iphone en keek naar het berichtje dat mijn vader me gestuurd had, hij was niet groot maar toch moest ik erom lachen. Ik keek om me heen en ik deed mijn zonnebril op. Heerlijk dat warme weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Rowan James Cameron
    Haastig rende ik, mijn koffer achter me aan trekkend, naar een pickup-busje, waar allemaal andere jongeren stonden van mijn leeftijd. Gelukkig ik was nog op tijd.
    'Heey,' zei ik in het algemeen, niet specifiek tot iemand gericht. Godzijdank had ik een goede conditie, waardoor ik niet heel gênant aan het hijgen was.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Madison Sophie Parker
    Toen ik naar de andere keen zag ik een jongen aanrennen ik keek hem even aan "Heey" zei hij in het algemeen, ik lachte even "Heey" zei ik terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Rowan James Cameron
    Ik keek glimlachend terug naar het meisje wat het eerste wat terug zei. 'Heey.' Ik stak mijn hand naar haar uit. 'Ik ben Rowan, aangenaam kennis te maken,' kwam er met een kakkerig ondertoontje uit mijn mond.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amy Winchester

    Samen met de rest van de groep, liep ik richting het busje. De felle zon scheen over me heen en ik zette mijn, misschien wat te dure, zonnenbril op. Er was een nieuw iemand bij de groep gekomen, die zich voorstelde als Rowan. Aan de kleine kakkerige ondertoon, wist ik dat hij waarschijnlijk uit een zelfde soort familie kwam als de mijne. 'Ik ben Amy'


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison Sophie Parker
    Ik pakte zijn hand glimlachend aan "Madison aangenaam" zeg ik hem terug, ik hoorde aan zijn stem dat hij een beetje nette ondertoon had ik had het zelf ook. Maar bij mij kon je best wel goed horen dat ik Brits ben dacht ik in mezelf of dat zeiden mensen in ieder geval tegen me.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Rowan James Cameron
    Blij knikte ik naar de twee meisjes, Madison en Amy, toen ze zich hadden voorgesteld. Grappig was dat ze hetzelfde toontje hadden als ik. Soms vond ik het echt vervelend, maar ik had geleerd van mijn vader dat het me status gaf. Pfff alsof ik dat wilde. Maakt ook niet uit.
    Ik draaide me naar Amy die net zoals ik nog met haar spullen stond. 'Zal ik je helpen?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amy Winchester

    Ik glimlachte even klein naar Rowan en knikte. 'Als je wil, graag. Ze zijn nogal zwaar, ik wist niet zo goed hoeveel kleding ik mee moest nemen, omdat mijn moeder me daar normaal mee helpt. Maar die was er op dat moment niet, zoals gewoonlijk' Ik zuchtte zachtjes, ik was gewend om heel mijn leven lang al alleen thuis te zijn, vroeger was er dan nog de opasser, maar nu was ik soms weken of maanden alleen thuis. En echt prettig was het soms niet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rowan James Cameron
    'Als je wil, graag. Ze zijn nogal zwaar, ik wist niet zo goed hoeveel kleding ik mee moest nemen, omdat mijn moeder me daar normaal mee helpt. Maar die was er op dat moment niet, zoals gewoonlijk.' Haar gezicht betrekt als ze het zegt en ook hoor ik haar even zuchten. Ik besluit er niet heel veel aandacht aan te geven en maar gewoon te helpen. Als ik een ding wel had geleerd was het om nooit bij een ontmoeting naar hele persoonlijke dingen te vragen.
    'Natuurlijk help ik je. Mijn vader leerde me om altijd een meisje in nood te helpen.' Ik geef er lachend een knipoog bij, terwijl ik één van haar koffers over pak en bij de andere bagage leg.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amy Winchester

    'Natuurlijk help ik je. Mijn vader leerde me om altijd een meisje in nood te helpen.' Ik grinnikte zachtjes. "Wie zegt dat ik in nood ben? Ik kan prima voor mezelf zorgen, maar ik stel het wel op prijs". Ik grinnik, en een lichte blos verschijnt op mijn wangen waneer hij knipoogt. Ik geef hem mijn tweede koffer aan, waarbij ik bijna omval maar mezelf nog net kan vasthouden een het rek, en zachtjes grinnikt. "Waar kom je vandaan?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rowan James Cameron
    'Wie zegt dat ik in nood ben? Ik kan prima voor mezelf zorgen, maar ik stel het wel op prijs.'
    'Misschien was je wel een meisje in nood naar wat mannelijkheid,' plaag ik, waaarna ik de volgende koffer pak en bij de andere leg.
    'Waar kom je vandaan?' vroeg ze, waardoor ik haar even aankeek. 'Op dit moment uit Ierland. Jij?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Amy Winchester

    'Misschien was je wel een meisje in nood naar wat mannelijkheid,' Ik grinnikte zachtjes, en zette mijn zonnebril op mijn hoofd, en keek Rowan aan. 'Uit London.'Ik hield mijn hoofd een beetje schuin, en keek hem aan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rowan James Cameron
    'Uit London.' Ik knikte even. 'Mooie stad. Ik heb er ook een aantal jaar gewoond. Wat brengt je mee met deze reis?' Ondertussen was ik langzaam naar de zitplaatsen gelopen in de auto. Met een arm-gebaar maakte ik duidelijk dat Amy voor mocht.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa