• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Regels;

    ; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

    We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]


    how dare you speak of grace

    Alexandra Bonita Lopez

    Madison vroeg om een foto. 'Het is gewoon om even te laten weten dat ik in het vliegtuig zit.' zei ze snel. 'Ehm, tuurlijk.' zei ik. Jake stemde ook in en ik maakte een brede glimlach op mijn gezicht wanneer Madison een foto maakte.

    {sorry dat ik even voor iemand anders heb gedaan.. is erg?}


    how dare you speak of grace

    {Nee tuurlijk niet (;}

    Jake Logan Smith

    Ik trok een beetje een gekke bek wanneer Madison de foto maakte, uit gewoonte. Ik ging weer recht in mijn stoel zitten en keek vanachter mijn krantje een beetje naar de twee meiden aan de andere kant. Niemand kon ontkennen dat ze best wel sexy waren, de een een beetje jong misschien. Maarja.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Madison Sophie Parker
    Ik glimlachte naar de camera en maakte snel de foto, "Thanks guys" zei ik en stuurde de foto naar mijn moeder 'All safe in the plain' plaatste ik erbij als berichtje en klikte mijn Iphone op sluimer. Ik pakte snel een apple vanuit mijn tas en nam er een hapje van.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alexandra Bonita Lopez

    Ik zag hoe Madison een appel uit haar tas haalde en ik volgde haar door een flesje optimel op 'zakformaat' uit mijn tas te pakken en een slok te nemen. Ik merkte nu pas dat het vliegtuig al op de opstijg baan stond. 'Oh..' mompelde ik. Toen begon het vliegtuig opeens vaart te maken. Ik schrok er van.


    how dare you speak of grace

    Madison Sophie Parker
    Het vliegtuig begon vaart te maken en opeens gingen we omhoog de lucht in, ik glimlachte en voelde hoe mijn lichaam de stoel werd ingedrukt. Toen ik alleen nog het klokhuis overhad keek ik om me heen seriously.. dacht ik in mezelf fijn zit ik hier me opgescheept.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alexandra Bonita Lopez

    Ik zag hoe Madison keek waar ze haar klokhuis kon laten en ik gaf haar een afvalzakje aan. 'Hier.' Ik graaide in mijn tas. 'Chips?' vroeg ik aan haar.

    {sorry, kort}


    how dare you speak of grace

    Luke Jones
    Opgelucht vang ik Amy's anti-beestjes spulletjes. 'Je bent een engel.' Zucht ik terwijl ik naar de spullen kijk.
    'Waarom stuurden je ouders je dan?' Vraagt ze.
    'Oh, volgens hun doe ik te weinig met vrienden, hopeloos,' Zeg ik terwijl ik grinnik. 'ze vind dat ik te vaak alleen ben. Maar het probleem is gewoon dat ik niet zo snel vrienden maak.' Ik gooi de spullen weer terug en zie dan pas dat ik geen gordel om heb.
    'Shit!' Roep ik terwijl ik snel de gordel om doe.
    Als ik mijn gordel om heb roep ik door het vliegtuig heen:
    'Yo peeps, iedereen die nu voor dat Olifanten project in het vliegtuig zit, steek je hand op, dan leren we elkaar voor zover we elkaar nog niet kennen even kennen.'

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 20:58 ]

    Madison Sophie Parker
    Ik gaf haar een dankbare blik en keek weer opzij naar Jake, na een paar seconden wenden ik mijn blik weer af en graaide een beetje in mijn tas en vond een van mijn lievelings boeken Pride&Prejudice wat was ik gek op dat boek. 'Chips?' hoorde ik opeens Alex zeggen, ik keek haar aan "Wil je me vet mesten" vraag ik lachend "Maar nee dankje ik moet het houden op de groenten en fruit" ik keek even naar de grond "Van mijn moeder moest ik altijd gezond en gevarieerd eten dus ik eet niet zo veel snoep en vettige dingen" zei ik Alex.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Dion Moore

    Verbaast keek ik op toen ik Luke hoorde zeggen dat hij niet snel vrienden maakte. Ik liet mijn blik over hem heen gaan en kwam weer uit bij zijn ogen. "Dat zou je niet denken.", mompelde ik zachtjes. Pas toen ik me realiseerde wat ik gezegd had beet ik kort op mijn lip. "S-sorry, dat heb ik niet gezegd." Sprak ik er snel achter naar. O god dit kon je niet menen. Hoe had ik zo stom kunnen zijn. "Vergeet maar gewoon wat ik gezegd heb."


    Happy girls are the prettiest !

    Amy Winchester

    Ik grinnik zachtjes. 'Nou, volgens de meeste mensen ben ik meer een duivel. Aangezien ik altijd problemen veroorzaak in de les, en ik op m'n donder krijg van die kut docenten' Ik vang de spullen weer op, en stop ze terug. 'Vrienden maken is altijd lastig' ik glimlach even kort, en haal een zak snoep uit mijn tas en houd deze voor zijn neus. 'Ook?' Ik giechel zachtjes om de opmerking van Dionne, ergens heeft ze wel gelijk. 'Ik vergeet het wel' ik grinnik en houd ook de zak met snoep voor haar neus.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 21:02 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Jake Logan Smith

    Ik stak zonder om te kijken mijn hand op. Die zou ik later wel zien. Ik keek nu vanuit mijn ooghoek naar de andere kant waar Alexandra en Madison zaten. 'Oeh, chips.' zei ik grijnzend. Alexandra bood me aan en ik nam wat. 'Thank you milady.' Ik schrok even van mezelf, zo snel al. Ik mocht ze wel heel erg, daardoor voelde ik me zo snel al op mijn gemak, ondanks het fijt dat ze supersexy waren.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Madison Sophie Parker
    Ik stak net zoals Jake en Alex mijn hand op en keek even snel achterom maar ik keek snel weer terug dat ik niet echt hun gezichten zag. Mijn focus keerde zich weer terug op mijn boek en begon weer verder te lezen. Ik wende me tot Jake "Dus Jake" zei ik lachend "Waar kom jij vandaan" besloot ik te vragen om een gesprek met hem aan te gaan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Luke Jones
    Ik lach als ik Dion's opmerking hoor.
    'I'll forget what you said.' Stel ik haar gerust.
    Ik kijk om om te zien wie allemaal hun hand heeft opgestoken, zelf steek ik ook mijn hand op voor de duidelijkheid.
    Een aantal oudere mensen ergeren zich duidelijk aan ons, maar dat kan me niks schelen.
    'Mooi, coole groep.' Zucht ik, en ik ga weer plat op mijn stoel zitten. Ik heb geen zin om deze weken vrienden te gaan maken, dus ik hou het maar op Amy en Dion.

    Jake Logan Smith

    'Waar kom jij vandaan?' vroeg Madison. 'Uit Dublin.' antwoordde ik. 'Maar ik woon nu op mezelf... nog steeds in Dublin. En jij?' vroeg ik benieuwd.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Amy Winchester

    Ik grinnik zachtjes om Luke, laat mezelf een beetje onderuit zakken. Waarschijnlijk wist niemand, maar dan ook helemaal niemand waarom ik naar Thailand was gegaan, en misschien was dat maar beter ook. Ik zuchtte zacht, toen ik terug dacht aan vroeger, en stopte de zak snoep terug in mijn tas.En kijk Dionne aan. 'Waarom doe jij mee ana het project?' glimlach ik.


    The expert in anything, was once a beginner.