• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Regels;

    ; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

    We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]


    how dare you speak of grace

    Madison Sophie Parker
    Ik lachte en ging staan, ik had mijn tas om mijn schouder geslagen en liep samen met Jake en Alex het vliegtuig af. Toen ik de buitenlucht voelde kreeg ik het opslag warm ik keek naar mijn gestreepte trui die ik aan had, die deed ik zo wel uit dacht ik in mezelf. Ik liep het trappetje af richting de bagage hal en samen met Alex en Jake wachtten we op onze bagage.

    *Sorry dat ik jullie er bij heb betrokken :$*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Madison Sophie Parker
    Ik lachte en ging staan, ik had mijn tas om mijn schouder geslagen en liep samen met Jake en Alex het vliegtuig af. Toen ik de buitenlucht voelde kreeg ik het opslag warm ik keek naar mijn gestreepte trui die ik aan had, die deed ik zo wel uit dacht ik in mezelf. Ik liep het trappetje af richting de bagage hal en samen met Alex en Jake wachtten we op onze bagage.

    *Sorry dat ik jullie er bij heb betrokken :$*


    {Maakt niet uit (;, denk dat Slush zo gaat schrijven? (:}


    how dare you speak of grace

    *Ik hoop het c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Dion Moore."
    Ik knikte toen ze zei dat ze niet zo goed geslapen had. Ik grinnikte om Amy haar woorden tegen Luke. "Goeie morgen.", sprak ik zachtjes tegen hem terwijl ik glimlachte. Nadat we geland waren stapte ik opgelucht uit het vliegtuig en kreeg een klap door de warmte. Snel trok ik mijn vest uit en had enkel een dun shirtje aan. Ik keek om me heen en liep met de rest mee naar de ruimte waar we onze tassen terug zouden krijgen.


    Happy girls are the prettiest !

    Luke Jones
    Ik schrik wakker.
    'Goeie morgen.' Zegt Dion zachtjes.
    'Zijn we er bijna?' Zeg ik slaperig terwijl ik me uitrek, ik kan altijd goed slapen als ik reis.
    Dan zie ik dat het vliegtuig al geland is.
    'Wow, dat ging snel.' Zucht ik.
    Ik sta op en loop naar buiten, achter de anderen aan. Het is verschrikkelijk warm, maar ik kan niet veel meer uitdoen. Ik besluit mijn shirt uit te doen, dan maar even halfnaakt. We lopen naar de ruimte waar de koffers teruggegeven zullen worden, en ik rek me nog eens uitgebreid uit. Gelukkig ging de reis voor mijn gevoel zo snel.

    Amy Winchester

    Ik liep het vliegtuig uit, en de verschil tussen het weer was meteen te voelen. De warmte kwam als een klap aan, gelukkig had ik mezelf eral op gekleed. Met het korte broekje en de korte top. Mijn blik gleed even over de gespierde rug van Luke, en ik schudde toen zachtjes mijn hoofd. 'Je hebt het wel erg warm zotezien?' Ik grinnikte zachtjes

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:35 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Luke Jones
    'Je hebt het wel erg warm zotezien?' Hoor ik Amy achter me grinniken.
    'He? Wat? Ja.. sorry. Moet ik mijn shirt weer aan doen?' Zeg ik met mijn slaperige hoofd. Slaperige hoofd! Shit, ik moet snel mijn gel vinden!

    [moet gaan luitjes, doeidoei!]

    Amy Winchester

    Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd. 'Nee...nou...ik heb er in iedergeval geen last van' Ik voel het bloed naar mijn wangen stromen en een lichet blos verschijnt op mijn wangen. Kut zooi, waarom bloos ik nou altijd zo snel!?


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison Sophie Parker
    Ik zag steeds meer mensen hun koffers van de band halen en weglopen, ik zuchtte toen mijn 3 koffers er nog steeds niet waren. Ik grabbel in mijn tas en vind mijn flesje water ik draai de dop eraf en neem een slok.
    Na een tijdje zag ik dan uiteindelijk mijn 3 grote donkerblauwe koffers aanrollen met hun fel gele elastieke band om ze te kunnen herkennen. Ik til ze van de band af en zet ze op mijn karretje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alexandra Bonita Lopez

    Madison had net haar koffers van de band gehaald. Toen zag ik eindelijk ook mijn twee felrode koffers. Ik haalde ze met moeite van de band en zette ze neer. 'Pfoe. Ik ga even naar het toilet om mijn kleren om te ruilen hoor.' zei ik terwijl ik mijn koffers pakte en de bordjes naar het toilet volgde.


    how dare you speak of grace

    Madison Sophie Parker
    Ik keek hoe Alex wegliep met haar koffers naar het toilet zelf had ik mijn kleren al verwisseld en ik had mijn shirtje in mijn high waisted shorts gestopt en de riem maakte het gelukkig helemaal af, ook had ik het kettingkje met een olifantje eraan om gedaan die ik van mijn vader had gekregen toen hij hoorde dat ik mee mocht. Ik lachte en wachten tot Alex weer terug zou komen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:18 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Dion Moore

    Ik knikte als antwoord toen Luke vroeg of we er al bijna waren. "We zijn er al" Sprak ik. Ik grinnikte toen Luke zei dat het snel ging. En ik moest toe geven dat dit ook zo was. De vlucht was inderdaad snel gegaan. Ik grinnikte zachtjes toen Luke zijn shirt uit trok en schudde kort mijn hoofd. Zij moest zo maar gewoon even naar de wc gaan om wat anders aan te doen. Die lange broek was zeker te warm. Toen ik uit eindelijk mijn koffer had pakte ik hem van de band en keek naar Amy en Luka. "Ik ben zo weer." Vervolgens liep ik snel naar de wc en viste wat kleren er uit en kleden me om. Vervolgens liep ik de wc weer uit en deed mijn bruine haren in een knot en liep vervolgens met de koffer achter me aan weer naar de rest. "Was ik weer.", sprak ik met een klein glimlachje.


    Happy girls are the prettiest !

    Amy Winchester

    Ik glimlach even en wacht op mijn koffers. Het lijkt een eeuwigheid te duren, voordat ik eindelijk mijn koffers zie. Ik zucht en haal ze van de lopende band af. Gelukkig, had was ik al gekleedop het weer, en hoefde ik niets te veranderen in de wc's. Ik glimlachte. 'Mooi, kom, dan kunnen we naar het busje'


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dion Moore

    Ik glimlachte toen ze zei dat we nu naar het busje konden. "Is goed." Sprak ik. Ik streek een losse pluk achter mijn oor en keek om me heen. Het was best druk, maar dat was altijd zo op vliegvelden. En daar bij het was heerlijk hier, nou ja het weer dan. Ondertussen pakte ik mijn mobiel uit mijn handtas en deed die aan. Nadat ik dat had gedaan wachtte ik op de rest zodat we naar buiten konden lopen.


    Happy girls are the prettiest !

    Madison Sophie Parker
    Toen Alex eindelijk terug kwam in een wat meer luchterige outfit en we allemaal onze bagage hadden liepen we met zijn alle naar het busje die ons naar het hotel zou brengen. Toen we bij het busje aankwamen zag ik wat andere kinderen van ongeveer onze leeftijd ik keek nog even naar mijn kleren en trok mijn vestje uit en propte hem in mijn tas.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.