• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik kijk dankbaar naar Finn en sla mijn arm om hem heen.
    "Ik denk dat het te gevoelig was voor Quinn"mompel ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Blaine, jij verdient ook iemand die van je houdt.' zegt Kurt weer helemaal ontroerd door mijn woorden. Ik meende elk woord wat ik tegen Kurt zei. Hij was alles voor me en ik blijf dat zeggen. 'Omdat je je hart op de juiste plaats hebt.' zegt Kurt gemeend. 'Ik zal voor altijd van je blijven houden, Blaine.' dat laatste fluisterde Kurt glimlachend. 'En ik van jou, Kurt' zeg ik lief. 'Voor altijd' zeg ik fluisterend en wrijf met mijn neus tegen zijn neus.


    One Who Travels A Higher Path.

    [haar mobiel heeft wat tegen ons dnek ;D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Hahah, inderdaad. XD Ik ga even offline, maar kom strakjes wel weer terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    [ok]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben ik weer! Ik haat mijn mobiel, maar ben nu gelukkig weer thuis dus kan weer normaal reageren! (: ]

    Kurt

    'En ik van jou, Kurt' zegt hij lief waardoor ik bijna smelt. 'Voor altijd' zegt hij er fluisterend achteraan waarna hij met zijn neus tegen de mijne aan wrijft. Ik kijk hem doordringend aan met een verliefde glimlach. Ik sluit voor een paar seconden mijn ogen maar kijk hem daarna weer aan. Deze jongen betekent zoveel voor me. Ik heb nog nooit zoveel gevoelens voor iemand gehad.

    Finn

    'Dat is logisch,' fluister ik tegen Rachel waarna ik even naar Quinn kijk. 'Dit zou haar ongetwijfeld aan haar dochtertje laten denken.' zeg ik heel zachtjes zodat alleen Rachel het zou kunnen horen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik. en dacht even na. "dit was het" zeg ik snel en trek Finn mee naar een stoel. Aandacht vond ik niet erg maar voor zoiets was dat niet geweldig. Ik was blij dat Mercedes het nu ook wist. "vanavond mijn ouders "

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ja,' zeg ik terwijl ik even nadenkend voor me uit staar. 'En later alleen mijn ouders nog.' zeg ik zachtjes. Misschien is het juist wel beter om het meteen tegen ze te zeggen, aangezien we er dan wel vanaf zijn. Van uitstel komt afstel, maar ik zie er zo tegenop.

    [Smakelijk!]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "het komt wel goed, ze zullen schrikken en uiteindelijk wel achter ons staan, ik denk dat jou moeder mij wel zal begrijpen waarom ik hem houd" ik besloot niet meer ove rhet te praetn maar over hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ow, het is niet mijn moeder waar ik voor vrees.' zeg ik. Mijn moeder steunt ons wel, dat weet ik zeker. 'Wat denk je van Burt? Hij wordt gek.' zeg ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij kijkt me met een verliefde glimlach aan en sluit zijn ogen en opent hem weer, waarnaar hij me weer aankijkt. Ik streel zachtjes zijn voorhoofd, daarna zijn neusje, wangen, lippen, kin, nek, borst en als laatste zijn onderbuik. Wat is hij toch geweldig.

    (Ik ben er ook weer! XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Blaine streelt me overal, wat me een geweldig gevoel geeft. Ik kus hem uiteindelijk als hij klaar is op zijn voorhoofd en sla mijn armen om zijn hals heen. 'Blaine, zullen we zo meteen maar weer terug gaan naar school voordat we in de problemen komen?' vraag ik met tegenzin.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem aan "ik denk dat hij het even moeilijk zou vinden net als jij in het begin maar uiteindelijk ziet hij in dat wij de keuze's maken en niet hij en dan legt hij zich er wel bij neer" ik ga even op zijn schoot zitten en sla mijn armen om zinmn nek.

    [en de stoel kraakt gevaarlijk]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Als ik klaar ben, kust hij me op mijn voorhoofd en slaat zijn armen om mijn hals heen. 'Blaine, zullen we zo meteen maar weer terug gaan naar school voordat we in de problemen komen?' vraagt Kurt met tegenzin. 'Moet dat?' jammer ik en begraaf mijn gezicht in zijn nek. 'Ik wil niet naar school, dan moet ik me beheersen om je niet telkens aan te raken' zeg ik zwoel en kijk hem met een pruillipje aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlach weer voorzichtig en sla mijn armen om haar heen. Ik zoen haar vol passie op haar mond en strijk met mijn vingers door haar haren. 'Ik ben blij dat we dit samen doen.' zeg ik zachtjes.

    Kurt

    Ik grinnik even en pakt zijn gezicht vast tussen mijn vingers. 'Ik wil ook niet terug, maar wat als ze onze ouders bellen?' vraag ik lachend terwijl mijn lippen maar een paar kleine centimeters van zijn lippen verwijderd zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.