• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd!

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]

One Who Travels A Higher Path.

Rachel

Ik slik even, het was moeilijk telkens het moeten zeggen en niet weten hoe ze reageren. "en eventueel kunnen we nog een film pakken daarna ofzo" zeg ik in de telefoon en hoor hoe Kurt en Blaine overleggen. Plies plies ik kon wel steun gebruiken. "Finn wil je even in mijn tas het voorste vakje die zak snoep pakken?" ik ijk Finn aan.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Blaine Anderson:

'Momentje, ik vraag het even aan Blaine.' zegt Kurt tegen Rachel waarna hij me aankijkt. 'Rachel vraagt of we vanavond bij haar thuis komen eten met mijn ouders en die van haar, zodat ze het kunnen vertellen. En ze zou het fijn vinden als wij er ook bij zijn.' zegt Kurt zachtjes tegen me. Ik denk even na, wacht we hebben ook niet aan onze ouders verteld, dat we een relatie hebben. 'Ik vind het goed, Kurt. En ik was iets vergeten, onze ouders weten ook niet dat we een relatie hebben, Kurt' zeg ik beschaamd en kijk hem zenuwachtig aan.

Finn

Ik buig me voorover om Rachels tas te pakken en haal er een zak snoep uit voor Rachel. Zelf stop ik er zelf ook één in mijn mond en geef daarna alles aan haar waarna ik het gesprek probeer mee te luisteren.

Kurt

Ik lach even zenuwachtig en kijk Blaine aan. 'Dat is waar ook.' zeg ik waarna ik zijn wang even streel. 'Maak je geen zorgen, mijn vader zou je geweldig vinden.' zeg ik gemeend. Ik weet nu al dat Carole en mijn vader helemaal gek van hem zouden zijn. Ik houd mijn mobiel weer tegen mijn oor en werp Blaine een lucht-kusje toe. 'Reken maar op ons.' zeg ik vrolijk tegen haar.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    Ik zucht opgelucht terwijl ik snel een snoepje in mijn mond stop.
    "Dankje, kunnen jullie na school gelijk mee anders dat is makkelijker denk" vraag ik terwijl ik mijn duim op steek en de zak voor zijn neus schuif.

Blaine Anderson:

'Dat is waar ook.' zegt Kurt waarna hij mijn wang even streelt. 'Maak je geen zorgen, mijn vader zou je geweldig vinden.' zegt Kurt gemeend en ik glimlach zenuwachtig. Hij houdt zijn mobiel weer tegen zijn oor en werp me een lucht-kusje toe, waarnaar ik nep die kus heb opgevangen. 'Reken maar op ons.' zegt Kurt vrolijk tegen haar en ik glimlach teder naar hem. Wat is hij toch leuk!

(Ik wil wel één of twee ouders spelen strakjes, dan is het gewoon echt wat je verteld aan ze? (: )

[oh dat zou eigenlijk wel handig zijn]

[eigenlijk heb ik nu heel veel zin in dat ze zo naar huis gaan.]

(Hahaha, wacht maar eerst op Klaine! Ik kan zoizo 1 van rachels ouders doen of beiden of de moeder van finn. De vader wil ik eigenlijk dat Fudge dat doet, want dan wil ik uiteindelijk dat hij Blaine moet goed keuren. XD)

[ahahah idd. zal ik dan bij klaine carole doen en dat jullie bij de zwangerschap de ouders doen]

Kurt

'Dat is goed, Blaine en ik komen zo weer naar school toe.' zeg ik waarna ik snel ophang voordat ze lastige vragen gaat stellen over waar we waren. daarna laat ik mezelf weer voor even in Blaine armen vallen. 'Dat gaat nog wat worden.' zucht ik zachtjes. Maar ze hebben onze steun nodig hiervoor en dat begrijp ik.

Finn

Ik grijp weer aan handje snoep en houd daarna mijn armen weer om Rachel heen geklemd. 'Dus, ze gaan mee.' mompel ik met mond vol.

[Okay is goed, dan mag ik Blaine goedkeuren, hihi ^^]

[ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:13 ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

[net aan carrotcurls gevraagd of wij de dag zelf ook mogen besturen en eht mag. dus we kunnen, bv een les uit laten vallen]

Rachel
    Ik knik, ik sms mijn vaders even dat ze op 5 man extra moeten rkeen" grinnik ik en stop een dropje in mijn mond. Snel sms ik ze en krijg ik terug dat het goed is. "stuur jij je ouders een sms dat ze bij ons eten krigjen":

Blaine Anderson:

Hij hangt op en laat zichzelf in mijn armen vallen en ik hou hem stevig tegen me aan. 'Dat gaat nog wat worden.' zucht Kurt zachtjes. 'We kunnen voor hun alleen steunen, voor de rest moeten we wachten hoe de ouders reageren' zeg ik seriues. Ik was toch een beetje zenuwachtig voor Kurt vader, dalijk mag hij me niet.

(Is goed! Dus voor Klaine: Fudge doet Kurt's vader en MissStoran doet Carole.
    Voor Finchel: Doe ik beide ouders van Rachel en Fudge doet Kurt's vader en MissStoran doet Carole.
    Want zo is het dan mooi verdeeld. XD)

[huh maar wacht huh is dat handig dat als rach het verteld een ouder gaat spelen nee toch??]

(Ik moet eten! Kom zo terug! ^^ Nee, ik speel rachels ouders! Jij doet alleen carole de moeder van finn)

[ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:24 ]