• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd!

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    Ik grinnik " nee, ik weet het nog niet maarik wil een mooie naam dat is wat ik wel weet, wil jij het geslachtweten als dat kan?" dit waren dingen die we ook moesten beslissen.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

( trolol ben al tween en een half uur online)

Finn

Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet, wil jij dat?' vraag ik aan haar.

Kurt

Ik ontspan volledig als hij me streelt. Ergens begin ik zelfs slaperig te worden, het is toch best zwaar om het twee keer te doen, zo blijkt. 'Duurde dit moment maar voor altijd.' zucht ik zachtjes, terwijl ik nog steeds mijn ogen gesloten houd.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    " ik weet het ook nog niet. Maar we hebben genoeg tijd om darrover te denken, ik vind Dan wel een leuke naa," mompel ik zacht en bij op mijn lip

Finn

'We hebben inderdaad tijd zat om hier over na te denken. Laten we eerst maar eens gaan bedenken hoe we dit aan onze ouders gaan brengen.' verzucht ik. Dat is iets waar ik me echt zorgen over maak.

Blaine Anderson:

'Duurde dit moment maar voor altijd.' zucht Kurt zachtjes. Ik glimlach en voel me zo gelukkig. 'Er zullen zulke momenten blijven komen, Kurt' zeg ik zachtjes en ga nu voorzichtig liggen, waarbij hij helemaal op me ligt. Ik voelde me moe worden en gaapde lichtjes en druk hem steviger tegen me aan.

Rachel
    " ik denk gewoon er niet omheen draaien dan maak je het juist moeilijker en trouwens wanneer vertellen we het aan de rest van Glee?" ik dacht aan Mercedes, diee zou niet blij zijn als Kurt of ie,and amders het eerder wist dan zij

Kurt

Ik krijg een kleine glimlach op mijn gezicht en kijk even door mijn wimpers heen naar hem. Ik lig nog steeds op hem en ik ga met mijn gezicht enkele centimeters van hem verwijderd liggen, zodat onze neuzen elkaar net niet raken en voel mijn ogen weer zwaar worden en sluit ze weer. Al snel val ik in een lichte slaap.

Finn
    'Ik weet het niet.' zeg ik nogmaals. Ik voel dat ik weer emotioneel word en wend mijn blik van haar af. 'Zie je nou hoe nutteloos ik ben als vader? Ik weet voor de alle kleinste dingen niet eens wat ik wil.'

[Ben even afwezig.]

Rachel
    Ik zucht even en druk twgen hem aan"" lieverd dit zijn dingen waar je niet 1 2 3 antwoorden over hebt, je moet hier over nadenken" ik wrijf met mijn arm over zijn. Ik krimp even in elkaar door een kramp in mijn buik. Tot mijn o
    Luchting word ik niet misselijk

Blaine Anderson:

Mijn ademhaling begint regelmatig te worden en ik voel dat Kurt in slaap valt. Ik kijk nog even slaperig naar de slapende Kurt en streel over zijn wang. Met een glimlach op mijn lippen val ik ook in slaap van de moeheid.

(Is goed!)

( komt Klaine nog wel naar school terug of. Iet meer vandaag)

( ik mah nog een kwartiertje en dan ga ik leren en online komen dus dan miss. Je me 5 tot 15 mimuten)

Finn

Ik zucht en laat mijn hoofd op haar schouder rusten. 'We kunnen het net zo goed zeggen, de meesten weten het nu toch al.' mompel ik.

Kurt

Knipperend met mijn ogen word ik weer wakker. Gelukkig was het allemaal geen droom, maar is het allemaal echt gebeurt. Ik kijk even naar Blaine en ik zie dat hij ook in slaap gevallen is. Er ontstaat een glimlach rond mijn lippen om hen zo te zien en ik streel hem even over zijn wang. 'Je betekent de wereld voor me.' fluister ik zachtjes tegen hem. Ook al hoort hij dat niet, het voelt goed om het tegen hen te zeggen.

[Ik zit nu in de auto dus, ik reageer sloom, maar internet kan ook weer uitvallen. En ik denk wel dat Klaine wel weer een keer naar school gaat, als darkwings dat ook goed vindt tenminste. ^^]

Rachel
    Ik knik " zullen we na soaans het bij Glee veryellen?"ik zucht even..

( ben jij straks pnline chey?)

Finn

'Oké,' zeg ik terwijl ik haar aankijk en probeer te glimlachen naar haar. 'Hoe gaan we het vertellen?' vraag ik aan haar. Ik merk dat ik me om alles druk aan het maken ben. Zelfs over hoe we dit het beste aan onze vrienden moeten vertellen

[Als mijn mobiele internet het toelaat wel..]