• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik glimlach "iok ben ook blij, vooral omdat jij ook van hem houdt. Zou je het fijn vinden als Kurt en Blaine erbij zijn om te steunen als we het jou ouders vertellen, of alleen Kurt?" ik kijk hem vragend aan. ik zou degene zijn die het verteld maar ik wou dat het voor hem goed kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij grinnikt even en pakt mijn gezicht vast tussen zijn vingers. 'Ik wil ook niet terug, maar wat als ze onze ouders bellen?' vraagt Kurt lachend. Ik trek nog een pruillip en laat mijn lippen zacht tegen zijn lippen strelen. 'Ze kunnen mijn ouders niet bellen, mijn vader is op zakenreis en mijn broer woont ergens anders, dus ik ben alleen. Alleen jij niet' zeg ik denkend en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Maakt me niet zoveel uit, van mij mogen ze erbij zijn. Ik zou er geen problemen mee hebben.' zeg ik. Ik kijk weer even naar haar buik en glimlach. 'Over een paar maanden is het al te zien.' zeg ik.

    Kurt

    'Mijn vader is ook de stad uit, samen met Carole.' vertel ik terwijl zijn lippen nog steeds tegen de mijne strelen. 'Maar ze hebben helaas ook een mobiele telefoon..' Ik laat even een stilte vallen en haal dan mijn schouders op. 'Nouja, jammer dan.' zeg ik zachtjes. Ik leefde normaal gesproken altijd precies volgens de regels, dus wat maakt het uit dat ik een keer mijn eigen gang wil gaan?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach, "zal ik anders even bellen" ik dacht na, over twee maanden zou mijn buik zichtbaar dikker gaan worden. Ik glimlachte bij de gedachte om hem te voelen in mijn buik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Dat kan.' zeg ik nonchalant waarna ik het lokaal even doorkijk. 'Waar zijn ze eigenlijk? Vanochtend waren ze ook al te laat.' merk ik op. Ja, ik ben vandaag best wel alert.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Mijn vader is ook de stad uit, samen met Carole.' vertelt Kurt. 'Maar ze hebben helaas ook een mobiele telefoon..' Hij laat even een stilte vallen en haalt dan zijn schouders op. 'Nouja, jammer dan.' zegt Kurt zachtjes. 'Kurt, nee. Nu ben ik een slechte invloed op je. We moeten wel naar school' zeg ik terleurgesteld en ga recht op zitten en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik haal mijn mobiel er bij en draai Kurts nummer. "welke dag wil je, vanavond morgen volgende week?" ik kijk hem veragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Je hebt zeker een slecht invloed op me.' glimlach ik speels waarna ik ook rechtop ga zitten. 'Maar dat is oké, ik werd er best moe van om volgens de regels te leven. Misschien is het iets goeds, want de afgelopen twee dagen heb ik meer meegemaakt dan in een heel jaar.' grinnik ik waarna ik een kusje geef op zijn wang. Op dat moment begint mijn mobiel te rinkelen en zucht ik. 'Volgens mij worden we al gemist.' zeg ik lachend waarnaar ik opneem. 'Hi, met Kurt Hummel.'

    Finn

    'Het maakt niet zoveel uit, eigenlijk. We moeten het toch een keer zeggen, en het maakt niet zoveel uit of dat vandaag of morgen is.' zeg ik tegen Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dan nodigen we hun wel even uit bij mij zodat we het maar 1 keer hoeven te zeggen" zeg ik snel en kurt neem op. "kurt met rachel ik heb een vraagje aan jou en blaine" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga me ff laten overh oren zo nu nog niet maar dan weten jullie dat als ik ff niet reageer.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Je hebt zeker een slecht invloed op me.' glimlach Kurt speels waarna hij ook rechtop gaat zitten. Ik trek een pruillipje en kijk hem aan. 'Maar dat is oké, ik werd er best moe van om volgens de regels te leven. Misschien is het iets goeds, want de afgelopen twee dagen heb ik meer meegemaakt dan in een heel jaar.' grinnikt hij waarna hij een kusje geef op mijn wang en ik lach. Op dat moment begint zijn mobiel te rinkelen. 'Volgens mij worden we al gemist.' zegt Kurt lachend waarnaar hij opneemt. 'Hi, met Kurt Hummel.' zegt hij en ik kijk naar hem en geef een een kus op zijn wang.


    One Who Travels A Higher Path.

    [la ma geen zin in overhornig[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik lach even om Blaine en antwoord dan. 'Is er iets mis, Rachel?' vraag ik meteen weer een beetje bezorgd terwijl ik Blaines hand vasthoud.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "nee kurt er is niets aan de hand" ik zucht even. "we wouden vanavond Burt en Carole bij mij uitnodigen zodat we het kunnen vertellen en we zouden het fijn vinden als jij en misschien Blaine erbij kunnen zijn." ik wacht even. "ik heb het bij Glee ook verteld" ik glimlach bemoedigend naar Finn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Momentje, ik vraag het even aan Blaine.' zeg ik tegen Rachel waarna ik Blaine aankijk. 'Rachel vraagt of we vanavond bij haar thuis komen eten met mijn ouders en die van haar, zodat ze het kunnen vertellen. En ze zou het fijn vinden als wij er ook bij zijn.' zeg ik zachtjes tegen hem.

    Finn

    ik glimlach terug naar haar en houd Rachel nog altijd stevig tegen me aan.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 18:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.