• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    " ik weet het zo niet, ik zou er nog niet zoveel last van moeten hebben" ik zuchtte ik kon er niks aan doen.
    " wil je dat ik erbij ben om je te steunen aks je het je ouders verteld?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Daar had ik nog niet eens aangedacht. Hoe ga ik dit brengen aan mijn moeder en aan Burt? Ik slik even en ik kijk Rachel daarna weer aan. 'Misschien.. Kunnen we het voorlopig beter even stil houden..' zeg ik aarzelend. Ik weet dat we dit niet lang kunnen verbergen, maar ik zou niet weten hoe ik dit aan ze moet vertellen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk naar finn, " je kunt het beter zzo snel mogelijk zeggen, ik bedoel hoe zou jij dat vinden als Kuet vader zounworden en niks zou zeggen" i, dacht zelf na, ik xou het vamavond vertellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik grinnik even bij die gedachten, maar word daarna weer serieus. 'Ik wil gewoon wachten op het juiste moment. Onze ouders komen vanavond net thuis van een vakantie. Het is nou niet echt een leuk ''welkom-thuis'' cadeau.' zeg ik terwijl ik mijn ogen even neersla.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even" ik wist niet dat ze op vakantie waren nee dan kunje beter 1 of 2 dagen wachten, zou je het erg vinden als8ik het aan mijn vaders al vertel maar dan zeg ik er gekijk bij dat jou ouders het nog te horen krijgrn". Zeg ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik vind het geen probleem, als jij het wilt.' zeg ik. Natuurlijk mag ze het aan haar vaders vertellen, dat is haar eigen keuze. 'En trouwens,' zeg ik terwijl ik Rachel even glimlachend aankijk. 'Ik denk dat ik er vanavond helemaal geen kans voor krijg om het te vertellen. Omdat Kurt ze waarschijnlijk uitgebreid over Blaine gaat vertellen.' grinnik ik waarna ik haar hand pak en met mijn duim over de rug van haar hand wrijf.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " kindje toch, aks het te erg word mag je bij. Mij in bd kruipen hoor". Ik geef hem een kus.
    " eerlijk gezegd ben ik ook best bang" gwef ik toe

    ( na deze nog 1


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Mooi, daar houd ik je aan.' glimlach ik waarna ik haar nog een keertje kus. 'En, ik begrijp het. Ik vind het doodeng.. Maar, we zijn niet alleen in dit. We hebben onze ouders en onze vrienden.' zeg ik terwijl ik me zelf ook al een stuk beter ga voelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik " en Kurt en Blaine hebbezich aangeboden om kleding te kopen" ik por hem in dw zij.
    Ik zie me al hwlemaal lopen met hun.

    ( doeige


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik schiet in de lach als ik dat al voor me zie. 'Zolang ze het maar niet te erg maken, ik wil geen tuinbroeken, strikjes, sjaaltjes of andere dingen zien.' zeg ik lachend.

    [Welterusten! Ik ga denk ik ook maar eens een poging tot slapen doen. ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach " tuinbroekjes en strikjes zoiezo al niet" ik ga met een vinger over zijn borstkarst en trek wat figuren.
    " owja Finn ons kindje gaat geen Drizzle heten" zeg ik lachend en denkend aan Quinn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Waarom niet?' vraag ik met een nep-pruillipje. 'Ik vind het nog steeds een hele toffw naam.' mompel ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik " het is een leuke aparye naam maar je moet er rekening mee houden dat hij of zij de hele leven moet aanhoren en erover gepest kan worden." ik kijk naar zijn teleurgestelde gezicht.
    " als we samen wonen en een huisdier nemen gaat die zo heten."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Cool, ik wilde altijd al een hond.' grinnik ik. 'Hoe wil jij het dan noemen?' vraag ik haar. 'Toch geen Barbra, hè?' vraag ik. Rachel is helemaal fan van Barbra Streisand, dus.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij laat zijn hoofd op mijn schouder liggen en ik wrijf zachtjes en teder door zijn haren en geef af en toe kusjes op zijn voorhoofd en hoofd. Dit moment is gewoon geweldig, gewoon geen zorgen, alleen maar hem en ik samen onder een warme deken en genieten van dit moment. Met mijn andere hand streel ik zijn onderrug en billen.

    (Ik ben er weer! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.