• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [veranderd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en het was dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zal wel wat schrijven dan aangezien alles nu weer rustig is en ik al wat gekalmeerd ben
    ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [een vraagje, mag Jesy deze les ook auditie doen, want dat heeft ze nog steeds niet officieel gedaan]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Quinn

    Toen Mister Schue binnenwandelde, keek ik op en zuchtte ik.
    Daar ging mijn kans om om mijn vraag aan Sebastian te stellen.
    Ik sloeg mijn benen over elkaar en keek Sebastian aan.
    "Laat maar," Glimlachte ik naar Sebastian en net op dat moment kwamen er nog mensen binnen. "Ik stel mijn vraag wel een andere keer als er niemand bij is."
    "meneer ik wil graag wat zeggen dadelijk voor de klas" Hoorde ik Rachel zeggen en zette me automatisch wat rechter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel [zorry ben zelf ook niet echt meer in humeur ]
    Uiteindelijk stapte ik toch maar naar voren en glimlachte even nerveus naar Finn.
    "ehm ik wou wat zeggen, ik vond dat jullie het van mij moesten horen en niet via via" ik slik even en keek naar de grond. "Ik ehm ik ben zwanger" ik zuchte toen het eruit was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik vind het goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oké]
    Jesy Brown
    Ik kom aan bij Glee en ik ben te laat, dat weet ik. Ik hoor Rachel nog net zeggen 'ik ehm ik ben zwanger,' Ik glip naar binnen en ga op één van de lege stoelen zitten. Ik ben erg benieuwd naar de reacties van de rest.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Ik wacht gespannen af. Ik vooral bang voor Mercedes reactie omdat het gewoon mijn vriendin is die ik niet kwijt wil. Ik zie Jesy snel binnen komen en gaan ziteen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik voelde hoe mijn maag zich omkeerde en dat ik wit wegtrok.
    Als verdoofd staarde ik Rachel en Finn aan en stond langzaam op.
    Het blij gevoel dat Sebastian me daarnet nog had gegeven, was als sneeuw voor de zon verdwenen en een verscheurd gevoel was al dat er nog overbleef.
    "Ik ben blij voor je, voor jullie alletwee," Zei ik bitter maar meende er geen van.
    Het liefst van al, had ik op Rachel ingebeukt omdat ze me weer aan Beth liet denken maar ik hield me in aangezien ik een vermoeden had dat ze er, net zoals ik, niets aan kon doen dat ze zwanger was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mercedes

    Mijn mond hing half open, maar ik herstelde me al snel.
    "Sinds wanneer weet je dat al, Berry?" Vroeg ik opgewekt, me totaal van geen slechts bewust. "Is het een meisje of een jongen? Hebben jullie al namen? Mag hij of zij me Tante Cedes noemen? Voor wanneer is het uitgerekend?"
    Ik ratelde aan één stuk door omdat ik echt blij voor ze was, ondanks het een tienerzwangerschap was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik zie hoe Quinn wit wegtrekt en langzaam opstaat. Ik dacht aan Beth, nee bij ons zou het anders gaan. "ik ben blij voor je, voor jullie alletwee"zegt ze niet menend. Ze kijkt naar me en ik staar naar de grond. Nou dat was al de eerste reactie. Ik werd bangig voor de andere reacties, wat als ze me uit glee gooidef?

    Mercedes begint gelijk vragen op me af te sturen en ik kijk haar aan. " ik had gisteren het vermoeden maar het is vanochtend vastgesteld, ik ben nog geen maand zwanger dus ik weet het niet, ja hij of zij mag je zo noemen" ik glimlach ligtjes naar haar, nou iemand was er blij mee

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:29 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, mijn mobiel flipte net dus ik kon niks meer schrijven. Ik probeer nu even een stukje te schrijven, want hij doet weer redelijk normaal ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt

    'Blaine, jij verdient ook iemand die van je houdt.' zeg ik weer helemaal ontroerd door Blaines woorden. Hij weet me iedere keer weer op nieuw te raken. 'Omdat je je hart op de juiste plaats hebt.' zeg ik gemeend. Mijn ene hand ligt nog steeds op de plaats van zijn hart. 'Ik zal voor altijd van je blijven houden, Blaine.' dat laatste fluisterde ik glimlachend.

    Finn

    Ik pak Rachels hand en kijk even door het Glee lokaal heen.
    'Ik ben zo trots op je.' fluister ik naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.