• Hoi iedereen!

    Zoals jullie - héél misschien - al wel weten, bak ik heel vaak cupcakes omdat ik dat superleuk vind om te doen. Nou heb ik alleen één probleempje... Ik weet niet welke soort ik dit weekend moet gaan bakken!
    Ik kan praktisch alles wat bakken betreft en ik deins niet terug voor uitdagingen, al moet ik wel de spullen in huis hebben. Aan de cookie-monster cupcakes zat ik zelf ook al wel te denken, maar ik heb (NOG) geen blauwe Jimmy's (hagelslag met kleur) in huis.
    Als het eindresultaat er eenmaal is zal ik foto's plaatsen. Hieronder CATEGORIËN waarop je kunt stemmen. Graag één stem per persoon:

    Vanille (bijvoorbeeld me bijzondere topping)

    - Fruit: 1

    - Koffie

    - Chocolade: 3

    - Koekjes en snoepjes: 2

    - Fruit en chocolade: 2

    - Koffie en Chocolade

    - "BAKE ALL OF THEM": 7


    Als jullie leuke dingen zien, meld het dan eventjes. Ik weet NIET of de kookwinkel hier Jimmy's verkoopt, dus graag rekening daarmee houden ;)

    x Leela.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:44 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh: later volgt een tweede stemronde over welke soort, als ik eenmaal uit de categorie ben gekomen ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fruit, chocolade of fruit en chocolade :Y)
    En als ik er één moest kiezen... Fruit en chocolade.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:49 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Choco:Y)

    Koekjes en snoepjes :3


    26 - 02 - '16

    @ Andante, LovelyLonely en Momentum, ik heb de post al aangepast. Jullie stemmen staan erbij!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chocolade


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Fruit!


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik heb een hele simpele oplossing om dit probleem op te lossen.
    Bak ze gewoon allemaal :3


    26 - 02 - '16


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:



    Ik kan opzich wel in ieder bakje een andere smaak doen? Dan maak ik een basisrecept voor vanillecakejes, en doe ik daar vruchten bij? 't is wel lang werk... Maar daar is het weekend voor :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ten schreef:



    _O_


    26 - 02 - '16

    Of maak deze :3


    26 - 02 - '16

    Ten schreef:



    _O_(hoera)(yeah)(lol)(A)


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Fruit en chocolade en als je ze af hebt geef je maar een seintje want dan kom ik even langs. :Y)

    cupcakes met M&M's? die maakt m'n moeder altijd, en die zijn heeeeel lekker!
    als het niet echt een uitdaging is, kan je er nog iets over heen gooien, zoals hagelslag of glazuur....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.