• Naar aanleiding van een post op facebook waarin werd vertelt dat Amerikanen iedereen van 1.75 m of langer eigenlijk best wel lang vinden. Terwijl in Nederland is dit volgens mij best standaard qua lengte.

    Aangezien het twee jaar geleden is dat er een topic was om te kijken hoe lang een gemiddelde quizletter is, leek het mij wel leuk om te kijken of dit inmiddels veranderd is. Vorige keer was de groep (die op de poll had gestemd) tussen de 1.60 en 1.70 het grootst. Om het eerlijk te houden en goed te kunnen vergelijken, hou ik dezelfde groepen aan als vorige keer.

    Dus hoe lang ben jij?

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 19:24 ]

    Hoe lang ben jij?

    1.1% (1 stem)
     
    1,50 of kleiner

    14.3% (13 stemmen)
     
    Tussen de 1,50 - 1,60

    44.0% (40 stemmen)
     
    Tussen de 1,60 - 1,70

    26.4% (24 stemmen)
     
    Tussen de 1,70 - 1,80

    13.2% (12 stemmen)
     
    Tussen de 1,80 - 1,90

    1.1% (1 stem)
     
    1,90 of groter


    Physics is awesome

    Ik ben zo rond de 1.69/1.70 meter, dus zo ongeveer gemiddeld (halleluja, voor het eerst in mijn leven, victory!). Ik bevind me op het moment in de V.S. en het is waar dat ze mij al lang vinden, terwijl ik ze vertel dat ik amper van gemiddelde lengte ben voor Nederlandse begrippen. c: Het is wel een leuk compliment, om eerlijk te zijn.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben 1.64. ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 19:31 ]


    She's imperfect but she tries

    1.85 hiero.


    The truth is out there.

    Ik ben 1.53. Hier zo bizar klein dat ik er zelfs groeihormoon voor heb gekregen, en in Engeland viel ik niet eens op met mijn lengte.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn precieze lengte is 1.67 en een half -.-
    Dus op mijn ID hebben ze er maar 1.68 van gemaakt haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    De laatste keer dat ik mij heb gemeten was ik 169,5 centimeter, maar gezien dat al meer dan een halfjaar geleden is en ik nog steeds groei wel niet meer superveel maar still, denk ik dat ik nu een 170 of 171 cm groot ben ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    1,78m. Even lang als Johnny Depp als ik internet moet geloven. (krul)

    1.65m lang hier. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Plunkett schreef:
    Ik ben zo rond de 1.69/1.70 meter, dus zo ongeveer gemiddeld (halleluja, voor het eerst in mijn leven, victory!). Ik bevind me op het moment in de V.S. en het is waar dat ze mij al lang vinden, terwijl ik ze vertel dat ik amper van gemiddelde lengte ben voor Nederlandse begrippen. c: Het is wel een leuk compliment, om eerlijk te zijn.


    Het is ook een leuk compliment dat je lang bent! Wel grappig dat ze allemaal zo lang vinden vanwege hun lengte, zeg maar.

    Op de middelbare school kon ik de eerste twee klassen gewoon over de jongens heen kijken, met uitzondering van drie. Dat was zo fijn en toen gingen ze ineens allemaal groeien.


    Physics is awesome

    1m63 (: Niet dat dat bizar klein is, alleen letterlijk iedereen in mijn omgeving is groter dus ik voel me vaak wel zo :’)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    De vraag is meer hoe veel lijk ik op een hobbit? Aardig in de buurt: 1.57


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    1.71m :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    1 m 83 :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Fielding schreef:
    1.71m :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het tussen de 1.70 en 1.75 zit c:


    There are poems inside of you that paper can't handle