• Ik heb dus vandaag een workshop gehad van een van de vrouwen die bij Loesje werkt. Het was echt super leuk. Ik heb dus iets van 12 Loesjes geschreven. Ik heb ze hier nu niet, aangezien ze naar het hoofdkantoor gestuurd worden om ze te beoordelen en misschien worden ze dan gepubliceerd. Over 3 week krijg ik dan de Loesjes toegestuurd die het leukste zijn (vanuit de hele groep) en dan kan ik ze ook printen en wat dan ook. Echt super leuk.

    Maar nu hadden ze daar als workshop wel een hele grappige 'warming-up'. Nu wilde ik die even met jullie delen. Als jullie het doen, kun je het resultaat hier neer zetten ^^. (Even per vraag invullen, en niet kijken naar de volgende, dat maakt het dus minder leuk)

    1. Schrijf op wat je het eerst dacht toen je wakker werd.




    2. Wat voor kleur vind je bij deze zin passen?




    3. Welk kledingstuk heb je in die kleur? (als je die niet hebt doe je gewoon een kleur die er zo dicht mogelijk bij zit)




    4. Op welke plek zou je nu met dat kledingstuk willen zijn?




    5. Schrijf een bekende Nederlander/internationale burger op.





    6. Schrijf 1 voorwerp dat je ergens om je heen ziet op.




    7. Schrijf een liefdesbrief vanuit het perspectief van het voorwerp naar de bekende Nederlander. Jullie willen een afspraakje op de genoemde plek. Je mag de andere woorden die je opgeschreven hebt gebruiken voor inspiratie. Je mag het zo belachelijk mogelijk maken, als je je maar inleeft in het voorwerp. (En het hoeft niet lang te zijn ^^)

    Have fuun:Y)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:16 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Die 'warming-up' lijkt me leuk. (: Het enige probleem is dat ik me niet meer kan herinneren wat ik vanochtend dacht toen ik wakker werd maar ik zou hem ook morgen kunnen doen bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:38 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Haha, dat is echt geniaal (:
    erg handig ook


    I solemny swear I'm up to no good.

    Het gene waar ik vanochtend aan dacht was: "Waarom gaat mijn wekker af?" Lijkt me nu niet zo'n geniale zin. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb een Loesje agenda. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow wat gaaf :D
    Loesje heeft inderdaad hele gave uitspraken :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Square schreef:
    Ik heb een Loesje agenda. :'D

    Haha, ik ook :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.