• Om gelijk met de deur in huis te vallen, mensen op internet vinden me gelijk een kleuter of helemaal schattig omdat ik toevallig 11 ben.
    En ik ben dan meteen van "Dafuq, mensen?"

    Er zijn dan ook weer mensen die me rond de 16 schatten op internet omdat ik zo "volwassen" klink.

    Ik ben 1.68m en ik ben flink gebouwd [niet overdreven breed, maar over het algemeen]. Ik kijk horror-anime als Elfen Lied en Higurashi. Ik lees boeken van 300+ bladzijden. And people think i'm cute.
    Ergens vind ik het wel leuk maar ik vind het ook wel irritant.

    Anybody else?

    Next one.
    Eergisteren was ik dus op een middelbare school met mijn klas (ik zit nog in groep acht maar ga na de vakantie naar die school waar wij waren) en een meisje begon ons schattig (nou, dat valt nu dan mee) maar ook zielig te noemen. Like, no. Dat gewoon niet. Niet zielig, dat slaat nergens op.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:21 ]

    ik ben twaalf, maar ik zit in klas twee... ik groei heel erg mee met de mensen waar ik me omga, en ik zie er niet anders uit & gedraag me niet anders dan iemand van 13/14 volgens veel mensen. & tóch vinden veel mensen me schattig, fuck yeah people.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 12:17 ]

    Beter dat, dan een gedrocht worden genoemd *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik word ook schattig genoemd, maar niet omdat ik jong ben of zo. :')


    26 - 02 - '16

    Zerefu schreef:
    Ik vind m'n opa ook schattig en hij is 76. Boeiuuh :].


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    hahaha ik reageer op alles zo;

    'ahw je bent schattig'
    'dankje jij ook;

    'wow jij bent lang'
    'dankje jij ook

    'waa jij bent dun'
    'dankje jij ook'

    'haha jij bent nerd'
    'dankje jij ook'

    grappige is dat ik op soms op één dag dik/dun, mooi/lelijk, schattig/stoer, sterk/fijntjes wordt genoemd hahaha

    people think I'm cute (no_chears)


    Don't be like the rest of them, darling

    geniet dr van, van je cuteness kun je nog gebruik maken als het moet (6)
    *spreekt uit ervaring*


    Life is hard, just break it with your head <3

    Niemand vind mij shattig gelukkig.
    door mijn lengte (1,83m) schatten een paar jongen mij 20 ipv. 15xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mensen schatten mij vaak ouder in, dat is ook niet leuk, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik word nooit schattig genoemd lol.


    Tell me about it, stud.

    Eeyore schreef:
    Beter dat, dan een gedrocht worden genoemd *O*



    Dat denk ik dus ook, dus wat is het probleem? :')
    Zucht.. First world problems..

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:16 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oh no, people think you're cute, how horrible.
    (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Don't worry sweetheart, ik ben 14 en ik lijk zogenaamd 11.
    Alleen maar meer voordeel als je ouder wordt & mensen vinden alles wat ik doe schattig waardoor ik dat in m'n voordeel kan gebruiken op school.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hahaha, ik ben aan de kleine kant, 1,64 en ben en beetje mollig; in vergelijking met mensen waar ik mee omga ben ik heel klein en daarom vinden mensen me vaak schattig. Maar daarnaast word ik ook vaak 4 jaar ouder geschat dan ik ben (cat)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik ben 15 en mij vinden ze nog Cute (cat). Ik word namelijk jonger geschat vanwege mijn lengte -1.62-. Op ten duur maak lengte gewoon niet meer uit .En ik zie er gewoon jong uit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor