• Om gelijk met de deur in huis te vallen, mensen op internet vinden me gelijk een kleuter of helemaal schattig omdat ik toevallig 11 ben.
    En ik ben dan meteen van "Dafuq, mensen?"

    Er zijn dan ook weer mensen die me rond de 16 schatten op internet omdat ik zo "volwassen" klink.

    Ik ben 1.68m en ik ben flink gebouwd [niet overdreven breed, maar over het algemeen]. Ik kijk horror-anime als Elfen Lied en Higurashi. Ik lees boeken van 300+ bladzijden. And people think i'm cute.
    Ergens vind ik het wel leuk maar ik vind het ook wel irritant.

    Anybody else?

    Next one.
    Eergisteren was ik dus op een middelbare school met mijn klas (ik zit nog in groep acht maar ga na de vakantie naar die school waar wij waren) en een meisje begon ons schattig (nou, dat valt nu dan mee) maar ook zielig te noemen. Like, no. Dat gewoon niet. Niet zielig, dat slaat nergens op.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:21 ]

    Mijn vriend vind me ook schattig, en m'n beste vriendin ook omdat ik soms 'schattige gezichten trek' vindt zij. Maar schattig is toch eigenlijk niet slecht? :'D Al snap ik wel dat jij het niet zo leuk vindt als ze je schattig noemen omdat je 11 bent.


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Scene schreef:
    Mijn vriend vind me ook schattig, en m'n beste vriendin ook omdat ik soms 'schattige gezichten trek' vindt zij. Maar schattig is toch eigenlijk niet slecht? :'D Al snap ik wel dat jij het niet zo leuk vindt als ze je schattig noemen omdat je 11 bent.

    Idd, ik vind het niet zo erg, maar alleen omdat ik 11 ben vind ik zo'n onzin.
    Toen ik proeflesjes volgde met nog wat kinderen die misschien naar de middelbare school zouden gaan waar wij waren begon een jongen die al in de eerste of tweede zat, schat ik, naar ons te wijzen en die begon keihard te lachen.
    Dafuq.