• Om gelijk met de deur in huis te vallen, mensen op internet vinden me gelijk een kleuter of helemaal schattig omdat ik toevallig 11 ben.
    En ik ben dan meteen van "Dafuq, mensen?"

    Er zijn dan ook weer mensen die me rond de 16 schatten op internet omdat ik zo "volwassen" klink.

    Ik ben 1.68m en ik ben flink gebouwd [niet overdreven breed, maar over het algemeen]. Ik kijk horror-anime als Elfen Lied en Higurashi. Ik lees boeken van 300+ bladzijden. And people think i'm cute.
    Ergens vind ik het wel leuk maar ik vind het ook wel irritant.

    Anybody else?

    Next one.
    Eergisteren was ik dus op een middelbare school met mijn klas (ik zit nog in groep acht maar ga na de vakantie naar die school waar wij waren) en een meisje begon ons schattig (nou, dat valt nu dan mee) maar ook zielig te noemen. Like, no. Dat gewoon niet. Niet zielig, dat slaat nergens op.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:21 ]

    Ik vind m'n opa ook schattig en hij is 76. Boeiuuh :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Moet je je niets van aantrekken. Dat is echt de enige manier.
    Ik heb het probleem dat mensen me weleens schattig vinden omdat ik klein ben, ik ben ongeveer 1.57, vandaar. Maar het is echt het beste om dat gewoon te negeren, want eigenlijk, als je erover nadenkt, gaat het helemaal nergens over. I mean, laat ze je lekker schattig vinden, dat is toch hun probleem? ;3 Echte leuke mensen accepteren je en vinden je aardig om hoe je bent, niet om je leeftijd.

    Btw, kijk jij Elfen Lied? O.o Ik val echt flauw als ik die anime ga kijken volgens mij (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OH ME. Mensen op Q vinden mij schattig.(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mensen denken vaak ook dat ik schattig ben -al ben ik 15- maar hun gedachte verandert al snel als ze me echt leren kennen (duivel).


    The odds are néver in our favor.

    Clint schreef:
    OH ME. Mensen op Q vinden mij schattig.(cat)


    Ben je ook lieverd. :p


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Zerefu schreef:
    Ik vind m'n opa ook schattig en hij is 76. Boeiuuh :].


    Oude mensen ZIJN schattig. Dat is gewoon een feit :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Clint schreef:
    OH ME. Mensen op Q vinden mij schattig.(cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mij vinden mensen vaak ook schattig omdat ik 1.53 ben :l


    Take risks and conquer your fears.

    Scene schreef:
    (...)

    Ben je ook lieverd. :p

    Myrthe, shut up.:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dus? Mensen vinden mij blijkbaar ook schattig. Ik werd vergeleken met dit door een jongen:



    Lol. Alleen niet dat ik er dan uitzie als 'n hamster zei 'ie en minus de bolheid, maar met de schattigheid dus x) En toen dacht ik echt 'wtf'. Wat een compliment x)

    Idyllic schreef:
    Dus? Mensen vinden mij blijkbaar ook schattig. Ik werd vergeleken met dit door een jongen:



    Lol. Alleen niet dat ik er dan uitzie als 'n hamster zei 'ie en minus de bolheid, maar met de schattigheid dus x) En toen dacht ik echt 'wtf'. Wat een compliment x)


    -smelt-


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    owww ik ben er achtergekoemen dat dat ligt aan hoe ik me kleed. want normaal word ik redelijk intimiderent gevonden door mijn lengte 1.82
    Maar altijd als ik jurkjes aanheb [tijdens het uitgaan ofzo] vind iedereen me schatig en een poppetje als ik lach.
    en ik ben 17... -_-'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Idyllic schreef:
    Dus? Mensen vinden mij blijkbaar ook schattig. Ik werd vergeleken met dit door een jongen:



    Lol. Alleen niet dat ik er dan uitzie als 'n hamster zei 'ie en minus de bolheid, maar met de schattigheid dus x) En toen dacht ik echt 'wtf'. Wat een compliment x)


    Wat een schattige hamster :X Maar mensen vinden mij soms intimiderend over komen omdat ik nogal groot ben en een beetje mollig. (typing)


    Physics is awesome

    Ik word schattig gevonden door mij twee beste vriendinnen en die zijn dan ook de enige :Y) Ik ben 1.68 ofso en een beetje dikker dus ze vinden mijn benen schattig like dafuq (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik ben zestien en mensen gaan me schattig noemen dusja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.