• Om gelijk met de deur in huis te vallen, mensen op internet vinden me gelijk een kleuter of helemaal schattig omdat ik toevallig 11 ben.
    En ik ben dan meteen van "Dafuq, mensen?"

Er zijn dan ook weer mensen die me rond de 16 schatten op internet omdat ik zo "volwassen" klink.

Ik ben 1.68m en ik ben flink gebouwd [niet overdreven breed, maar over het algemeen]. Ik kijk horror-anime als Elfen Lied en Higurashi. Ik lees boeken van 300+ bladzijden. And people think i'm cute.
    Ergens vind ik het wel leuk maar ik vind het ook wel irritant.

Anybody else?

Next one.
    Eergisteren was ik dus op een middelbare school met mijn klas (ik zit nog in groep acht maar ga na de vakantie naar die school waar wij waren) en een meisje begon ons schattig (nou, dat valt nu dan mee) maar ook zielig te noemen. Like, no. Dat gewoon niet. Niet zielig, dat slaat nergens op.

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:21 ]

Ik had ook echt niet verwacht dat jij elf was, je komt serieus ouder over x]. Tja, je kan moeilijk wat aan je leeftijd doen. Zie schattig als een compliment :3.

i put the fun in funeral

Haha, saaaame!
    Probeer het als een compliment te zien c:

Me so good.

Pericles schreef:
    Mij vinden mensen vaak ook schattig omdat ik 1.53 ben :l

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Ik ben 14, zie eruit als 15 en als mensen zeggen dat ik schattig ben kijk ik als een nukkige kleuter, waardoor ze me nog schattiger vinden -.-
    Vraag me af of ze ooit daarmee gaan stoppen =)

If a writer falls in love with you, you can never die

Ik heb dus hetzelfde probleem.
    Ik ben nogal klein, en daardoor loopt een meisje in mijn klas iedere dag opnieuw te zeggen: "NAWWW. JIJ BENT SCHATTIG."

Yulivee schreef:
    ik ben zestien en mensen gaan me schattig noemen dusja.

Meestal word ik 2 jaar jonger geschat.
    Ah, ja, niet veel van aantrekken. Als jij 16 bent, zijn zij al volwassen. Lach daar maar mee.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Trouwens ik werd 2 x op een dag 18/19 geschat terwijl ik 14 ben maar mensen vinden mij ook schattig. Ik denk trouwens omdat ik fuckiing onhandig ben thihi. Ik liep vanmiddag nog tegen de muur aan like dafuq :Y)

Shit happens but pee happens a lot more.

Eeyore schreef:
    Beter dat, dan een gedrocht worden genoemd *O*

Hier ben ik het best mee eens. Zie het aan als een compliment :Y)

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ik ben niet schattig. *kijkt verontwaardingd omhoog met een pruillip*

Ik snap het probleem niet. 'Schattig' is toch iets positief, dus waar maak jij je druk om.
    Wees blij dat mensen je geen gedrocht of zo noemen, er zijn ergere dingen op de wereld.

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Ik heb echt precies hetzelfde. Ik ben 12 en heb al 5 personen gehad hier op Q. die dachten dat ik iets in de 15 was (cat). GEwoon omdat ik het forum niet onderspam met smiley's.

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Aperio schreef:
    Ik snap het probleem niet. 'Schattig' is toch iets positief, dus waar maak jij je druk om.
    Wees blij dat mensen je geen gedrocht of zo noemen, er zijn ergere dingen op de wereld.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Een vriend van me wordt altijd schattig genoemd door veel meisjes, hij zit toevallig bij mij op school, omdat hij nogal klein is voor zijn leeftijd: tussen de 1.45 en 1.50 ofzo..
    En dan roep ik altijd: "Hij is NIET schattig. Als je hem leert kennen, is hij alles behalve schattig!!"

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Eeyore schreef:
    Beter dat, dan een gedrocht worden genoemd *O*

True story. :Y)

Eergisteren was ik dus op een middelbare school met mijn klas (ik zit nog in groep acht maar ga na de vakantie naar die school dus) en een meisje begon ons schattig (nou, oké dan) en zelfs zielig te noemen. Like, no. Dat gewoon niet. Niet zielig, dat slaat nergens op.

En mensen, ik heb er zelf zeiktopic bij gezet, dus je kon mijn gezeik verwachten. :3

[ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:30 ]

Ten schreef:
    Oh no, people think you're cute, how horrible.
    (cat)

Big girls cry when their hearts are breaking