• Ik kan niet typen, want ik heb nooit typles gevold...

    Zijn hier nog dezelfde 'lotgenoeten' ??

    X-x-X

    PUKKELxDING schreef:
    Hoe heb je dit dan getypt :3?


    Not all those who wander are lost.

    Andante schreef:
    Je kunt niet snel/blind typen bedoel je?
    Neem een typcursus.
    Maar dat kost meestal best wel wat geld, dus begin door gewoon met twee handen en tien vingers te typen.
    Ik ga er vanuit dat je een QWERTY toetsenbord hebt
    Zet je wijsvingers op de f- en de j-toets, deze toetsen hebben allebei een klein verhogingkje waardoor je kunt voelen dat je op de goede plek zit. Zet je middelvingesr op de d- en de k-toets, ringvingers op de s- en de l-toets en je pinken op de a- en de ;-toets. Je duimen op de spatiebalk. Probeer vanaf hier in deze positie te blijven typen en alle vingers te gebruiken.

    Lol ik weet niet eens of dit is wat je zocht, maar ja.

    Ok, wel dus.
    Links:
    Pink - q a z, en alles wat er links naast zit.
    Ring - w s x
    Middel - e d c
    Wijs - r f v t g b

    Rechts:
    Wijs - y h n u j m
    Middel - i k ,
    Ring - o l .
    Pink - p ; / en alles wat er rechts naast zit


    Sorry voor m'n vage uitleg, en misschien heb je wel geen qwerty toetsenbord :'] Maar probeer het zo maar eens. Gebruik btw je pinken om tegelijkertijd de shift toets ingedrukt te houden voor een hoofdletter.


    NopeEe, AZERTY-toetsenbord... xD

    HORellAN schreef:
    (...)

    IDD, ik kan niet blindtypen... :D

    So? Ik toch ook niet [Meh, een beetje dan.] maar ik typ wel best snel. :')

    KangDaesung schreef:
    Ja en? Ik heb nooit typles gevold en ik kan blind typen (en snel) :W


    comfort in c h a o s

    Andante schreef:
    Je kunt niet snel/blind typen bedoel je?
    Neem een typcursus.
    Maar dat kost meestal best wel wat geld, dus begin door gewoon met twee handen en tien vingers te typen.
    Ik ga er vanuit dat je een QWERTY toetsenbord hebt
    Zet je wijsvingers op de f- en de j-toets, deze toetsen hebben allebei een klein verhogingkje waardoor je kunt voelen dat je op de goede plek zit. Zet je middelvingesr op de d- en de k-toets, ringvingers op de s- en de l-toets en je pinken op de a- en de ;-toets. Je duimen op de spatiebalk. Probeer vanaf hier in deze positie te blijven typen en alle vingers te gebruiken.

    Lol ik weet niet eens of dit is wat je zocht, maar ja.

    Ok, wel dus.
    Links:
    Pink - q a z, en alles wat er links naast zit.
    Ring - w s x
    Middel - e d c
    Wijs - r f v t g b

    Rechts:
    Wijs - y h n u j m
    Middel - i k ,
    Ring - o l .
    Pink - p ; / en alles wat er rechts naast zit


    Sorry voor m'n vage uitleg, en misschien heb je wel geen qwerty toetsenbord :'] Maar probeer het zo maar eens. Gebruik btw je pinken om tegelijkertijd de shift toets ingedrukt te houden voor een hoofdletter.


    Jij hebt nu net alles uitgelegd voor een azerty..
    En z doe ik met mijn ringvinger, is precies gemakkelijker dan met pink :')

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:24 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb ook nooit typles gevolgd en kan makkelijk blind typen. Ik snap je punt sowieso niet =S


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    PUKKELxDING schreef:
    Hoe heb je dit dan getypt :3?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Hmmm. Heb je tegenwoordig ook al een typles nodig voor blindtypen?
    Volgens mij typ ik zo vaak als ik kan blind xd. Vlug & ik typ niet eens met al mijn vingers xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb het mijzelf aangeleerd, ik typ zelfs meestal sneller dan mijn klasgenoten met typcursus. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als er een ding is dat je jezelf makkelijk kan aanleren, dan is het toch echt wel (blind)typen.


    Ex astris, sciencia

    Blindtypen heb ik mezelf aangeleerd (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou je geen zorgen maken. Want wij moesten verplicht zo'n cursus op school doen en het is zo ontzettend kut om te leren. Je krijgt een cd te horen die zegt wat je moet typen. In het begin gaat het zo: 'P. P. P. P.'
    Dus, wees blij.


    Food.

    Euh, waarom zou je blind moeten typen? Ik kon dat eerst ook niet, wat maakt het uit? (:


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.