• Er is nu zo'n topic over die 'aso-buurten' en daar worden mensen die alles krijgen wat ze willen helemaal de grond in gestampt. Maar toevallig ken ik zulke meiden en ben ik er zelf een, ik pronk er niet mee, ik doe vrijwel nooit verwend in het openbaar. Maar nergens staat er dat er ook sómmige verwende meisjes zijn die niet pronken, die niet aan zichzelf denken. Dan beginnen ze met, het is een vorm van rascisme, maar wat jullie doen is dat ook over die 'verwende krengen' met hun dure kledij en dure restaurants. Maar dat is niet allemaal waar. Dure restaurants? Ze komen me mijn strot uit. Elke Zaterdag weer. En ik heb heus niet altijd dure kleding aan, overal waar ik kom draag ik wat ik léúk vind, niet omdat het duur is of omdat er een merk op staat.

    En nu ga ik mezelf amenen. Amen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je bent geweldig Naomy ^^ Je hebt gelijk. Zoals ik al in dat andere topic zei, zijn het vaak mensen die denken dat ze alles zijn die zo doen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Je bent geweldig Naomy ^^ Je hebt gelijk. Zoals ik al in dat andere topic zei, zijn het vaak mensen die denken dat ze alles zijn die zo doen.


    Je maakte geen uitzondering, ik voelde me nogal aangesproken. En niet alleen door jou.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik amen je niet, maar ik zeg wel dat je gelijkt hebt.
    Ik ken ook een paar spoiled rich kids, maar ze zijn ook lief en goede mensen.
    Foei foei, degene die dat topic heeft gemaakt!(N) (Goh, wat ben ik toch een verraadster.(nerd))


    You move me ......... Kurt

    Iedereen heeft vooroordelen.
    En het heeft geen zin om erover te bitchen, want ze zullen toch wel blijven.
    Vroeger, nu en later. ^^
    Het is een eigenschap van ieder mens.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Luminosity schreef:
    Ik amen je niet, maar ik zeg wel dat je gelijkt hebt.
    Ik ken ook een paar spoiled rich kids, maar ze zijn ook lief en goede mensen.
    Foei foei, degene die dat topic heeft gemaakt!(N) (Goh, wat ben ik toch een verraadster.(nerd))


    Ik weet dat ik gelijk heb, het waren allemaal feiten. Maar best wel verraadster, amar maakt neit uit, het zit hem in de combinatie van alles krijgen en denken dat je alles bent, zoals Nikki ent zei op msn, en dat is waar, maar dat word niet genoemd.
    In dat andere topic gaat het over iedere verwende meid. Met diamanten tasjes? Nog nooit van gehoord maar goed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Liess schreef:
    Iedereen heeft vooroordelen.
    En het heeft geen zin om erover te bitchen, want ze zullen toch wel blijven.
    Vroeger, nu en later. ^^
    Het is een eigenschap van ieder mens.


    True, maar het maakte me gewoon kwaad omdat ik daarbij in principe ook werd aangesproken terwijl ik niet zo ben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Tja, daar kan ik ook vrij weinig aan doen.
    Gewoon langs je heen laten gaan. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja, maar nu ik even dit topic heb gemaakt voelt het al beter, in ieder geval mijn agressie en woede op een vrij nette manier duidelijk gemaakt, echt woede zeur ik bij Nikki.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Daar heb je vriendinnen voor. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja, gelukkig wel, als ik hier had gezegd wat ik net zei ahd ik een forumban te pakken. Heerlijk Rotterdams agressie kwijtraken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Degene die het grootste vordeel had reageerd niet. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wie bedoel je daarmee dan?


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zo'n meisje van dat andere topic.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    fxck de vooroordelen ;)
    Whaha, ik haat Dure restaurants ook ^^


    Your Butt is Mine!

    Je hebt wel gelijk. Maar vooroordelen heeft gewoon iedereen. En de mensen die dan zo slecht praten over die soort mensen,zijn dan waarschijnlijk gewoon jaloers. Alhoewel er bij mij op school wel een meisje zit, en die is ook zo rijk en al. En je ziet dat echt,want die loopt er echt mee te stoefen en die loopt echt met kei veel geire over de speelplaats en heeft echt zo een uitstraling: 'ik ben beter,niet jullie'. en eerst dacht ik: dat zal wel mijn vooroodeel zijn dat zo denkt. Tot ik haar bezig hoorde. Maarja,wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.