• Vandaag ging ik m'n klas naar Walibi en ik had me zo strikt voorgenomen om me niet in enge achtbanen te laten slepen. Komt er een klasgenootje van me zeggen van 'Kom op, we gaan gezellig in de Xpress, die valt reuze mee namelijk'. Ik ging dus mee, ik dacht dat hij reuze mee zou vallen aangezien die klasgenoot dat gezegd had. Er was ook nog een andere klasgenoot mee. Wij liepen met z'n drieën naar die achtbaan. Zei die klasgenoot 'Kijk, hij is niet eens te zien, zo laag is die achtbaan'. Ik ging dus gewoon mee. Stond ik daar in de rij en zag ik een stuk achtbaan met veel loopings en kurkentrekkers. Ik vroeg aan een van de klasgenootjes die meeliepen 'hoort dat ook bij de Xpress?' Zij zeiden nee. Maar toen ik eenmaal in de achtbaan zat en er niet meer uit kon, bleek dat deel er dus wel bij te horen. Ik was dus vet bang en zij lachten alleen maar. Achteraf was het eigenlijk best wel grappig. Hebben jullie ook ooit zoiets meegemaakt?


    26 - 02 - '16

    Dragneel schreef:
    ...Ik zou het minder grappig gevonden hebben. (cat)


    Life is hard and then we die

    Scandal schreef:
    Nog nooit meegemaakt want ik ben gemaakt voor zulke attracties. :Y)
    Ik doe niets liever in een attractiepark.


    Tell me about it, stud.

    Dat zouden mijn vriendinnen niet eens aandurven om te doen, aangezien ik degene ben die van achtbanen houd.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja. Ik was zeven en ik was in Disneyland Parijs, en ik wilde met mijn vader in de Indiana Jones, die achtbaan. En toen ging ik daarin, maar vanaf buiten kon je niet zien dat hij over de kop ging. Toen ik in de rij stond hoorde ik mensen gillen, en ik keek erheen, en toen maakte hij een looping. Maar ik was stoer dus ik ben gegaan. Dus ik was 7 en een half toen ik voor het eerst over de kop ging. Nu hou ik ervan.


    Food.

    haha, Walibi was awesome vandaag,
    en weetje, ik ben vandaag meer dan 20 keer (ongeveer) over de kop gegaan!!

    ben je in de Goliath geweest? die is ook awesome :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ga zelf overal wel in, maar ze hebben mijn moeder ooit eens wijsgemaakt dat ze op het piratenschip aan de top moet zitten, omdat je het daar het minst voelt :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ChronoStone schreef:
    haha, Walibi was awesome vandaag,
    en weetje, ik ben vandaag meer dan 20 keer (ongeveer) over de kop gegaan!!

    ben je in de Goliath geweest? die is ook awesome :3


    De Goliath vond ik net wat te hoog gegrepen. (Letterlijk)


    26 - 02 - '16

    Ik hou van zulke achtbanen :Y) Maar de 1e keer dat ik in een achtbaan ging werd ik gedwongen en wou ik er heel graag uit.


    -

    Als iemand dat bij mij zou flikken, zou ik dus vet boos worden. Ik houd niet van achtbanen en ben er echt bang voor, dus ze kunnen een flink aantal klappen verwachten dan..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahahaha :'DD

    Mijn vader en ik gingen in Movie Park Germany een keer in een achtbaan en we dachten dat er niks bijzonders was, maar toen maakte hij in het donker opeens een looping en buiten een kurkentrekker :'D Dus toen was ik ongepland voor het eerst over de kop gegaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.