• Vandaag ging ik m'n klas naar Walibi en ik had me zo strikt voorgenomen om me niet in enge achtbanen te laten slepen. Komt er een klasgenootje van me zeggen van 'Kom op, we gaan gezellig in de Xpress, die valt reuze mee namelijk'. Ik ging dus mee, ik dacht dat hij reuze mee zou vallen aangezien die klasgenoot dat gezegd had. Er was ook nog een andere klasgenoot mee. Wij liepen met z'n drieën naar die achtbaan. Zei die klasgenoot 'Kijk, hij is niet eens te zien, zo laag is die achtbaan'. Ik ging dus gewoon mee. Stond ik daar in de rij en zag ik een stuk achtbaan met veel loopings en kurkentrekkers. Ik vroeg aan een van de klasgenootjes die meeliepen 'hoort dat ook bij de Xpress?' Zij zeiden nee. Maar toen ik eenmaal in de achtbaan zat en er niet meer uit kon, bleek dat deel er dus wel bij te horen. Ik was dus vet bang en zij lachten alleen maar. Achteraf was het eigenlijk best wel grappig. Hebben jullie ook ooit zoiets meegemaakt?


    26 - 02 - '16

    Ik ben zelf degene die overal in wil, dus nee, nog niet meegemaakt :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nog nooit meegemaakt want ik ben gemaakt voor zulke attracties. :Y)
    Ik doe niets liever in een attractiepark.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaaa toen ik voor het eerst een keertje ging smoken ik nam echt zo'n hele grote hijs er barsten in een enorme hoestbui uit echt die jongens kwamen niet meer bij


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Nee, haha, ik ben nog nooit in een grote achtbaan geweest en dat wil ik denk ik ook niet :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scandal schreef:
    Nog nooit meegemaakt want ik ben gemaakt voor zulke attracties. :Y)
    Ik doe niets liever in een attractiepark.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Andante schreef:
    Ik ben zelf degene die overal in wil, dus nee, nog niet meegemaakt :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben alleen een keer in een kleine achtbaan geweest want ik ga echt niet in een grote/echte achtbaan


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    Nog nooit meegemaakt want ik ben gemaakt voor zulke attracties. :Y)
    Ik doe niets liever in een attractiepark.

    Mijn maag. (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Andante schreef:
    Ik ben zelf degene die overal in wil, dus nee, nog niet meegemaakt :Y)


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Bij ons ging het anders. Ik was degene die in de Xpress wou, en niemand wou mee. (cat) Dus ben ik niet geweest.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Scandal schreef:
    Nog nooit meegemaakt want ik ben gemaakt voor zulke attracties. :Y)
    Ik doe niets liever in een attractiepark.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Andante schreef:
    Ik ben zelf degene die overal in wil, dus nee, nog niet meegemaakt :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, godzijdank niet. Ik heb wel altijd als ik in een achtbaan zit: IK WIL ERUIT. En dan na de rit, met flubberbenen, vind ik mezeld dapper. (cool)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ...Ik zou het minder grappig gevonden hebben. (cat)

    Scandal schreef:
    Nog nooit meegemaakt want ik ben gemaakt voor zulke attracties. :Y)
    Ik doe niets liever in een attractiepark.


    Birds born in a cage think flying is an illness.